Dames, dames... halve rel hier.

Vallen jullie nou over het woord 'dumpen' of het feit dat Djeez dat zegt???

Het is maar een woord hoor, bepaalde manier van praten. Ik zeg ook altijd dat ik de kinderen in bed 'gegooid' heb

, terwijl dat in werkelijkheid toch gewoon op liefdevol instoppen neerkomt.

En wat egoistisch betreft; als ik me niet lekker voel, ben ik ook blij als de kinders op bed liggen of als mijn man thuiskomt zodat hij ze even over kan nemen. Dus kan me voorstellen dat als je echt pijn hebt, dat je er even geen zin in hebt.

Hebben jullie wel 24/7 aandacht en geduld voor jullie kroost?
Zo... ikkies in het hol van de leeuw. Zal schelen dat ik geen idee heb wie Djeez is, daar ga ik maar van uit. Ik ben het 'Oei, ik groei'boek kwijt... Is 19 maanden ook zo'n groeisprong???

Tinka slaapt de afgelopen week ongelooflijk onrustig en is om de haverklap wakker. Overdag is ze moe. Niet ziek ofzo, ze wordt juist reuze ondeugend tegenwoordig, maar hangt toch graag aan mijn broek (letterlijk!) of ligt met haar koppie op de grond of op schoot en gaapt wat af.
Moet trouwens morgen even een afspraak maken met de dokter want ze heeft een zeer vreemd plekje even boven haar enkel. Houdt een beetje het midden tussen een wrat, een blaasje en eczeem. Wil toch even weten wat het is, het zit er al een week en wordt bepaald niet kleiner.