abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 november 2007 @ 09:12:59 #176
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54618961
Oh, arme Anna. Ben ook benieuwd hoe het is gegaan, Bix. Hoop dat het beter ging vannacht dan gisteravond.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54619881
Bix
pi_54620404
lief dat jullie zo meeleven. het lijkt allemaal gelukkig mee te vallen, al blijf ik het lastig vinden hoe zeker je daar nu van kunt zijn. in ieder geval: het is vannacht best goed gegaan, ze heeft bij ons in bed geslapen. 1x wakker gemaakt en daarna werd ze uit zichzelf ook nog een paar keer wakker dus dat vond ik wel genoeg. ze had vrij vaak last van een naar kuchje, dat al begon direct na de val. net of haar longen/luchtpijp ook een knal gehad hebben. maar ze is nog steeds verkouden ook, dus dat kan ook daar nog gewoon van komen. maar goed, dan ging ik dus even met 'r naar de badkamer voor een slokje water oid en vond ik haar verder steeds helder genoeg. ze is ook niet misselijk geweest. vanmorgen sliep ze nog vrij lang door, heb haar toch (wel wat later) naar het kdv gebracht, met de vraag of ze haar wat extra in de gaten willen houden en me bellen als 't niet gaat. ik kan haar snel halen als het nodig is want ik werk thuis vandaag. ga nu dus maar meteen weer verder want ik heb genoeg te doen... (maandag was ze ook al ziek thuis, ik loop nogal achter)
ze kan soms al heel wijs uit de hoek komen maar in zulke gevallen kan ze echt nog niet goed aangeven waar ze precies pijn heeft enzo. zielig is dat, en moeilijk vind ik.

Lishe, Luuke van de trap gevallen, ai ai! ja als moeder schrik je je ook te pletter he. maar gelukkig alles nu weer goed? ben jij er nog mee naar de dokter geweest? ik denk nu weer 'tsja, wat kan zo'n huisarts nou helemaal zien/doen' en heb nog niet gebeld. als ze vandaag nou nog veel last blijft houden maak ik voor morgen een afspraak.
pi_54620557
Fijn dat het vannacht iig redelijk goed ging, bix. Hopelijk gaat het vandaag op het kdv ook gewoon goed.

En Luuke ook gevallen laatst. Sneu hoor...

Morris zonder speen, wat knap dat ie dat zomaar accepteerde!

Noah heeft vandaag zijn laatste sticker voor een plas gekregen! Hij mocht dus met zijn cadeau spelen, wat dus een nog groter drama opleverde toen ie naar het kdv moest Ik denk dat ik misschien nog maar een nieuw papier voor stickers ga maken, want het is zo snel gegaan ineens, ik denk niet dat het er al helemaal in gebakken zit. Sowieso komt ie er meestal nog niet uit zichzelf mee dat ie moet plassen, maar zien wij dat ie moet. Als we dan vragen of ie moet plassen zegt ie gewoon "nee" omdat ie liever door gaat met spelen natuurlijk. Maar dat komt allemaal nog wel. Ik vind het al zo knap dat het gaat zoals het nu gaat!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Licht Ontvlambaar donderdag 15 november 2007 @ 10:54:19 #180
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54620786
Noah, wat goed!!! Tex, Isa heeft aantal vellen gehad hoor, gewoon om het een beetje te stimuleren

Bix, wel fijn dat het goed lijkt te gaan met Anna, toch altijd flink schrikken zoiets.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_54620849
wat goed al die potjes/wc plassende kindertjes!
Amber gaat steeds plassen als ik een schone luier aandoe... kleine smiecht..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 15 november 2007 @ 11:27:11 #182
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54621518
Gelukkig lijkt het goed met Anna, Bix! Vind het altijd maar eng, als ze proberen te stuiteren...
Net als Luuke van de trap.. brrrr
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_54621914
Wat een schrik Bix! Fijn dat het nu toch goed gaat

En LB, wat geweldig.. je kleine meiske zo op ballet! Die foto, echt zo leuk!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54624618
Twee gevallen Schrikken zoiets.
Als je het niet vertrouwt moet je echt niet bang zijn de huisarts te bellen hoor. Hier in de buurt is pas zo'n kleintje met haar hoofd op de stenen vloer gevallen, 't is uiteindelijk wel goed afgelopen maar ze moest toch even naar het ziekenhuis omdat er een barst/breukje in de schedel zat.

Wat een lieve balletfoto
pi_54624712
poemojn, ieks. een barstje. ik ben nu eigenlijk nog banger dat er letsel aan wervels is ofzo. maar goed, dat kan denk ik alleen op een foto zichtbaar worden, en zoiets laat je toch ook niet zomaar even maken.. we zullen haar nog maar even goed in de gaten houden.
  Jubileum moderator donderdag 15 november 2007 @ 14:41:23 #186
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54625961
Ik vind het zo grappig om al die verschillende verhalen hier te lezen, zo zie je nog eens duidelijk dat elk kind verschillend is.
Iris is al heel erg lang zindelijk overdag, maar nog lang niet 's nachts. Als wij ergens heen gaan waarvoor we bijv. lang met de auto of trein moeten, kan ik haar zonder problemen een luierbroekje aandoen. Als we er dan zijn springt ze makkelijk weer over in het onderbroekjesregime. Dat gaat al heel lang zo zonder problemen.
Ze vind die omschakeling niet moeilijk gelukkig en het is soms een heel stuk makkelijker als je bijv. in een trein zonder toilet zit.
De speen is hier nog heilig, zelfs Sinterklaas mag hem niet meenemen. Ik heb al ontelbare boekjes met haar gelezen hierover maar die gaan volgens Iris allemaal over kindje die allang al 5 zijn, en niet 4 zoals zij.
Ach het is alleen 's nachts, ooit zal het over gaan.

Vallende kindjes zijn altijd eng, zeker met zulke salto's inderdaad Sterkte Bix!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_54627082
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:48 schreef bixister het volgende:
poemojn, ieks. een barstje. ik ben nu eigenlijk nog banger dat er letsel aan wervels is ofzo. maar goed, dat kan denk ik alleen op een foto zichtbaar worden, en zoiets laat je toch ook niet zomaar even maken.. we zullen haar nog maar even goed in de gaten houden.
Ik denk toch dat ze dat wel zullen doen als je het niet vertrouwt Bix. Bij Morris was het ook zo onduidelijk wat er was toen hij uit bed was gevallen en dat bleek dus een gebroken sleutelbeen te zijn. Zoiets zie je alleen op een foto. Of je belt de huisarts even om te informeren?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 15 november 2007 @ 15:46:08 #188
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54627685
Oh LB, wat een engeltje is Jolie op die foto

Bix, wat schrikken zeg! Hoop dat het allemaal in orde is met Anna

Ook nog een voor Luuke, stuiterende kindjes zijn niet leuk

Hier is overigens ook de speen heilig. Hebben een aantal maanden geleden wel geprobeerd er rigoreus vanaf te gaan, maar dat is niet gelukt, hoewel hij op het kdv 's middags wel zonder speen slaapt, zonder probleem Nu geven we prioriteit aan de zindelijkheidstraining, die speen komt wel weer
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_54629777
we houden 't in gedachten snoop, tnx. heb anna vanmiddag al vroeg opgehaald en 't was prima gegaan vandaag. ze was wel wat stilletjes volgens de juf maar dat is ze de laatste tijd wel vaker op 't kdv. ze heeft er wel geslapen, da's fijn.

wennie, hoe is 't met robin z'n tand? heeft ie er geen last meer van? wij zijn gisteren naar de tandarts geweest, gewoon voor controle, was anna's eerste keer. alles prima gelukkig.
  donderdag 15 november 2007 @ 19:31:17 #190
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54632727
Was geloof ik ff het topic kwijt geweest en wat is er veel gebeurd met onze kindjes.

Jolie je buiging helemaal geweldig en wat zag je er goed uit in je balletpakje

Anna meissie toch

Luukke ook al zo'n stom ongelukkie

En wat een zindelijkheidperikelen dames sterkte ermee
  donderdag 15 november 2007 @ 20:23:06 #191
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54633880
Ik vind Jolie écht om op te vereten. Wat supercute zeg zo'n klein meisje in zo'n balletpakje!

Arme Anne en Arme Luuke..

Ik heb mezelf ook weer wat op de nek gehaald zeg..
Hanne vind nog steeds de wc eng, het potje is ook nog steeds stom (alhoewel... er is verbetering ze gaat er nu soms wel spelenderwijs op zitten maar plassen of poepen, ho maar )
maarrrr... ze wil ook absoluut geen luier meer om!
Tsja.. En wat dan als je moet plassen?

Ik heb haar vandaag zover gekregen dat ze als ze écht moet ik haar een luier om mocht doen. Maar die moet dan later wel weer uit.
Wel grappig, ze vind het echt fijn om zonder luier te lopen en ik vind het er ook wel lief uitzien zo'n heel klein pamperloos kontje.

Maar waarom vinden mijn kinderen altijd van die moeilijke dingen uit?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_54642744
Whahahaha Noli, dat heeft Sara laatst ook een dagje gehad. Ging best goed, tot ze dus wel in haar broek geplast had, dat vond ze zo ontzettend erg, dat ze haar luier toch maar weer om wou
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 16 november 2007 @ 13:25:30 #193
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54649094
Bix, gaat prima met Robin z'n tand. De tandarts zei wel dat ie een heel klein beetje los zit, maar zo weinig, dat ik er het in ieder geval niet kan voelen Hij heeft gelukkig geen trauma opgelopen van zijn eerste bezoek, gewoon prima geslapen en hij eet goed

Overigens zijn onze eetperikelen sinds vorige week zondag als sneeuw voor de zon verdwenen Robin at altijd goed, maar een paar maanden geleden ging dat over op overal een hapje of 2 of 3 van en dan was meneer klaar. Sinds vorige week woensdag eet hij bijna alles weer op wat hij voorgeschoteld krijgt

Noli, lekker eigenwijs die Hanne van jou
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  zaterdag 17 november 2007 @ 09:49:36 #194
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_54669090
Ik sta echt versteld! Julius heeft net zijn vader en moeder getekend. Twee échte poppetjes! Met ogen, oren, een neus, mond, haren, benen, voeten, armen en handen, alles!!! Ik ben echt héél trots!

[ Bericht 3% gewijzigd door renzell op 17-11-2007 11:30:37 ]
  zaterdag 17 november 2007 @ 09:54:49 #195
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54669126
Wow wat knap zeg renzell! Noah kan dat nog lang niet, die zit nog steeds in de fase van rondjes
Krijgen we een foto te zien? Ben wel benieuwd
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 17 november 2007 @ 10:11:39 #196
105888 renzell
pi_54669245
Mijn lief krijgt vandaag voor zijn verjaardag als het goed is een fotocamera van zijn ouders, dus dat betekent dat ik er inderdaad hopelijk snel foto's van kan maken! Overigens tekent Juul normaleter óók vooral rondjes en strepen hoor. Het kan dus wél zomaar!
  zaterdag 17 november 2007 @ 11:03:42 #197
105888 renzell
pi_54669858
Kut, Sander leest zojuist per ongeluk de post waarin ik vertel dat hij vandaag voor z'n verjaardag een fotocamera cadeau krijgt.
pi_54669886
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 11:03 schreef renzell het volgende:
Kut, Sander leest zojuist per ongeluk de post waarin ik vertel dat hij vandaag voor z'n verjaardag een fotocamera cadeau krijgt.

dit soort dingen heb ik dus ook heeeeeuwl vaak
Maar wat onwijs gaaf van Julius zeg!
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 17 november 2007 @ 11:06:01 #199
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54669895
(sorry, Renzell)
Job tekent totaal niet, nog geen streep. Hij komt niet verder dan krassen of zo snel mogelijk het papier verscheuren. Nog een zorgenpuntje voor school, straks
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 17 november 2007 @ 11:08:30 #200
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54669930
Ik vind jullie verhaaltjes zo lief.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: