Succes allemaalquote:Op maandag 5 november 2007 19:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Popjes![]()
Nieuwe opdachtJullie gaan als koppels een liefdesbrief naar elkaar sturen
Ja easy schrijven zeker
Nee
het moet een afbeelding worden. Jullie maken allebei een collage met paint photoshop fireworks maakt niet uit. Maar wat bedoel je nou eigenlijk Fiets? we snappen er geen reet van
![]()
Kijk onderstaande afbeeldingIk heb de linker kant gemaakt en PS de andere
Ik stuurde die van mij naar haar. Zij beantwoord mijn brief als het ware. Je moet dan eerst afspreken hoe groot je hem maakt enzo
![]()
Jullie krijgen weer tot zondag 20:00 uur![]()
[ afbeelding ]
Ik wou hem!quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:13 schreef Athmozz het volgende:
een TVP als laatste post in het vorig topic lijkt me ook zéér nuttig, zo kan je het verdere verloop er van nog makkelijk bekijken
Ga ik doen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Kan iemand de wiki updaten? Geen idee hoe dat werkt
En terechtquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:11 schreef Paramnesia het volgende:
tvp
netjes gedaan Hoi_P* Paramnesia trots is
Witte punten voor WurM!quote:
Volgende keer ff copy/pasten vanuit de wikiquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En terechtje wilt niet weten hoelang ik er mee bezig ben geweest
5 minuten
Puisten?quote:
Neeequote:Op dinsdag 6 november 2007 20:27 schreef WurM het volgende:
Volgende keer ff copy/pasten vanuit de wikiDie is niet helemaal hetzelfde als die je nu hebt gebruikt, maar ik vind m goed genoeg
![]()
Tss je zou er blij mee moeten zijn!quote:Puisten?![]()
We passen bij elkaar als Brechtje en fellatio.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En terechtje wilt niet weten hoelang ik er mee bezig ben geweest
5 minuten
Wat door de deelnemers wordt ingezonden wordt hier gepost, dat is de voorwaarde voor het openblijven van deze reeks.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:36 schreef LudoSanders het volgende:
Is dit nog steeds deels achter de schermen?
Alle opdrachten met resultaten zijn ook terug te vinden in de OP. Zoals het altijd is geweest.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat door de deelnemers wordt ingezonden wordt hier gepost, dat is de voorwaarde voor het openblijven van deze reeks.
Lekkere vergelijkingquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:40 schreef Paramnesia het volgende:
We passen bij elkaar als Brechtje en fellatio.![]()
Vond hem wel geniaal gevonden eigenlijkquote:
Zeer geniaal!quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:54 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Vond hem wel geniaal gevonden eigenlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |