abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 november 2007 @ 19:28:45 #76
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54533328
LB, ik zou er ook wat van gezegd hebben hoor Vraag me af of het net zo subtiel zou kunnen brengen als jij Ik ken dat opjutten eigenlijk alleen nog maar van een ouder kindje dat hier wel eens komt en dan tegen Saskia zegt 'ga jij chips vragen aan je mama?'

En dan te bedenken dat ik bijna nooit chips in huis heb en Saskia het dus ook bijna nooit krijgt..

Afgelopen weekend trouwens wel.. Ze zat zaterdagmiddag zo intens dankbaar te genieten tussen ons in op de bank van d'r bakje Nibb-it En vanmiddag kreeg ze nog een beetje (de zak was toch nog niet leeg), "Alweer mama? Dankjewel!" en vervolgens zit ze er echt van te genieten terwijl ze het opeet
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54536738
Genietende kinderen zijn ook lief

Myrthe heeft helemaal alleen haar liedjes gezongen vanavond en is uiteindelijk helemaal hyper in bed gegaan (ook wel logisch na al dat snoep ).

Beterschap, Morris!
  zondag 11 november 2007 @ 23:54:07 #78
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_54540446
quote:
Op zondag 11 november 2007 10:56 schreef snoopy het volgende:
Morris heeft het virusje te pakken waar Lis donderdag/vrijdagnacht last van had. Overgeven dus....
Hij heeft nu al 2x overgegeven en zegt: 'ik wil geen melk meer spugen'
Bah, ik hoop dat hij er snel weer vanaf is.

Morris, !!!

Bah, spugen is naar hè Snoop?! Met Juul nu ook al een paar keer gehad. Zó zielig! Beterschap voor jullie!
pi_54542910
Dankjulliewel! Hij lijkt inmiddels weer stukken beter.
Hij heeft gisteren echt 3x aaaaaalles ondergespuugd Hij vond het echt vreselijk. Uiteindelijk is hij bij zijn vader in slaap gevallen en hebben we hem zo in bed kunnen leggen. Ik vond het echt erg zielig voor hem.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 12 november 2007 @ 08:04:12 #80
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_54542950
topic volg foto

en met m'n kleine broertje

en verkleden voor school
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
  maandag 12 november 2007 @ 12:59:35 #81
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54548763
Morris, beterschap

LB, ik vind dat je het goed hebt aangepakt hoor

Robin is gister gevallen en nu is er een stukje van z'n voortand afgebroken Nu moeten we dus morgen voor het eerst naar de tandarts en ik gok dat het geen prettige ervaring zal worden Weet iemand nog een leuk boekje waar we hem mee kunnen voorbereiden?
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_54549298
Wennie, ik weet zo gauw geen boekje, maar ik zou ;m inderdaad wel met een verhaaltje ofzo voorbereiden. Wat zielig zeg, hopelijk valt het morgen mee en heeft hij het dan niet teveel last van

Genieten jullie ook zo van deze leeftijd? Ik verbaas me elke dag weer hoe m'n meiske dingen benoemd, zinnetjes maakt, lief knuffelt, met haar poppen speelt en in haar keukentje staat te koken
Heerlijk!

Zometeen even bellen naar de HA voor de uitslagen van 't bloed en over haar oortje, dan loopt nog steeds.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 12 november 2007 @ 15:40:13 #83
3011 E.T.
pi_54552754
In het kader van de kenniseconomie van tegenwoordig worden er op onze psz ook Cito-toetsen afgenomen. Vandaag was Saskia aan de beurt. Van de 45 vragen/opdrachtjes had ze er 44 goed en de ene die fout-gerekend moest worden gaf ze eigenlijk alleen maar een andere benaming aan 'wei' .. Ze gaf als antwoord dat het schaap in het gras liep ipv in de wei.
Vlak voor ze naar de kleuterschool gaat (over een maand of 3 dus) krijgt ze nog een keer zo'n test en dan gaan de resultaten naar de kleuterschool.

Aan de ene kant is het best goed om het niveau van de kinderen te testen zodat begleiders/leerkrachten weten waar ze aan toe zijn en waar aandacht aan besteed moet worden (zeker in deze multiculturele omgeving waar veel ouders van jonge kinderen niet/nauwelijks ingeburgerd zijn en vaak geen Nederlands spreken), aan de andere kant heb ik zoiets van 'laat dat kind lekker kind zijn'.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54553021
E.T. wat een goede score zeg! Ik snap je laatste stukje wel, het is goed om vroeg bij dingen te zijn, maar 't kan ook errug vroeg zijn zeg maar.

Uitslagen van Sara: niets. Alles negatief, dus op de oude voet verder. Verder nog druppels voor haar oortje gekregen, max een week proberen en dan weer verder kijken.
Pffff.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 12 november 2007 @ 15:50:56 #85
3011 E.T.
pi_54553095
hmz.. dus nog een tijdje doormodderen met Sara
pi_54556949
Hoop dat de tandarts morgen een stukje van robinds tand af kan slijpen Wen!

Wat goed van Saskia ET!

Jeetje Fuente, dat is wel weer balen, maar toch ook niet.. lastig!

Amber wordt ziek denk ik. Ze is strontverkouden, hangerig, jengelig en vannacht is ze 4x wakker geweest.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54557826
De aanhouder wint! 8)
Na 2 dagen alleen maar 'ongelukjes', waarvan 3 keer poep , heeft Noah vandaag toch wel 4 keer op het potje geplast! We hebben nog wel een aardige weg te gaan voordat Noah zindelijk is denk ik, maar het begin is er!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 12 november 2007 @ 20:33:51 #88
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54558022
Wennie, is er een groot stuk afgebroken? Of is het een scherpe hoek nu? Bij Maria is een jaar geleden ook een stukje van haar tand afgebroken, maar er hoefde verder niks mee. Misschien valt het dus mee met de tandarts morgen? Hoop het voor jullie. Zielig is dat, he?

Snoop, fijn dat het met Morris al wat beter gaat.

Tex, wat goed van Noah en jou, dat jullie volhielden!

Maria was laatst voor het eerst bij de tandarts geweest en gelukkig was alles helemaal goed. Ik hield mijn hart vast, omdat we pas sinds kort 2 keer per dag poetsen, ik wist niet dat dat vanaf 2 jaar 2 keer moest. Dus ik kneep 'm een beetje. Maar de tandarts zou willen dat hij zelf zulke tandjes had, zei hij.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 12 november 2007 @ 20:50:19 #89
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_54558548
Oeh, naar de tandarts. Ik ga eerst op zoek naar een nieuwe voordat Luuke meegaat. Ze is zo bang voor zulke dingen en ik wil een iets vrolijker gezicht dan de man die we nu hebben.
Hoe vond Maria het?

Hier nog niks niet zindelijk, dus voor alle kindjes die dat wel zijn: Hoera en Hulde! Heel erg knap!
En alle mama's met ziekerige kinderen.. Heel veel beterschap!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_54558702
conekiller, leuke kabouterfoto van je grootste kabouter. en die van de broertjes samen vind ik heel schattig!

tex & noah, ik vind 't ook erg knap, dat doorzetten! en heel fijn dat het toch succes blijkt te hebben! anna wil nooit op de wc of het potje als ik 't vraag de laatste tijd. maar soms zet ik haar er gewoon even op als d'r luier bijv. al een tijdlang droog is, en dan lukt het vaak wel. maar ik wil 't ook niet teveel pushen, lastig is het.

LB, ik zou er ook iets van gezegd hebben hoor, vind dat je het heel keurig hebt aangepakt. was er ook een vader of moeder van dat meisje op die verjaardag? zo ja, had die niks in de gaten?

poemojn, wat knap van myrthe, al helemaal zelf haar liedjes gezongen! zo lief klinkt dat he. anna was ziekig en had 's ochtends tot haar eigen grote schrik en frustratie nauwelijks stem. ze wilde wel graag meelopen met de lampionnen, maar stond er meestal maar een beetje bij te dansen. pas op de terugweg in de auto (we moesten nog een heel eind naar huis rijden, waren bij oma geweest) kwam ze los en heeft ze met een hees stemmetje alsnog het hele st.maarten repertoire uit volle (piepende) borst ten beste gegeven.
  dinsdag 13 november 2007 @ 07:32:28 #91
24188 Belana
kloon van belana
pi_54567343
Ik ben niet helemaal bijgelezen, maar ik zie dat Noah het goed doet in de zindelijkheidstraining
en LB, jouw verhaal heb ik even gelezen en ik vind dat je het goed hebt aangepakt. erg is dat als kinderen zo jong al zo doen, maar fijn dat Jolie er niet aan mee wenst te doen! dat zegt toch wel heel veel vind ik!

Nou, Liam reageert enorm op de homeopathie. helaas hoort daar dus bij dat het de eerste week echt heel erg wordt allemaal. Hij is vreselijk moe en ook vreselijk boos en verdrietig geweest. huilen om een scheet die dwars zit. het hoort er allemaal bij zegt de homeopaat. Ik heb haar gisteren nog gesproken namelijk. volgens haar is het allemaal normaal zijn reacties, zolang we in principe Liam maar blijven herkennen en het zijn gedrag in het kwadraat is en dat is het.
volgens haar moet het in de loop van week beter gaan en het lijkt vandaag iets beter te gaan. Maar het is nog vroeg

[ Bericht 1% gewijzigd door Belana op 13-11-2007 08:39:39 ]
stormy waters...
sailin'
pi_54567462
En hoe is het met de waterpokken Belana?
pi_54567599
Tex, wat goed van Noah!

Sugar, ik moet eerlijk bekennen dat wij het ook nog steeds maar 1 keer per dag doen, vooral omdat het hier een groot drama geeft, ze vindt het nog steeds afschuwelijk.

Aah bix, wat schattig van Anna! Wel jammer dat ze geen stem had, hoe is het er nu mee?

Belana, je hoort idd wel vaker dat het eerst erger wordt en dan gaat verbeteren. Hopelijk gaat het snel beter

De oordruppels hier zijn een ramp, Sara gilt het uit bij het inbrengen, en of 't nou pijn doet weet ik eigenlijk niet. Vanmorgen kon manlief me mooi even helpen, maar het moet 6 maal daags, dus zal ik 't soms ook alleen moeten doen, geen idee hoe dat voor elkaar moet krijgen!
Sara
Merel
Ukje
pi_54567672
Jeetje Fuente, ik vind het maar heftig met die oortjes. Wat rot dat ze er niks aan (kunnen?) doen
Sterkte ermee!
pi_54567851
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:16 schreef snoopy het volgende:
Jeetje Fuente, ik vind het maar heftig met die oortjes. Wat rot dat ze er niks aan (kunnen?) doen
Sterkte ermee!
Mja nou, het scheelt onwijs dat ze er echt niet ziek van is hoor! Dat was ze vroeger wel en dat was rot. Maar goed, ik sta er gewoon op dat we, als de druppels hun werk niet doen, worden doorverwezen naar de KNO arts. Gelukkig is onze HA wel redelijk ruimdenkend, dus dat zal hopelijk geen probleem zijn.
Thnx
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:44:56 #96
24188 Belana
kloon van belana
pi_54568015
Ik heb het hele verhaal niet helemaal gevolgd fuente, dus vergeef me als ik domme dingen zeg. Ik ben zelf vroeger altijd oor-patient geweest en oren zijn moeilijke dingen. druppels heb je in verschillende vormen, vaak wordt een verdovende versie gegeven, is dat bij saartje ook het geval?
heeft ze ontstoken oren? Ik zou het iig allemaal niet al te lang door laten gaan en je snel door laten verwijzen, want druppels doen in mijn ervaring niet veel. sterkte ermee!

snoopy, de waterpokken zijn vrij snel verdwenen, hij heeft nog wel wat korstjes, maar dat is alles. (Ezra heeft nog steeds nergens last van overigens)
Verder lijkt Liam echt veel rustiger vandaag. Hij is lief en knuffelig en wilde net zelf toch maar weer naar bed, dus ok, hij ligt in bed nu
stormy waters...
sailin'
pi_54568134
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:44 schreef Belana het volgende:
Ik heb het hele verhaal niet helemaal gevolgd fuente, dus vergeef me als ik domme dingen zeg. Ik ben zelf vroeger altijd oor-patient geweest en oren zijn moeilijke dingen. druppels heb je in verschillende vormen, vaak wordt een verdovende versie gegeven, is dat bij saartje ook het geval?
heeft ze ontstoken oren? Ik zou het iig allemaal niet al te lang door laten gaan en je snel door laten verwijzen, want druppels doen in mijn ervaring niet veel. sterkte ermee!

snoopy, de waterpokken zijn vrij snel verdwenen, hij heeft nog wel wat korstjes, maar dat is alles. (Ezra heeft nog steeds nergens last van overigens)
Verder lijkt Liam echt veel rustiger vandaag. Hij is lief en knuffelig en wilde net zelf toch maar weer naar bed, dus ok, hij ligt in bed nu
Allereerst: fijn dat de waterpokken bijna over zijn!
sara heeft eerder (voor haar buisjes, en tijdens haar buisjes) ook al eens oordruppels gehad, dat waren verdovende. Ook heeft ze 2 orale antibiotica kuren gehad destijds, die hebben nooit iets gedaan dus dat wil ik niet nog een keer (waarom troep in zo'n lijfje stoppen als het voor haar oren weinig doen, dat idee).
Ze heeft nu een ander soort druppels met een soort antibiotica erin (kan het nu niet nakijken want ze is op het kdv), of het ook verdovend is weet ik eigenlijk niet.
Haar rechteroor is flink ontstoken, maar doordat de troep er wel uitkomt heeft ze er weinig last van (ze zit er niet aan, slaapt goed enz.) ze vindt het alleen vreselijk als we eraan komen (ook met schoonmaken van de oorschelp enz).
Het liefst wil ik gewoon dat ze naar de KNO kan, dat er even goed gekeken wordt of er bijvoorbeeld een nieuw buisje in moet, of dat het onder een roesje even goed schoongespoeld wordt enz. Maar onze HA zegt ook dat als hij te snel doorverwijst, de KNO niets doet.
Ik was zelf ook een 'orenkind' vroeger en heb daardoor een gehoorbeschadiging links (doordat de boel binnen vervormd is geraakt door de ontstekingen) en dat wil ik bij Sara wel voorkomen.
Ik zal vanmiddag nog eens kijken welke druppels ze nu pcies heeft, en sowieso sta ik maandag als eerste bij de HA voor een verwijzing als het niet beter geworden is Dank je wel meis!

Ik hoorde van mijn moeder trouwens een gruwelijk verhaar afgelopen week. Een meiske van 4 uit haar straat had ook altijd oorontstekingen. Buisjes, amandelen eruit, hele reutemeteut werd gedaan, maar ze bleef rommelen. Nu is die ontsteking naar binnen geslagen en heeft ze een abces in d'r oor, maar echt heel diep. Die hebben ze er met een operatie van 6!! uur maar deels uit kunnen halen, waarbij 2 gehoorbeentjes werden verwijderd (die waren gewoon kapot ofzo) en haar trommelvlies gereconstrueerd is, ofzo. Nu moet ze nog een keer, voor de rest van het abces, en is ze ook zo goed als doof aan die kant.
Bah, ga je wel van piekeren, hoewel ik rationeel gezien best weet dat dat niet zomaar gebeurt.
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:00:11 #98
24188 Belana
kloon van belana
pi_54569329
Fuente, wat een toestand man. antibiotica druppels, tja, doet weinig in mijn ervaring, maar het is moeilijk. Ik zou idd die buisjes nagekeken willen hebben, want blijkbaar doen die hun werk niet helemaal meer naar behoren. Ik hoop dat je snel die verwijsbrief krijgt!

Liam is echt rustiger vandaag, gaat stukken beter gelukkig!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 13 november 2007 @ 12:54:15 #99
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_54573211
hier zijn ze ook allebij ziek zwak en misselijk. Riley heeft z'n 4e pijama al an :S
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
pi_54574054
wij hadden vannacht ook feest. Amber werd wakker en wilde niet meer slapen. Tijdje bij ons gelegenen toen heb ik haar weer in har eigen bedje gelegd. Nou dat was geen succes. Uiteindelijk maar weer bij ons in bed genomen. e was wel heel erg gezellig. Lag lekker gek te doen en nep te niesen. Uiteindelijk is ze in slaap gevallen en toen werd ze half wakker, kwam bij me liggen, keek me aan en zei heel lief hoi mamma en daarna nog een keertje hoi mamma
Ze heeft verder geen koorts, beetje verhoging en is strontverkouden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')