ik zou het wel leuk vinden hoor als mijn jongens gingen balletten. Was dan zelf ook een ballet-meisje.En speelde ook nog Cello...quote:Op woensdag 14 november 2007 17:22 schreef Luchtbel het volgende:
Oh ja dat was ik even vergetenhet ligt natuurlijk ook heel erg aan de kinderen en euhm de kinderen er omheen. Dit zijn verder normale jongens hoor
De oudste hoorde ik laatst zeggen dat ie later meisjes mocht liften en dan tieten kon zien
en de jongste maakte toen een opmerking over scheten laten. Dus het zal wel goed zijn
3 jongensquote:Op woensdag 14 november 2007 19:34 schreef Belana het volgende:
ach Joliewat lief
debuurvrouw, jij hebt dus ook 2 jongens he? ik ben het even helemaal kwijt en ik schaam me er een beetje voor. Bram dus (hoe oud is hij?) en dan nog een oudere? en welke is er nou net als Liam zeg maar?
hoef je toch geenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
3 jongens![]()
de oudste is net als Liam, maar dan 8 ( Daan)
dan Bas, die is 6
en Bram, de reden dat ik hier post, hij is 3,5
Ik denk toch dat ze dat wel zullen doen als je het niet vertrouwt Bix. Bij Morris was het ook zo onduidelijk wat er was toen hij uit bed was gevallen en dat bleek dus een gebroken sleutelbeen te zijn. Zoiets zie je alleen op een foto. Of je belt de huisarts even om te informeren?quote:Op donderdag 15 november 2007 13:48 schreef bixister het volgende:
poemojn, ieks. een barstje.ik ben nu eigenlijk nog banger dat er letsel aan wervels is ofzo. maar goed, dat kan denk ik alleen op een foto zichtbaar worden, en zoiets laat je toch ook niet zomaar even maken.. we zullen haar nog maar even goed in de gaten houden.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:03 schreef renzell het volgende:
Kut, Sander leest zojuist per ongeluk de post waarin ik vertel dat hij vandaag voor z'n verjaardag een fotocamera cadeau krijgt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |