Het ergste vind ik nog dat die mensen geholpen worden door winkels als FRS.. De man die voor mijn zus stond met kaartjes kopen kreeg wel 8x4 kaarten, staan nu voor 70 euro te koopquote:Op maandag 12 november 2007 16:16 schreef frame-saw het volgende:
Ik keek ook even voor kaartjes, stond er 2 kaartjes, en bij prijs 75 euro. Ik dacht: lekker goedkoop!
Is natuurlijk per kaartje.
Dood aan die mensen.
Voor dat soort dingen zou je haast een voice recorder of zelfs een camera meenemen. En dan naar de politiequote:Op maandag 12 november 2007 22:13 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat die mensen geholpen worden door winkels als FRS.. De man die voor mijn zus stond met kaartjes kopen kreeg wel 8x4 kaarten, staan nu voor 70 euro te koop![]()
Klopt, neem een GWK-kantoor, volgens mij zijn daar minder mensen dan op postkantorenquote:Op maandag 12 november 2007 22:16 schreef Leonos het volgende:
Ik heb even zin om te rellen dus zet ik mijn mening weer even neer.
Als je kaartjes voor een concert wilt zijn die met een beetje moeite makkelijk te krijgen.
Je gaat gewoon op een rustig verkooppunt half 10 staan en wacht een half uurtje. Dan heb je kaartjes.
En dat andere mensen ze dan verkopen is fijn voor hun.
En als je geen tijd hebt? Bovendien heb ik niet eens een verkooppunt in de buurt.quote:Op maandag 12 november 2007 22:16 schreef Leonos het volgende:
Ik heb even zin om te rellen dus zet ik mijn mening weer even neer.
Als je kaartjes voor een concert wilt zijn die met een beetje moeite makkelijk te krijgen.
Je gaat gewoon op een rustig verkooppunt half 10 staan en wacht een half uurtje. Dan heb je kaartjes.
En dat andere mensen ze dan verkopen is fijn voor hun.
Dan zijn ze wel uitverkocht, maar wel voor een eerlijke prijs en verdienen die klootzakken er iig niet aan.quote:Op maandag 12 november 2007 23:11 schreef Leonos het volgende:
Denk je nou echt dat het niet zou uitverkopen als die mensen er niet waren?
Zeker bij de Arctic Monkeys zitten die zalen zo vol.
Wat ben jij een tjappie zeg, als je je mp3 speler ergens laat liggen en ik vind die hoef ik die zeker ook niet terug te geven omdat ik hem eerlijk gevonden heb?quote:Op maandag 12 november 2007 23:20 schreef Leonos het volgende:
Als je op tijd was geweest had jij ze ook gehad voor een eerlijke prijs.
Die 'klootzakken' verdienen eraan omdat jij niet op tijd bij het postkantoor kan zijn
En wat maakt jou het nou uit of hun eraan verdienen?
Omdat een concert voor de fans is en niet voor mensen buiten de organisatie om er aan te verdienen.quote:Op maandag 12 november 2007 23:20 schreef Leonos het volgende:
Daar hebben we Leonos weerquote:Op maandag 12 november 2007 23:20 schreef Leonos het volgende:
Als je op tijd was geweest had jij ze ook gehad voor een eerlijke prijs.
Die 'klootzakken' verdienen eraan omdat jij niet op tijd bij het postkantoor kan zijn
quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:17 schreef MaJo het volgende:
Voor de mensen die het niet weten: Leonos heeft vorige keer kaartjes voor Arctic Monkeys voor veel te duur doorverkocht. Nepfan
En als iemand nu gewoon niet de kans heeft gekregen om een kaartje te bemachtigen en er toch bij wil zijn?quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:58 schreef nipeng het volgende:
Heb ook weinig sympathie voor mensen die dit soort kaarten afnemen.
Dan verkoop je 'm voor de kostprijs. Heel simpel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:14 schreef Govinda het volgende:
[..]
En als iemand nu gewoon niet de kans heeft gekregen om een kaartje te bemachtigen en er toch bij wil zijn?
Preciesquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan verkoop je 'm voor de kostprijs. Heel simpel.
Mensen die anderen afzetten en lopen te naaien voor geld
Ja maar degene die ik quote heeft het over de mensen die de kaartjes afnemen...quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan verkoop je 'm voor de kostprijs. Heel simpel.
Mensen die anderen afzetten en lopen te naaien voor geld
Jammere is alleen dat 9 van de 10 (extreem optimistisch cijfer) z'n kaartje duurder verkoopt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:32 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ja maar degene die ik quote heeft het over de mensen die de kaartjes afnemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |