wat heeft t joggie dan nog in zn leven? niet kunnen posten op t forum, én niet in t FoBoquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:21 schreef GI het volgende:
Ik wil hem wel van het fotoboek bannen hoor.
Dan is alles meteen opgelost.
Dan weet ik het beter gemaakt. Ik ban jou van het fotoboek en zet een slotje op je fotoboek zodat niemand kan reageren tijdens jouw afwezigheid.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:24 schreef liiszle het volgende:
[..]
wat heeft t joggie dan nog in zn leven? niet kunnen posten op t forum, én niet in t FoBo
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:25 schreef GI het volgende:
[..]
Dan weet ik het beter gemaakt. Ik ban jou van het fotoboek en zet een slotje op je fotoboek zodat niemand kan reageren tijdens jouw afwezigheid.
Een andere optie is om je aandacht roepende blonde hoofdje gewoon lekker dicht te houden en zonder KLB bagger door het leven te gaan.
Pwned.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:25 schreef GI het volgende:
[..]
Dan weet ik het beter gemaakt. Ik ban jou van het fotoboek en zet een slotje op je fotoboek zodat niemand kan reageren tijdens jouw afwezigheid.
Een andere optie is om je aandacht roepende blonde hoofdje gewoon lekker dicht te houden en zonder KLB bagger door het leven te gaan.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:25 schreef GI het volgende:
[..]
Linkmiegel zegt:quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:35 schreef GI het volgende:
[..]
Als hij maar genoeg betaald wil ik er wel over denken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |