Ik reageer er niet eens meer opquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:41 schreef Magneet het volgende:
Ja juis en het erge is dat ik hem nog help ook
ik ben te aardig voor deze wereldquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik reageer er niet eens meer opStart het spel, kom je er wel achter
Dat opnemen van een foto of een filmpje word nog leuk voor m... vervolgens nog sharen in de folder.... ik ga niet aan de uitleg beginnenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:43 schreef Magneet het volgende:
Maar goed Struik : je kan in het theater tot maximaal 25 potjes terug de hele fim afspelen? wil je ook nog de knoppen weten dan moet je op pijltje naar rechts drukken
Nee joh gek, level laden en knallenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
Struik is echt zo iemand die een game speelt met de strategy guide op schoot.
Theater mode dus.. kijk ff in het boekje voor de besturing.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee joh gek, level laden en knallen
heb alleen een paar mooie kills gemaakt gisteren dus die wilde ik wel saven
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight, dat weet ik ook niet van deeltje 1 of 2 ofzoquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat opnemen van een foto of een filmpje word nog leuk voor m... vervolgens nog sharen in de folder.... ik ga niet aan de uitleg beginnen
Ook zo.. "hee een vliegtuig.. hoe moet je vliegen dan? Ik heb nog nooit gevlogen" .. ik zeg niks.. einde van het potje heeft ie 5 kills met dat ding.. komt wel goed dus![]()
Oh dus je lulde maar watquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight, dat weet ik ook niet van deeltje 1 of 2 ofzo![]()
allen die gigantische tank in dat grote level was nieuw voor me
Bij mij ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:23 schreef Magneet het volgende:
stats van bungie.net kloppen weer voor geen hol. Stond gisteravond op 80 exp nu maar op 70![]()
idd jij zou er 49 hebben terwijl je al gunny sergeant bent zonder ook maar 1 exp kwijt te zijn geraaktquote:
Ik heb er al 54 ofzo.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
idd jij zou er 49 hebben terwijl je al gunny sergeant bent zonder ook maar 1 exp kwijt te zijn geraakt
quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:00 schreef Bastard het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)okaiwhenuakitanatahu
Ik kan de kaart niet lezen maar ik geloof het wel van jequote:Op dinsdag 6 november 2007 12:38 schreef kepler het volgende:
@ Bastard:
windvoorspelling voor vrijdag
[ afbeelding ]
Gaat flink los vrijdag
)quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:45 schreef Magneet het volgende:
Superstorm wordt al ontkend door de KNMI
ja, logischquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:45 schreef Magneet het volgende:
Superstorm wordt al ontkend door de KNMI
Ik hoop dat die gare schutting het ook nu weer houdt bij onsquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:49 schreef Magneet het volgende:
die van dit weekend wel ja die valt niet te ontkennen. Moet dus maar weer eens iets vast gaan zetten in de tuin
Miranda der oude fiets is vorig jaar bij de stormen gewoon blijven staan, laat hem nu ook weer buitemn denk ik. Moet wel ff de stoelen enzo iets mee doen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat die gare schutting het ook nu weer houdt bij ons
een fiets zal ook niet zo heel snel weg waaienquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:52 schreef Magneet het volgende:
[..]
Miranda der oude fiets is vorig jaar bij de stormen gewoon blijven staan, laat hem nu ook weer buitemn denk ik. Moet wel ff de stoelen enzo iets mee doen.
wel om :0 Wat ga jij doen? paar kilo lood in je jas als je naar buiten moet?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:53 schreef kepler het volgende:
[..]
een fiets zal ook niet zo heel snel weg waaien
ik blijf binnenquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
wel om :0 Wat ga jij doen? paar kilo lood in je jas als je naar buiten moet?
Is dat ook een achievement dan? . Ik had gisteren ook een double kill met laser, niets hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:32 schreef Bastard het volgende:
... of als ie al een game gevonden heeft.
Laatste potje was die dubbel kill met een laser, nee geen achievement.
Two for one heet ie.. is alleen te halen met lone wolves..quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Is dat ook een achievement dan? . Ik had gisteren ook een double kill met laser, niets hoor
Lone wolves dusquote:Score a Double Kill with a single spartan laser shot in a ranked free for all playlist (Online).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |