voor alle zieke kindjes.
Belana, wat fijn dat het vandaag goed gaat met Liam!
Tex, wat goed van Noah zeg!

Wat je zegt, het begin is er!
Robin gaat eigenlijk wel vrij goed op het potje (zowel poepen als plassen) met heel weinig ongelukjes, maar hij doet het nog net zo lief in een luier, dus ik durf hem nog niet zonder luier mee uit huis te nemen

Fuente, wat vervelend dat jullie nog steeds geen duidelijkheid hebben wat al die ellende veroorzaakt

Gelukkig blijft Saartje er goed onder.
Sugar, er was toch wel een redelijk stukje afgebroken, maar niet teruggevonden. Ik had sowieso niet de illusie dat ze het gingen maken, maar het was in een soort boogje afgebroken, waardoor de hoekjes twee scherpe puntjes waren geworden. De tandarts heeft de boel "gepolijst" en dat ging wel goed

Tot ze voor de derde keer zijn mondje in gingen, toen vond Robin het, zelf na het verkrijgen van een mooie tandenborstel, toch wel genoeg

Maar geen trauma opgelopen hier volgens mij

Ik kreeg vervolgens wel een preek mee, dat als het met het volgende gebit gebeurt, ik het stukje op melk moet zetten en binnen een half uur bij een tandarts moet zitten. Blijkbaar vond hij het vreemd dat ik me niet naar een tandarts gehaast had afgelopen weekend