je hebt toch echt de verkeerde zender aanstaan. ik luister iedere dag naar radio 3, wil niet zeggen dat dat geweldig is. maar ieder geval nooit jantje smitquote:Op donderdag 8 november 2007 11:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als ze hem nu ook 6 maanden van de radio haalden zouden mijn oren dat ook waarderen
ah de bedrijfsDJ , goed ideequote:Op donderdag 8 november 2007 11:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik geen radio meer hoef te luisteren hier![]()
mp3 collectie is hier groot genoeg om er een gezellig muziek middagje van te maken.
Dat dus! en je vergeet de Macquote:Op donderdag 8 november 2007 11:47 schreef Seventees het volgende:
Dit topic..:
a) Is schadelijk voor de gezondheid (overschot aan koffie, mangothee, koek, pepernoten, chocolade, bar)
d) Haalt mijn productie ernstig om laag
ik ga voor meer vrouwen met pepernoten en koffie . mag dat ook ?quote:Op donderdag 8 november 2007 11:47 schreef Seventees het volgende:
Dit topic..:
a) Is schadelijk voor de gezondheid (overschot aan koffie, mangothee, koek, pepernoten, chocolade, bar)
b) Houdt me wakker. Dat kan ik van mijn werkzaamheden/collega's niet zeggen.
c) Moet meer vrouwen/mannen!
e) Is saai aan het worden
f) Iets anders...
Stom!quote:
ok , vrouwen met pepernoten, koffie , en big macsquote:
en vindt je dit vervelend ?quote:
a,b,d,f:quote:Op donderdag 8 november 2007 11:47 schreef Seventees het volgende:
Dit topic..:
a) Is schadelijk voor de gezondheid (overschot aan koffie, mangothee, koek, pepernoten, chocolade, bar, Mac)
b) Houdt me wakker. Dat kan ik van mijn werkzaamheden/collega's niet zeggen.
c) Heeft meer vrouwen/mannen nodig!
e) Is saai aan het worden
f) Iets anders...
Soms.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en vindt je dit vervelend ?
Bier?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb net koffie moeten halen van iedereen hier, willen jullie nog koffie, thee, limonade of wat anders?
Ookal lust ik wel een biertje, ik ga mee met de cola .. anders ga ik 17:30 niet halen vandaagquote:
Ah joh, ik moet tot 18:00 vandaag!quote:Op donderdag 8 november 2007 12:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ookal lust ik wel een biertje, ik ga mee met de cola .. anders ga ik 17:30 niet halen vandaag![]()
* Sm0keZ pakt Sirmixalot's biertje afquote:Op donderdag 8 november 2007 12:24 schreef Sirmixalot het volgende:
ik wil eigenlijk wel voor het biertje gaan...maar doe toch maar de cola..die staat namelijk al in een flesje naast me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |