abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 november 2007 @ 17:13:31 #151
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54605252
ik geloof niet dat mijn jongens daarvoor te porren zijn...
En dan nog. Mijn oudste is zonder dat ie op ballet zit al genoeg het mikpunt
Volgens seizoen proberen we wel een plaats te bemachtigen in de toneelklas ook met zang en dans.

Tracktoren, vrachtwagens, Spiderman, Transformers. Daarmee maak je hier vrienden.
Mijn jongens zijn 8, 6 en 3
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 14 november 2007 @ 17:22:17 #152
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54605444
Oh ja dat was ik even vergeten het ligt natuurlijk ook heel erg aan de kinderen en euhm de kinderen er omheen. Dit zijn verder normale jongens hoor De oudste hoorde ik laatst zeggen dat ie later meisjes mocht liften en dan tieten kon zien en de jongste maakte toen een opmerking over scheten laten. Dus het zal wel goed zijn
  woensdag 14 november 2007 @ 17:27:55 #153
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54605573
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:22 schreef Luchtbel het volgende:
Oh ja dat was ik even vergeten het ligt natuurlijk ook heel erg aan de kinderen en euhm de kinderen er omheen. Dit zijn verder normale jongens hoor De oudste hoorde ik laatst zeggen dat ie later meisjes mocht liften en dan tieten kon zien en de jongste maakte toen een opmerking over scheten laten. Dus het zal wel goed zijn
ik zou het wel leuk vinden hoor als mijn jongens gingen balletten. Was dan zelf ook een ballet-meisje.En speelde ook nog Cello...
vooralsnog denk ik niet dat ik er een zover weet te krijgen. (Bram misschien )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_54607956
Jolie

Ik zou al bijna een pakje voor Lis gaan kopen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 14 november 2007 @ 19:34:08 #155
24188 Belana
kloon van belana
pi_54608478
ach Jolie wat lief

debuurvrouw, jij hebt dus ook 2 jongens he? ik ben het even helemaal kwijt en ik schaam me er een beetje voor. Bram dus (hoe oud is hij?) en dan nog een oudere? en welke is er nou net als Liam zeg maar?
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator woensdag 14 november 2007 @ 19:54:03 #156
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54608998
Ach Jolietje, die buiging is waanzinnig ontroerend Wat mooi Luchtbel, wat lief

Nog even terug komen op 's nachts droog, Iris is dat ook nog niet hoor. Ze heeft zulke enorme luiers 's morgens dat ik dat echt nog niet aandurf. Daarnaast hebben wij helemaal geen toilet boven, dus dan zou ik al een potje neer moeten zetten ofzo?
Ze geeft zelf ook nog niet aan dat ze het zou willen, dus misschien naief, daar wacht ik gewoon rustig op.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 14 november 2007 @ 20:31:03 #157
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54610116
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:34 schreef Belana het volgende:
ach Jolie wat lief

debuurvrouw, jij hebt dus ook 2 jongens he? ik ben het even helemaal kwijt en ik schaam me er een beetje voor. Bram dus (hoe oud is hij?) en dan nog een oudere? en welke is er nou net als Liam zeg maar?
3 jongens
de oudste is net als Liam, maar dan 8 ( Daan)
dan Bas, die is 6
en Bram, de reden dat ik hier post, hij is 3,5
  Licht Ontvlambaar woensdag 14 november 2007 @ 21:04:39 #158
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54611051
Jolie!!! Mooi meisje...

Beterschap voor alle zieken, wij zijn er voorlopig even vanaf, hoop ik. Isa's kuur is nu een week gedaan en het lijkt te hebben geholpen... Ze is overigens sinds eind september, begin oktober echt zindelijk. 's nachts nog eerder dan overdag eigenlijk. En het moelijkst was nog wel het poepen Plassen was binnen een week bekeken...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 14 november 2007 @ 21:12:10 #159
24188 Belana
kloon van belana
pi_54611245
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

3 jongens
de oudste is net als Liam, maar dan 8 ( Daan)
dan Bas, die is 6
en Bram, de reden dat ik hier post, hij is 3,5
hoef je toch geen voor te doen, mag je trots op zijn

maf he, kindjes als Iris en Saskia waren eerder zindelijk dan Liam en ik heb me een tijdje zorgen gemaakt toen, maar toen was Liam ineens binnen 2 weken helemaal zindelijk, dag en nacht
Ik denk eigenlijk dat het gewoon komt wanneer ze er aan toe zijn.
Ik heb toen wel een tip van kozakken opgevolgd, als je er dan voor gaat, er ook voor gaan, dus geen luier meer om, ook niet als je ergens heen gaat. ik heb dat toen gedaan en bij Liam werkte dat. Hij gaf zelf ook aan dat hij geen luier meer wilde in bed. Maar ik ben er ook achter gekomen dat alle kindjes verschillend zijn en hun eigen tempo aanhouden.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 14 november 2007 @ 21:17:49 #160
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54611403
En jongens hebben weer een ander tempo dan meisjes bij het zindelijk worden valt mij op...
De middelste bij ons was echt tegelijk zindelijk met zijn oudere broer. Maar die leeft ook volgens het motto: wat jij kan kan ik ook, maar dan beter.
En bram was weer net zo makkelijk en laksig als zijn grote broer. Ondertussen maakte ik me niet zo druk. Maar nu begon ik m toch wel te knijpen. School komt met rasse schreden dichterbij en dan is zindelijk zijn wel zo prettig. Gelukkig is het nu zover.

En trots ben ik ook, op mijn mannen
  woensdag 14 november 2007 @ 21:34:26 #161
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54611975
Och, Jolie!!!! Heerlijk.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54614511
jolie

even kort want ik ga zo weer naar boven: Anna heeft vanavond een rottige val gemaakt. zo uit de triptrap kinderstoel in een sidoniaboog achterover, op haar hoofd. ze was wat al te enthousiast aan 't springen geloof ik, ik stond er met m'n rug naar toe, was aan 't koken. maar het klonk erg hard en naar. ze heeft daarna veel zitten huilen en zielig jammeren maar kan nog slecht aangeven waar ze precies pijn of last van heeft. het leek eerst eigenlijk vrij snel wel weer te gaan; ze heeft gewoon meegegeten en ik heb 'r op tijd naar bed gebracht. wel leek ze nog hoofdpijn te hebben, heb haar een sinaspril gegeven en daarmee ging ze vrij makkelijk slapen. ik ben nog wezen sporten en ik hoorde achteraf van G dat ze eigenlijk vanaf mijn vertrek voortdurend heeft gehuild... toen ik terug kwam liet ze zich eindelijk weer een beetje troosten en heb ik 'r om een uur of 10 als een babietje weer in haar bed gelegd. maar een kwartier later was 't alweer raak, heb net ook weer een half uur met 'r op ons bed gelegen en nu slaapt ze eindelijk weer. pfff ik vind het maar eng. morgen toch maar even naar de huisarts. twijfel nu wel over of we haar vannacht nu regelmatig wakker moeten gaan maken, vind dat altijd zo'n heftige maatregel.
  Licht Ontvlambaar woensdag 14 november 2007 @ 22:58:40 #163
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54614615
Bix, jasses!

Ik zou het overigens wel doen, het wakker maken... Heftig of niet. En misschien toch even met de huisartsenpost bellen? Gewoon om even zekerheid te hebben voor je de nacht in gaat...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 14 november 2007 @ 23:02:45 #164
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54614704
Balletmeisje Jolie

[ Bericht 43% gewijzigd door livelink op 14-11-2007 23:11:09 (te veel genavelstaar) ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 14 november 2007 @ 23:05:40 #165
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54614774
oei Bix!
ik zou wel even de dokterswacht bellen, en wekken vannacht! Al was het alleen maar voor je eigen gevoel...
sterkte ermee!
  woensdag 14 november 2007 @ 23:07:33 #166
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54614837
Bix, ik zou wel wekken, vannacht. Arme Anna, dat moet een harde smak zijn geweest.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 14 november 2007 @ 23:27:06 #167
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54615372
Bix wat eng zeg En zielig voor Anna. Ik zou denk ik ook wel wekken, onder het mom van better safe than sorry. Hopelijk is het niks ernstigs en heeft ze er snel geen last meer van...

Wat een leuke ballet-verhalen over Jolie Klinkt echt heel leuk en lief!

En nog heel eventjes jompelen voor Noah: Gisteren was de score nog 7 stickers (plasjes) vandaag is het verdubbeld! 14 stickers heeft ie al, dus nog eentje en hij mag met zijn cadeau spelen! Kan nog leuk worden morgenochtend, want dan wil ie vast helemáál niet meer mee naar de crèche
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 15 november 2007 @ 01:33:24 #168
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_54617337
Hè, bix, da's écht naar! Ja, tóch wakker maken, denk ik ook. Misschien niet elk uur, maar twee keer vannacht ofzo. Arm Annaatje! Kus voor jullie.

Ik vind Noah maar een knapperd Tex! Echt, hulde voor hem!

Ik heb nog steeds de speen niet weggehaald, en ik schaam me een beetje, maar Juul is zó dwars nu, echt níet normaal meer, zo'n pubertje als het is. Ik durf het gewoon even nit aan nu. Stom, maar waar.
  donderdag 15 november 2007 @ 07:19:06 #169
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54617997
Merkwaardige edit Livelink? Genavelstaar?

Wat naar zoiets Bix, ik hoop dat het beter gaat nu!

Bedankt voor alle leuke reacties. Gister was echt een fijne dag. Jolie haar vriendinnetje is nog blijven eten en dat ging allemaal goed en ik vind het fijn dat zoiets een keer zomaar kon bij ons. Ik ben daar allemaal niet zo makkelijk en handig in maar het ging helemaal goed zo. Echt super. Was wel even fijn want ik zag het de dag daarvoor weer even helemaal niet zitten allemaal. Zo'n dag als gister is dan echt goed om daar weer even uit te komen.
pi_54618369
Bix wat een schrik. Hopelijk niks meer aan de hand nu

Morris is vandaag zonder luier naar de creche. Ben heel benieuwd hoe dat gaat!
  donderdag 15 november 2007 @ 08:35:49 #171
24188 Belana
kloon van belana
pi_54618447
livelink, je maakt mij ook nieuwsgierig

Bix, hoe is het nu met Anna? het klinkt naar!

Morris, you the man!!

Renzell, hier ook nog steeds een speen hoor. gisteravond nog toen ik de kids bij de oppas gehaald had, Liam helemaal overstuur en met zijn speen en knuffel wordt ie rustig, het geeft hem veiligheid. een duimkind zou allang zijn duim in zijn mond hebben gehad denk ik dan, dat hou je ook niet tegen. ik weet het, het is zwak, maar hij komt er vast op een dag wel vanaf
stormy waters...
sailin'
pi_54618591
Morris is sinds een week of wat van het een op het andere moment van zijn speen af Hij had de speen stukgebeten en ik vertelde hem dat we geen andere hadden. Dat vond hij best en slaapt nu zonder. Ik dacht ook dat het een drama zou worden, maar het ging zomaar vanzelf
  donderdag 15 november 2007 @ 08:55:24 #173
24188 Belana
kloon van belana
pi_54618713
nou zie je, dat bedoel ik
(tegen Liam ook wel eens gezegd, maar die zegt dan doodleuk: dan moet je naar de winkel gaan en een nieuwe kopen )
stormy waters...
sailin'
  donderdag 15 november 2007 @ 08:59:43 #174
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_54618783
Wat een successen hier! Jolie! En wat goed Luchtbel, dat je ook genoot van het bezoek van vriendinnetje!
En Noah! Goed gedaan man!
Morris de superheld, ook al zo knap!

Renz, maak je niet druk hoor, je hoeft je echt niet te schamen. Zolang hij niet hele dagen met die speen in loopt. Een duim hebben ze toch ook altijd bij? Misschien doet hij wel ineens een stoere Morris-move en is er zomaar ineens vanaf.
(Ik zeg dit nu wel, maar zo zie ik het hier niet gebeuren dat Luuke ooit zindelijk word. En eigenlijk heb ik er lak aan. Het komt wel, ooit.)

En arme Anna. (En moeders natuurlijk, wat een schrik!) Hoe gaat het nu met haar Bix? Luuk is hier laatst van de trap gevallen, ook een flinke knal op haar hoofd. 'S nachts huilend wakker, maar dat was vooral de schrik denk ik, want ze wilde er steeds over praten. Maar eng zoiets. En gewoon naar de dokter gaan hoor!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 15 november 2007 @ 09:08:49 #175
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54618907
Bix, hoe is het gegaan vannacht? En hoe is het nu met Anna (en jou)?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')