abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:36:30 #101
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54574204
Beterschap voor alle zieken.

Maria heeft weer die oorpijn, ze is dan echt een soort overstuur en kan alleen maar huilen. Zo zielig. Ze ligt nu hier op de bank te slapen, terwijl ze nooit meer 's middags slaapt thuis. Arm ding.
Ik heb haar onder dwang wel wat sinaspril weten te voeren (drankje), dus hopelijk voelt ze zich na dit slapen weer wat beter. Zo machteloos voelde ik me.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54574294
Jee Sugar, het zit niet mee vandaag hè! Ik hoop dat Maria snel weer beter is
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:47:05 #103
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54574475
ach gossie... Oorpijn is zo vervelend!
Hopelijk voelt ze zich straks weer wat beter, en jij daardoor ook Sugar!
Ik heb hiervoor nog altijd paracetamol zetpillen. Vinden ze ook niet fijn, maar beter dan moeten slikken met oorpijn. Een warme doek wil ook wel eens helpen of warme adem. Niet blazen, maar zo ah.. uitademen. Verlicht een beetje.

Sterkte ermee...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_54574529
Oei, sterkte Sugar! Hopelijk is Maria er snel vanaf
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:16:51 #105
24188 Belana
kloon van belana
pi_54575147
och nog meer oorpijn, arme Marietje

Ik kan zeggen dat het vandaag veeeel beter met Liam gaat. hij heeft geduld, wordt niet meer zo snel boos, luistert goed. in vergelijking met de afgelopen week ben ik van de hel in de hemel beland vandaag
Hij zit nu naar het paard van Sinterklaas te kijken
stormy waters...
sailin'
pi_54575280
arme maria, heel veel beterschap gewenst. en saar natuurlijk ook, die heeft toch ook maar veel ellende te verduren he. (en jullie daarmee ook fuente, lijkt me zwaar!).

met anna gaat 't gelukkig alweer een stuk beter, al is ze nog steeds snipverkouden. ik heb haar vandaag voor 't eerst naar bed gebracht voor ik piet terugbracht naar school na de lunch. en haar dus even alleen thuis gelaten. vind 't wel eng maar ze was zo verschrikkelijk moe, ik kon 't echt niet over m'n hart verkrijgen haar ook weer mee te slepen op de fiets.

oja en ik had nog een paar opnamen van anna's sintmaarten ge'zang' in de auto terug. 't is te donker om iets te zien maar 't is wel te horen boven het gebrom van de motor uit.

wennie, hoe ging 't bij de tandarts vandaag?

[ Bericht 6% gewijzigd door bixister op 13-11-2007 14:28:05 ]
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:32:47 #107
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54575515
Wat goed Belana, ik raak steeds meer overtuigd. Heeft ie zelf ook het idee dat het beter met hem gaat?

Bix, dat stemmetje vooral het laatste liedje is ontroerend aandoenlijk...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:34:26 #108
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54575555
voor alle zieke kindjes.

Belana, wat fijn dat het vandaag goed gaat met Liam!

Tex, wat goed van Noah zeg! Wat je zegt, het begin is er!

Robin gaat eigenlijk wel vrij goed op het potje (zowel poepen als plassen) met heel weinig ongelukjes, maar hij doet het nog net zo lief in een luier, dus ik durf hem nog niet zonder luier mee uit huis te nemen

Fuente, wat vervelend dat jullie nog steeds geen duidelijkheid hebben wat al die ellende veroorzaakt Gelukkig blijft Saartje er goed onder.

Sugar, er was toch wel een redelijk stukje afgebroken, maar niet teruggevonden. Ik had sowieso niet de illusie dat ze het gingen maken, maar het was in een soort boogje afgebroken, waardoor de hoekjes twee scherpe puntjes waren geworden. De tandarts heeft de boel "gepolijst" en dat ging wel goed Tot ze voor de derde keer zijn mondje in gingen, toen vond Robin het, zelf na het verkrijgen van een mooie tandenborstel, toch wel genoeg Maar geen trauma opgelopen hier volgens mij Ik kreeg vervolgens wel een preek mee, dat als het met het volgende gebit gebeurt, ik het stukje op melk moet zetten en binnen een half uur bij een tandarts moet zitten. Blijkbaar vond hij het vreemd dat ik me niet naar een tandarts gehaast had afgelopen weekend
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_54575577
oooooh Anna wat klinkt dat zielig.
pi_54575867
ja best wel he! ze was ook heel zielig. alleen op dat moment had ze juist een opleving en wilde ze de hele weg wel zingen, terwijl dat maar nauwelijks ging.

over zindelijkheidstraining gesproken: we doen hier sinds een tijdje weer aan stickers als beloning. vandaag waren ze toevallig allebei toe aan een nieuw vel:

wel wat zielig hoe karig anna er vanaf lijkt te komen he met dat kale schema. maar dit is voor haar overzichtelijk en leuk, ze kiest zelf welke dieren er in de plaatjes onderaan moeten worden getekend. aangekomen bij zo'n plaatje krijgt ze dus een (klein) kadootje. die voor piet is voor droge nachten. dat ging een tijdje weer zo slecht dat we dit maar weer eens zijn gaan invoeren. bovendien vindt hij dat hele stickergebeuren erg leuk dus heb ik me laten inspireren door een idee van sugar dat ze hier ooit eens liet zien. ik geloof dat maria toen al die plaatjes om de beurt zelf mocht kleuren oid, maar voor piet moeten er wel echt stickers aan te pas komen, dus doen we 't zo. als alle wolken een sticker hebben, volgt er een kadootje, dan alle vogels, etc.
zie hier de volgeplakte vorige versies.
  dinsdag 13 november 2007 @ 16:48:51 #111
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54578936
Wow wat leuk bix! Wij hadden een ook de stickerbeloning, maar Robin vindt momenteel het doortrekken veel leuker!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:10:47 #112
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54582427
Nou karig hoor Bix Ik heb zulke dingen echt nooit gedaan, ik vind het allemaal heel groots aangepakt.

Even nog over wat ik zondag schreef. De ouders van dat meisje waren er alletwee bij maar hadden niet zo door wat er gaande was. Ik voelde me er toch best lullig over. Toevallig heb ik ze vandaag gezien en het kwam ter sprake. Het is inderdaad iets wat bij hen door familieleden wordt aangespoord...Dat die dan op verjaardagen enzo het meisje stiekem dingen toestoppen. Ze wisten wel dat er wat gezegd was maar niet precies wat. Nou ja het is in ieder geval goed dat het uitgesproken is nu. Ik hoef er ook niet meer mee te zitten.

Zielig dat Maria weer zo'n oorpijn heeft. Lijkt me heel naar. En Sara ook nog steeds met van alles en nog wat. Bah. Beterschap voor de kleine dames en sterkte voor de moeders!
pi_54583301
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:46 schreef bixister het volgende:
over zindelijkheidstraining gesproken: we doen hier sinds een tijdje weer aan stickers als beloning. vandaag waren ze toevallig allebei toe aan een nieuw vel:

[ afbeelding ]
Oh ja, een nieuw vel, dat kan natuurlijk ook

dinsdag 13 november 2007 @ 20:02:01 #114
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54583879
Bix, ik deed het precies zo, met stickers op alle wolke, alle schapen, alle ... en dan na elke categorie een cadeautje. Leuk dat je mijn idee gebruikt!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:25:26 #115
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54584454
Ik heb nog nooit stickers als beloningsmethode nodig gehad, maar ik vind die met die tekeningen zo wel heel erg leuk

(alleen zou ik dus never nooit zo mooi kunnen tekenen )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54584926
ooh sugar echt! ik heb er nog naar zitten zoeken toen ik hier zoiets wilde gaan maken, maar kon 't toen niet vinden. had ik 't dus toch 'beter' onthouden dan ik dacht zelfs.

ET, sticker-beloningsvel kopen?

snoopy, dat is al een flinke verzameling!
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:51:45 #117
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54585151
Zeg, bix, je kunt er niet zomaar met mijn handel vandoor gaan, he?
pi_54585341
haha die lijkt wel verdacht veel ja! leuk om 'm toch weer te zien!
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:12:06 #119
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54585679
Ik zeg: kleurenkopietjes maken en verkopen die boel!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54586287
Bix... mag ik bij jou naar de wc???

Beterschap Maria en Sara. Niks niet leuk als je pijn hebt of je niet lekker voelt...
pi_54586598
jahoor, kost een paar centen (inclusief afdracht aan sugar ), maar dan mag je wel een sticker plakken!

hoe gaat 't nu met de oorpijnmeisjes eigenlijk? hopelijk slapen ze?
  dinsdag 13 november 2007 @ 22:59:14 #122
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54588838
Ziet er leuk uit bix!
Die van Sugar kon ik mij ook nog een beetje herinneren, en daar heb ik mijn eigen variatie op gemaakt:

Hier doen we het dus ook met stickers, maar als ik die van jullie zo zie vind ik het wel een beetje zielig dat Noah pas na 15 stickers één cadeau krijgt Al is dat wel een redelijk groot cadeau. Die heeft hij zaterdag al uitgezocht en staat hier te wachten om mee gespeeld te mogen worden Alleen een sticker voor het plassen leek geen indruk te maken, vandaar dat ik het zo heb aangepakt. Dát had ik dan weer van Sjeen gelezen. Toch handig zo'n forum waar je andermans ideeën kunt pikken
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54589069
die is ook erg leuk tex!

omdat de wc-successen van anna nog vrij spaarzaam zijn is deze verdeling nog haalbaar. we hebben over de laatste kaart echt maaanden gedaan. en piet kan dus maximaal 1 sticker per etmaal verdienen, dus dan vind ik 7 stickers ook een aardige periode.
  dinsdag 13 november 2007 @ 23:27:26 #124
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54589568
Ja dat is waar Noah heeft al 7 stickers dus dat gaat de goede kant op

Ik vraag me wel af hoe we nu ooit weer iets buitenshuis kunnen gaan doen, zoals eind van de maand met de verjaardag van mijn zus een hele dag naar Düsseldorf Hij is gisteren wel mee geweest boodschappen doen, en dat ging prima. Volgens Supernanny moeten we niet ineens met tripjes buitenshuis luiers gaan gebruiken, en ook niet als kluizenaar gaan leven. Maar dan neem je een 'travel-potty' mee. Tja eh... bestaan die dingen in NL? Ik heb er echt nog nooit van gehoord.

Als het goed blijft gaan wil ik liever ook niet weer ineens luiers gebruiken voor één dag, want dat lijkt me vrij verwarrend voor Noah. De ene dag mag ie wel een luier en de volgende dag ineens niet meer. Nog maar even kijken hoe we dat gaan oplossen dus tegen die tijd...

[ Bericht 1% gewijzigd door texelonia op 13-11-2007 23:32:28 ]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 13 november 2007 @ 23:32:08 #125
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54589714
Oh Tex, ik zag mensen bij ons in de buurt ook fietsen met een potje in de fietsmand als ze even boodschappen gingen doen toen hun dochter net zindelijk werd. Ik ben echt niet aan dat soort ellende begonnen hoor. Vreselijk leek me dat, zij gingen zelfs een dagje naar Sprookjeswonderland en toen moest de dochter om het half uur gewoon ergens op het potje gaan zitten. Ik vond het ook best lastig om dat allemaal voor elkaar te krijgen ook maar we toen eenmaal die knop om was ging het gewoon goed. Toen Jolie net zindelijk was gingen we naar Sugar, toch best een stukje met de trein vanaf ons. Toen heb ik me ook wel afgevraagd hoe dat dan moest maar dat ging gewoon goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')