Het Molotov-Von Ribbentrop pactquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:27 schreef Elixabete het volgende:
Gooi een molotov bij hun naar binnen
Pechquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:28 schreef kres het volgende:
Ik bedoel.. Wat heb je na zo'n mailtje na bijna een week
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:27 schreef Elixabete het volgende:
Gooi een molotov bij hun naar binnen
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:28 schreef kres het volgende:
ja heb ik zojuist gedaan.
Beetje ongelukkig..quote:
Moed verzamelen dus. Je zit er mee, bel dan op ipv topics te openen hierover.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:10 schreef kres het volgende:
nee
Heb ik geen problem mee..
Ik wacht netjes morgen af en dan ga ik bellen
quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moed verzamelen dus. Je zit er mee, bel dan op ipv topics te openen hierover.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:52 schreef kres het volgende:
ja ik zit er mee dat het zo fucking lang duurt.
En pezu/ puzu/pazu...... whatever (stoere bink) ledjes zijn niet waar het om gaat. Tekst begrijpen is ook niet je beste kant he ???
Ohh.... lach me helemaal slap hier
OH ja.. Voor die knul met die hele originele naam.
Laatste keer dat ik heb gekeken was dit de klaagbak...
Als je er mee zit wie wat hier post dan moet je niet hier gaan lezen.
Anyway... Dit is niet echt on toppic dus ja.. Nokken met dat soort crapy opmerkingen
Misschien dan toch eens je bril oppoetsen. Het is jaren klaagbaak.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:52 schreef kres het volgende:
Omdat ik dan nog minstens 20 euro aan benzine doorheen jaag....quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:14 schreef Useless_User het volgende:
Waarom bestel je ze dan online en ga je niet gewoon naar de winkel![]()
toch wel een ferme diss dit.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:03 schreef swollywood het volgende:
[..]
Misschien dan toch eens je bril oppoetsen. Het is jaren klaagbaak.
gast, hier heb je 50 cent, koop een leven, ze zijn in de aanbieding bij kruidvatquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:52 schreef kres het volgende:
ja ik zit er mee dat het zo fucking lang duurt.
En pezu/ puzu/pazu...... whatever (stoere bink) ledjes zijn niet waar het om gaat. Tekst begrijpen is ook niet je beste kant he ???
Ohh.... lach me helemaal slap hier
OH ja.. Voor die knul met die hele originele naam.
Als je er mee zit wie wat hier post dan moet je niet hier gaan lezen.
Anyway... Dit is niet echt on toppic dus ja.. Nokken met dat soort crapy opmerkingen
Google --> Life --> ik doe een gokquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:22 schreef kres het volgende:
Tja..
He bah.. Heb ik jou medelijden niet??
He wat jammer nou.. Nou zit ik er echt mee.....
Ik probeer niet iemand z'n medelijden te krijgen.
Alleen wat informatie
Ik kom niet uit Nederland.. Dus vergeef me als ik een foutje maak.
Toont wel je niveau als je iemand op zijn spelfoutje probeert te pakken
Er is een quote knop trouwens. Gebruik hem, dat zou het stukken overzichtelijker maken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:22 schreef kres het volgende:
Tja..
He bah.. Heb ik jou medelijden niet??
He wat jammer nou.. Nou zit ik er echt mee.....
Ik probeer niet iemand z'n medelijden te krijgen.
Alleen wat informatie
Ik kom niet uit Nederland.. Dus vergeef me als ik een foutje maak.
Toont wel je niveau als je iemand op zijn spelfoutje probeert te pakken
ik betwijfel of TS dat kanquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er is een quote knop trouwens. Gebruik hem, dat zou het stukken overzichtelijker maken.
zo heeeeequote:Op dinsdag 6 november 2007 21:34 schreef Drommelsch85 het volgende:
Zulke bijzondere ledjes? Overigens heb ik zelf witte laten bestellen bij Display Electronics![]()
quote:
jewaids zellufquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:44 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Voor die paar ledjes waarvoor je een stuk minder betaalt dan de verzendkosten stap ik wel ff een electronicashop binnen.
Hee pezuu of ziets.. Kijk zo kan het ook.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:34 schreef Drommelsch85 het volgende:
Zulke bijzondere ledjes? Overigens heb ik zelf witte laten bestellen bij Display Electronics![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |