abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54670330
Sara is de laatste dagen ook helemaal in de knutselmood, wanneer ze 's morgens opstaat wil ze meteen tekenen, de hele dag tekenen.

En wat net gebeurt:
Sara zit op haar stoeltje in de woonkamer, papa is in de keuken de vaatwasser aan het inpakken, Sara roept: Papa, PAPA............ LIEVIE!
(zo noem ik papa altijd, lievie
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 17 november 2007 @ 11:58:32 #202
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_54670655
Wat liev van Saar! Juul doet dat ook vaak; "Liefje, eten!" Zó schattig, dat gepapagaai, en zeker met dat soort teksten.

Ik bleek te kunnen scannen!
De bovenste ben ik, dansend, met hele lange armen. De onderste is papa, met haar en zonder armen.

[ Bericht 9% gewijzigd door renzell op 17-11-2007 12:05:48 ]
  zaterdag 17 november 2007 @ 12:14:23 #203
24188 Belana
kloon van belana
pi_54670889
jezus wat knap van Julius!!
(Liam komt ook echt niet verder dan krassen, dus Livelink, Job is niet de enige hoor )
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 17 november 2007 @ 12:30:53 #204
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54671180
Ik vind het echt ongelooflijk knap van Julius

En Belana, het is maar een schrale troost hoor
Hoe gaat het nu met Liam, reageert hij nog steeds zo heftig op de homeopathische medicijnen?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_54671538
Wat een supercoole tekening!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 17 november 2007 @ 13:15:22 #206
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54671868
Renzell, wat gaaf! Echt heel, heel, heel stoer is dat!!!!
En gefeliciteerd voor je vent.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 17 november 2007 @ 13:48:49 #207
24188 Belana
kloon van belana
pi_54672535
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 12:30 schreef livelink het volgende:
Ik vind het echt ongelooflijk knap van Julius

En Belana, het is maar een schrale troost hoor
Hoe gaat het nu met Liam, reageert hij nog steeds zo heftig op de homeopathische medicijnen?
hij is niet meer zo heftig emotioneel als afgelopen weekend. vandeweek ging het zelfs echt veel beter. Maar sinds gisteren is ie weer vroeg wakker en ongenietbaar dus ook...
maandag moet ik weer bellen met de homeopaat, ik zal het wel horen... misschien is het al tijd voor de 2e dosis.
stormy waters...
sailin'
pi_54672657
Wat knap van Julius En leuk om je dansend te tekenen!
  zaterdag 17 november 2007 @ 14:46:51 #209
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54673497
Echt superknap van Julius!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 18 november 2007 @ 00:46:21 #210
105888 renzell
pi_54686649
Dank jullie voor de complimenten! Ik zal ze overbrengen aan meneer de kunstenaar (zo noemt ie zichzelf dus écht hè! ).

Ik was hem trouwens plotseling kwijt vandaag! Echt heel erg geschrokken ben ik. Ik loop naar boven, omdat ik dacht dat ie daar was, bleek niet zo te zijn. Beneden ook niet. In de tuin niet. Snel naar de gang. Voordeur open. Kut! Straat opgerend, roepen, schreeuwen (ging op m'n bek, ook dat nog), snel Sander roepen. Bleek meneer naar de bakker te zijn gelopen om daar even een koekje te halen (bakker zit ongeveer 10 deuren verder). Pffffffff, maar wát een schrik!!! Je wil niet weten wat er allemaal door mijn hoofd ging. Ik ben eerst boos geworden en heb hem daarna héél stevig geknuffeld, mijn kleine kunstenaar.

[ Bericht 19% gewijzigd door renzell op 19-11-2007 15:47:19 ]
  zondag 18 november 2007 @ 01:51:04 #211
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54687317
Wow wat superknap van Julius zeg!!!
Maar jeetje, wat zal je geschrokken zijn zeg, hij is wel ondernemend die kleine vent van je.

Demi had van de week een vis getekend alleen vond ik het meer op een koeienvlaai lijken.
pi_54688897
Och jee wat een schrik Renzell! Wat een ventje zeg, fijn dat je 'm snel weer gevonden hebt
Sara
Merel
Ukje
  zondag 18 november 2007 @ 13:11:56 #213
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54691825
Renzell dat is echt je grootste nachtmerrie gelukkig goed afgelopen
  maandag 19 november 2007 @ 09:54:56 #214
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54711075
Wat een leuke tekeningen Renzell. Wow! En eng dat je hem zo bent kwijt geweest, gelukkig goed afgelopen maar wel een naar idee.

Gister was er herfstmarkt bij de school waar Jolie straks heen gaat. We gingen er met vrienden mee en eigenlijk een beetje met een nietsgevoel. Geen idee of het leuk zou zijn. Maar Jolie heeft zich echt heel lang vermaakt. Allemaal leuke dingen te doen en ze was overla bezig. Uiteindelijk gingen we naar huis met Jolie als vlinder, twee zelfgemaakte kettingen met pinda's enzo voor vogels, een geverfd kerkstklokje (staat vast goed bij de kaars.....) een bloem die ze met hulp gemaakt had bij het wolvilten en weet ik veel wat nog meer allemaal.

Toen ik 's avonds d'r gezicht schoon had gemaakt, bekeek ze zichzelf in de spiegel. "Het was leuk om vandaag vlinder te zijn. Nu ben ik weer Jolie geworden. Ik ben weer ik. Dat is ook leuk."
pi_54711171
oh jolie, je kunt nu al een dichtbundel vullen met je mooie uitspraken!

renzell wat ontzettend knap van julius!! dat doet piet 'm nog niet eens na. (dus livelink, er zijn meer 4-jarigen die nog niet/nauwelijks tekenen). maar wat een schrik dat je 'm kwijt was. gelukkig allemaal goed afgelopen, pffff. naar de bakker! had ie dat koekje nog gekregen? (toch maar een extra schuifje aan de binnenkant van de voordeur misschien oid?)
  maandag 19 november 2007 @ 10:35:33 #216
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54711733
LB, wat is Jolie toch al een grote meid

Julius! Wat goed zeg, dat je al poppetjes kan tekenen!! Renzell, ik kan me alleen maar voorstellen wat er door je heen is geschoten toen je 'm kwijt was

Robin heeft het woordje stom ontdekt En hij wil niet meer traplopen Nu heeft papa geprobeerd aan hem uit leggen dat mama hem niet meer zo goed kan tillen (wij wonen 4 hoog zonder lift) omdat ik pijn in mijn rug heb, maar dan geeft Robin me dus een kus en dan zegt ie: "Mama au rug over, Robin tillen"
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  maandag 19 november 2007 @ 11:06:31 #217
105888 renzell
pi_54712265
quote:
Op maandag 19 november 2007 10:02 schreef bixister het volgende:
oh jolie, je kunt nu al een dichtbundel vullen met je mooie uitspraken!

renzell wat ontzettend knap van julius!! dat doet piet 'm nog niet eens na. (dus livelink, er zijn meer 4-jarigen die nog niet/nauwelijks tekenen). maar wat een schrik dat je 'm kwijt was. gelukkig allemaal goed afgelopen, pffff. naar de bakker! had ie dat koekje nog gekregen? (toch maar een extra schuifje aan de binnenkant van de voordeur misschien oid?)
We moeten gewoon ons traphek hermetisch gesloten houden in het vervolg (onze voordeur zit onderaan een trap). Sander en ik zeiden net een uurtje voordat ie weg was, dat we die traphekken er inmiddels wel uit konden slopen, omdat Juul al zo lang zo goed en voorzichtig op de trap loopt. Maar even geen rekening gehouden met peutertjes die op eigen initiatief naar de bakker lopen voor koek. Hij heeft hem trouwens niet gekregen nee. Sander vatte hem in de kraag voor ie er naar binnen kon gaan, daar was ie overigens zéér verbolgen over.

Lief, Jolie de vlinder! En wat Bix zegt; er schuilt een dichteres in je dochter Luchtbel!

Wennie, lastig, maar ook aandoenlijk, van die peutertjes die vinden dat jij ze te pas en te onpas moet tillen en denken te kunnen bepalen wanneer jij je wel of niet goed voelt. Maar 4 hoog en ook nog zwanger! Oei. Succes ermee!
  maandag 19 november 2007 @ 12:55:35 #218
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54714652
De eerste keer was het op zich geen probleem, nam halverwege gewoon even pauze, maar met een peutertje is een heel ander verhaal
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_54715890
Da's hartstikke knap van Julius!
Variety is the spice of life
  maandag 19 november 2007 @ 13:58:32 #220
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54715951
Noah heeft net voor het eerst op de pot gepoept!

Maar het potje daarna schoonmaken is bijna ranziger dan een poepbroek schoonmaken

Maar

Plassen gaat ook steeds beter trouwens, hij geeft het nu ook steeds vaker uit zichzelf aan!
Ik vind het zo knap van hem, dat ie het toch zomaar doet nu
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 19 november 2007 @ 14:18:15 #221
105888 renzell
pi_54716387
Wow, Tex! Wat knap van Noah!!! Echt super!
  maandag 19 november 2007 @ 14:18:41 #222
105888 renzell
pi_54716394
En snel die pot voor een wc met verkleiner vervangen....
pi_54716414
daarom hier meteen op de wc maar wat goed van Noah

Wat een verhaal van Julius Wij hebben een knip bovenaan de deur, die Myrthe nog niet zelf openkrijgt, dus dat is wel handig (moet ze alleen niet de methode van de buurkinderen overnemen om dan op een trapje te klimmen..)

Lb, Leuk dat die herfstmarkt zo goed beviel dan heb je meteen ook een beter beeld van de school zeker?
  maandag 19 november 2007 @ 14:20:29 #224
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54716420
Noah, wat goed!!
Mijn afvalstrijd!
  maandag 19 november 2007 @ 14:22:39 #225
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54716471
Ja een wc-verkleiner hebben we al, want hij wilde nooit op de pot. Op de wc wilde ie wel altijd al, maar dan kwam er niks. Nu wil ie dus niet meer op de wc, want "er komt écht niks, hoor!" zegt Noah dan al (van tevoren)

Dus dat moeten we binnenkort maar eens gaan oefenen...
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')