abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54402857
Hopelijk kan ik na zondag mijn sig aanpassen.
  dinsdag 6 november 2007 @ 12:53:37 #62
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54402928
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:50 schreef sjimz het volgende:
Is Andrei Kanchelskis dan ineens niet meer dan?
  dinsdag 6 november 2007 @ 12:54:21 #64
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54402942
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:50 schreef sjimz het volgende:
Zou wel cult zijn als ie aan het einde van her seizoen nog op 0 staat
Jawel, je keek.
pi_54402946
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:53 schreef twi het volgende:

[..]

Is Andrei Kanchelskis dan ineens niet meer dan?

De Urzaiz doelpunten meter staat nog steeds op 0
pi_54403007
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:44 schreef twi het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk ook niet de andere kant doorslaan. Hij speelde een prima partij tegen Roda, maar dat maakt hem (nog) geen topaankoop.
Ik vind het salaris wat ie krijgt nog altijd absurd. Ben wel blij met hoe hij nu speelt. Niet veel spelers met zijn status zouden na een mislukte actie nog zo door zetten om de bal weer terug te winnen.
pi_54403225
Laat die Roemenen maar wegblijven.

Zin in zondag
pi_54403287
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

ZO! Ongelooflijk wat een vlijmscherpe analyse zeg! Tering! [ afbeelding ]
Heb je wat moeite met het discusseren op niveau? Zit het je dwars dat ik mijn mening geef? Heeft je moeder je niet genoeg aandacht gegeven toen je nog in de luiers lag? Reageer inhoudelijk of reageer niet, dwaas.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:15:36 #69
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_54403409
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:54 schreef jna het volgende:

[..]

En dat Koster blijft zeggen dat hij op de trainingen geniaal is
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_54403443
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:54 schreef sjimz het volgende:

[..]

De Urzaiz doelpunten meter staat nog steeds op 0
Ik denk dat hij zondag niet meedoet

Meestal komt Rommedahl er rond de 60/70e minuut erin wat erg handig is tegen de vermoeide verdedigers van Feyenoord
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_54403473

Zelfs de handtekening van Urzaiz is cult
pi_54403484
Urzaiz is meestal al moe als hij erin komt
pi_54403672
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:53 schreef BillBuchanan het volgende:
http://www.hetgesprek.nl/archief/144/
Adrie bij Het Gesprek.
bedankttttttttttt
pi_54403755
quote:
UPDATE: ILLEGALE DOORVERKOOP!
Maandag jl. heeft Ajax de eerste omwisselbiljetten weten te onderscheppen welke via marktplaats e.d. zijn verkocht. Inmiddels zijn sancties (onherroepelijk intrekken uitkaart en blokkade omwisselbiljet) opgelegd aan de seizoenkaarthouders die het omwisselbiljet direct na aankoop op zaterdag jl. (!!!) te koop aanboden tegen het hoogste bod.

Ajax roept hierbij fans op informatie te verschaffen die kan leiden tot aanpak van personen die aan trouwe supporters geld willen verdienen. Heb jij een omwisselbiljet gekocht tegen een meerprijs... meldt dit dan bij Ajax. Wij verstrekken je een vervangende kaart zodat je dit keer toch de wedstrijd kakkerlakken-Ajax kan bijwonen. In een aantal gevallen is het omwisselbiljet namelijk gecodeerd en geeft geen toegang meer!
Slechte zaak dit.
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:33:51 #75
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54403841
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Slechte zaak dit.
Ze roepen Joden op om mede-Joden te verraden, NSB-praktijken! Maar goed, aan de andere kant goed dat er wat aan gedaan wordt. Men moet de omwisselbiljetten persoonsgebonden maken, is het gezeik zo over!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54403877
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:54 schreef jna het volgende:

[..]

Nja.. zal het iemand verbazen? Ik zou niet weten wanneer je hem zou moeten brengen..
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:35:33 #77
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54403884
quote:

[..]

Slechte zaak dit.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:36:20 #78
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54403910
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:33 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ze roepen Joden op om mede-Joden te verraden, NSB-praktijken! Maar goed, aan de andere kant goed dat er wat aan gedaan wordt. Men moet de omwisselbiljetten persoonsgebonden maken, is het gezeik zo over!
Een jood die over de rug van andere joden ''veel'' geld wilt verdienen is ook
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_54403924
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Nja.. zal het iemand verbazen? Ik zou niet weten wanneer je hem zou moeten brengen..
bij een gelijke stand of een achterstand in het laatste kwartier!
pi_54403970
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij is niet snel.. dus de aanvoer moet vanaf de vleugels komen.. dat houdt in dat je dus of KJH opoffert.. of er een middenvelder voor laat vertrekken..

Ik zie dat niet zo 1-2-3 gebeuren..
pi_54403971
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik betwijfel of hij dan het verschil kan maken. Wat ik tot nu toe van hem heb gezien (in het Ajax shirt) was niet indrukwekkend.
pi_54403993
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:38 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Ik betwijfel of hij dan het verschil kan maken. Wat ik tot nu toe van hem heb gezien (in het Ajax shirt) was niet indrukwekkend.
Is niet gek voor iemand zonder wedstrijdritme
pi_54404012
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Hij is niet snel.. dus de aanvoer moet vanaf de vleugels komen.. dat houdt in dat je dus of KJH opoffert.. of er een middenvelder voor laat vertrekken..

Ik zie dat niet zo 1-2-3 gebeuren..
Een verdediger eruit voor El Tanque
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:40:17 #84
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_54404016
quote:

[..]

Slechte zaak dit.
Niks verraden. Die 'Joden' die hun kaartje voor een belachelijk bedrag direct verkopen is van hetzelfde gajes als de boeren in WOII die voor dure sieraden een paar boterhammen 'verkochten'. Om de vergelijking naar de oorlog maar eens te trekken.

Je koopt een kaartje en je gaat naar de wedstrijd of niet. Diegenen die om 10.05 u hun kaartje op MP zetten voor 100+ euro een stadionverbod, dát zijn de matennaaiers, zij verraden hun eigen supporters.

Enfin, over Japie:
quote:
Stam neemt 25 november afscheid

Amsterdam, 06 nov 2007
Jaap Stam neemt zondag 25 november afscheid van het Ajax-publiek. De voormalige aanvoerder wordt voor aanvang van het duel Ajax – Vitesse gehuldigd door de club en beide supportersverenigingen.

Stam maakte vorige week bekend zijn carrière als profvoetballer te beëindigen. De ijzersterke verdediger speelde anderhalf jaar in Amsterdamse dienst. Met Ajax veroverde hij twee maal de Johan Cruijff Schaal en de KNVB Beker. ,,We zijn trots dat Jaap hier heeft gespeeld", zei technisch directeur Martin van Geel tijdens de persconferentie waar het afscheid bekend werd gemaakt. ,,We laten hem met lede ogen vertrekken. Jaap is niet alleen een fantastische voetballer, maar ook een fantastisch mens."
Gourmetten of steengrillen?
pi_54404077
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:40 schreef sjimz het volgende:

[..]

Een verdediger eruit voor El Tanque
hmm.. Nja goed.. we zullen wel zien Ik hoop dat je gelijk hebt dat hij er zondag veel mag maken
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:40 schreef Silenus het volgende:
Enfin, over Japie:
[..]
VOOR de wedstrijd? hmm.. dat betekend weer betijds in het stadion dus

Komt er een mooie tifo voor Japie?
pi_54404109
quote:

[..]

Niks verraden. Die 'Joden' die hun kaartje voor een belachelijk bedrag direct verkopen is van hetzelfde gajes als de boeren in WOII die voor dure sieraden een paar boterhammen 'verkochten'. Om de vergelijking naar de oorlog maar eens te trekken.

Je koopt een kaartje en je gaat naar de wedstrijd of niet. Diegenen die om 10.05 u hun kaartje op MP zetten voor 100+ euro een stadionverbod, dát zijn de matennaaiers, zij verraden hun eigen supporters.
Juist! Ik word echt ziek van die lui die over andersmans rug even 150 euro willen cashen. Van mij mag je dat soort lui best straffen, alleen vind ik een SV niet de juiste straf.
AFC Ajax
pi_54404157
quote:

[..]

Vraag en aanbod. Als iemand mij voor een willekeurige wedstrijd 100 euro voor een kaartje wilt geven en ik heb er zelf maar 25 voor betaald, prima. Degenen die bieden op die kaarten zijn net zo fout.

NSB praktijken dit
pi_54404175
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Vraag en aanbod. Als iemand mij voor een willekeurige wedstrijd 100 euro voor een kaartje wilt geven en ik heb er zelf maar 25 voor betaald, prima. Degenen die bieden op die kaarten zijn net zo fout.

NSB praktijken dit
Tis toch verboden om ze met winst door te verkopen?

En in jouw voorbeeld is het anders. Het gaat nu om mensen die in de rij gaan liggen en ze meteen verkopen, die hebben geen intentie om te gaan maar alleen om hun ''mede-supporters'' te naaien.
pi_54404181
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Is niet gek voor iemand zonder wedstrijdritme
Klopt, maar hij is ook duidelijk over the hill.
pi_54404213
wat een onderschrift van Halst
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')