quote:Op zondag 11 november 2007 16:28 schreef Viswijfje het volgende:
Ik ben een achterlijk aandachtsgeil wijf en moet maar eens ophouden met deze competitie en mijn gehoereer op Fok!![]()
Godverdomme niet gaan lopen ouwehoeren, je gaat gewoon door jaquote:Op zondag 11 november 2007 16:28 schreef Viswijfje het volgende:
Ik ben een achterlijk aandachtsgeil wijf en moet maar eens ophouden met deze competitie en mijn gehoereer op Fok!![]()
Ah, kut. Viswijfjes account is gehacktquote:Op zondag 11 november 2007 16:28 schreef Viswijfje het volgende:
Neem haar op msn/ praat met haar op msnquote:Op zondag 11 november 2007 17:37 schreef HuHu het volgende:
Ik heb m'n inzending gedaan. Alleen hoe het met Viswijfje is... ik heb geen idee. Nadat d'r account is gehacked heb ik niets meer vernomen.
Het zou zonde zijn als we hierdoor uit de race vallen.
Maar als ze gehackt is kan die hacker haar wachtwoord toch hebben veranderd zodat zij er niet meer in kan komen enzo?quote:Op zondag 11 november 2007 17:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze moet zelf haar wachtwoord even veranderen of even mailen naar forum@fok.nl ik kan er weinig aan doen...
Dat advies heb ik d'r enkele dagen geleden al gegeven, maar blijkbaar is het niet over gezien de post van vandaag in dit topic.quote:Op zondag 11 november 2007 17:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze moet zelf haar wachtwoord even veranderen of even mailen naar forum@fok.nl ik kan er weinig aan doen...
Dit staat bij Viswijfje d'r MSN:quote:Op zondag 11 november 2007 17:40 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Neem haar op msn/ praat met haar op msn
Idee?
Of is ze daar ook niet online..
. Daar schiet ik dus ook niets mee op.
Hmm. Het zou jammer zijn als de hele opdracht stilgelegd moest worden hieromquote:Op zondag 11 november 2007 18:12 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat advies heb ik d'r enkele dagen geleden al gegeven, maar blijkbaar is het niet over gezien de post van vandaag in dit topic.
[..]
Dit staat bij Viswijfje d'r MSN: [ afbeelding ]. Daar schiet ik dus ook niets mee op.
quote:Op zondag 11 november 2007 18:12 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat advies heb ik d'r enkele dagen geleden al gegeven, maar blijkbaar is het niet over gezien de post van vandaag in dit topic.
[..]
Dit staat bij Viswijfje d'r MSN: [ afbeelding ]. Daar schiet ik dus ook niets mee op.
Ik denk dat hij genoeg heeft gekreden van zijn kloon.quote:Op zondag 11 november 2007 18:13 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hmm. Het zou jammer zijn als de hele opdracht stilgelegd moest worden hierom
*PN hoopt dat VW echt slimmer is dan ze zich voordoet*
Ik wil jouw sig op een T-shirtquote:Op zondag 11 november 2007 18:16 schreef PluisigNijntje het volgende:
Neeeeee
Dat zegt ze omdat ze nog niet klaar is![]()
Boehoe
Verander je wachtwoord danquote:Op zondag 11 november 2007 18:20 schreef Viswijfje het volgende:
ik weet niet wie dat steeds doet maar ik ben er nog gewoon!!!
kunnen jullie ophouden met me fok te klooien? als je bang bent te verliesen moet je niet meedoen!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |