abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 november 2007 @ 10:32:42 #26
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54423954
ai, das mooi knudde Fuente...

Onze KNO-arts ( kind aan huis zijn we daar) geeft als advies bij looporen gelijk druppelen! niet met een atibiotica maar met oordruppels (die haal ik dan bij de HA) Dit zorgt ervoor dat het buisje doorgankelijk blijft. anders klontert het vocht in het buisje, waardoor er druk opbouwt en het buisje eruit gedrukt wordt.

hiermee heb ik bij de oudste jongens de buisjes ruim een jaar weten te behouden. Vond ik een gouden tip!

Misschien heb je daar in de toekomst iets aan. Voor nu in ieder geval beterschap....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_54424173
Naar hoor Fuente, ik hoop dat er uit de test iets komt waar je wat mee kan. Naja eigenlijk hoop ik voor jullie dat ze niet allergisch is maar ik geloof niet dat dat reëel is.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_54424295
Debuurvrouw, thnx voor de tip! 'k Zal het eind van de week even overleggen met de HA, onze KNO arts geeft dus aan dat na 2 weken loopoor er pas gedruppeld moet worden. Altijd handig om het eens anders te proberen

Jelief, waarschijnlijk zal er niets uit de test komen, daar gaan wij iig vanuit, gezien dat de voedseltest negatief was en ze eigenlijk te jong is om goed te kunnen testen. Maar ik hoop dat er wel iets uit komt, zodat er iig wel iets duidelijk wordt. Ik snap wat je bedoelt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 7 november 2007 @ 11:36:13 #29
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54425267
Deze KNO is trouwens sowieso erg onconventioneel. Ook zwemles zónder oordoppen, en gewoon gáán. Onze jongens kregen van zwemles (gevoelig voor chloor) juist hele nare oorontstekingen. Maar ja, niet leren zwemmen was nog minder een optie.
dus mocht ik zonder tussenkomst van de HA afspraken maken voor gehoortesten enzo. top kerel.!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 7 november 2007 @ 12:17:20 #30
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54426208
Demi (2.5) heeft de hele dag nog geen luier aan gehad, is 2x op het potje geweest en nog geen ongelukjes.

Fuente, beterschap voor Sarah.
pi_54427113
quote:
Op woensdag 7 november 2007 11:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Deze KNO is trouwens sowieso erg onconventioneel. Ook zwemles zónder oordoppen, en gewoon gáán. Onze jongens kregen van zwemles (gevoelig voor chloor) juist hele nare oorontstekingen. Maar ja, niet leren zwemmen was nog minder een optie.
dus mocht ik zonder tussenkomst van de HA afspraken maken voor gehoortesten enzo. top kerel.!
Dat mag hier ook, zonder dopjes
Wij hebben gelukkig ook zo'n heerlijke huisarts, veel nieuwe inzichten, dus soms hele andere oplossingen dan standaard. Toen Sara veel eczeem had hebben we veel geprobeerd met zalven die minder belastend waren dan andere zalven. Ging 1 keer mis (veel uitslag) maar uiteindelijk toen wel een goede gevonden.
Zelf vind ik het wel fijn, ook omdat we zelf veel inspraak kunnen hebben (dat er ook echt geluisterd wordt). Heerlijk!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 7 november 2007 @ 13:36:16 #32
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54427989
Wat rot toch, dat vele ziek zijn. Sterkte Fuente.

Jolietje is vandaag voor het eerst naar ballet en ik ben niet mee. Jolie gaat met de dochter van de oppas samen, ik kan één keer per maand mee om Jolie zelf te brengen. Ik vond het eerst wel vervelend maar ze vindt het zo leuk om te gaan dat het goed is zo. Jolie komt sowieso geregeld daar dus ze kent de omgeving en d'r juf al. En ik ben nu vooral zo nieuwsgierig hoe ze het vindt. Ze is eigenlijk nog te jong voor die groep maar ze mag toch meedoen. Ik hoop dat het goed gaat in ieder geval en dat ze vanavond nog zo enthousiast is als toen ik het d'r vertelde En ze is vandaag in onderbroek en hemd, het balletpakje ligt eigenlijk klaar maar dat bewaar ik lekker tot ik volgende week wel zelf met haar kan gaan.
  woensdag 7 november 2007 @ 14:05:44 #33
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54428737
Wat knap van Demi!

En Luchtbel, goed dat je Jolie naar ballet laat gaan. En dat bewaren van het pakje tot volgende week snap ik helemaal. Ik hoop dat je foto's maakt dan, want kleine meisjes in balletpakjes zijn zo schattig
pi_54429096
Wat goed van Demi zeg!

LB, wat leuk zeg, ballet! Ik vind het zo prachtig, die kleintjes die uitvoerig aan het dansen zijn
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 7 november 2007 @ 21:03:03 #35
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54439312
Nou, ze heeft het leuk gehad hoor Ook meteen lekker meegedaan en niet te klein. En ze heeft me thuis alles uitvoerig verteld en de dingen gedanst. Dus ik heb eigenlijk niets gemist.
pi_54440592
Jolie balletmeisje

Met Morris gaat het best goed allemaal. Het duurde even maar ook hij heeft nu door dat hij op de wc moet plassen Hij wil/kan zichzelf eindelijk eens aan- en uitkleden, smeert zelf een boterham aan tafel, en is zo goed als van zijn speen af 's nachts. Het allerlaatste exemplaar is nu stuk en ik koop geen nieuwe meer. Dat lijkt hij te accepteren. En ook al vind hij het zelf vaak nog handig een klein jommetje te zijn, ik vind hem al een heeeeeele grote jomme
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 7 november 2007 @ 22:39:21 #37
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54442639
Even stiekem gekeken hoe oud je blauwe snoepje ook al weer was, Snoopy. Ik vond het zo knap wat hij allemaal al kan. Met recht kan je trots op je grote jongen zijn!

Luchtbel, wat leuk dat Jolie het zo naar haar zin heeft. Ik vind haar ook wel een echt dansmeisje in haar uitstraling. Ik zie het echt voor me hoe ze een beetje dromerig meedoet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_54442985
klinkt inderdaad hartstikke groot al, snoop!

Livelink, fijn dat Jobs eerste wen-ochtend zo (relatief) goed gegaan is! ik moet wel erg lachen om die verschillende versies van 't verslag.

LB, wat leuk dat Jolie zo enthousiast is over dat balletten. ik vind 't zo stoer van dr, dat ze dat allemaal al kan!
  donderdag 8 november 2007 @ 06:39:36 #39
24188 Belana
kloon van belana
pi_54448094
fuente, sterkte met Saartje, wat sneu toch!

LB, wat leuk man, ballet! dat past ook helemaal bij haar en verder wat spuug zeg.
KD, wat goed zeg van Demi!
snoopy, komt helemaal goed met die zoon van jou wat kan hij een knappe dingen, zelf brood smeren enzo, dat zie ik Liam niet doen en van de speen af, ik zou dat nog steeds ook zo graag willen maar ik ben zwak
stormy waters...
sailin'
pi_54448096
Hij is juist niet zo heel snel met die dingen hoor
Ik heb een jongetje dat het allemaal wel kan maar er in het algemeen gewoon geen zin in heeft en al snel roept dat papa of mama iets moet doen omdat hij het zelf niet kan. Maar het gaat steeds beter met zindelijk worden, etc.

Soms zie je wat andere kindjes allemaal kunnen en denk je dat je eigen kind dat nooooooit gaat doen en dan inene....
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 8 november 2007 @ 08:59:14 #41
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_54448974
Een heel klein jommetje. Oh Snoop, wat lief!!! Dat vindt Juul zichzelf ook héél erg als het zo uitkomt. Wat goed dat hij al die dingen 'inene' kan. Een stoere kerel vind ik het!

En Jolie op ballet! Wat lijkt me dat bijzonder Luchtbel. Zo'n heel groot kind, dat zelf in een ballteklasje zit. Ontroerend gewoon.

Julius heeft een visje getekend. Met oogjes, en een staartje. Zó echt! Ik vind hem heel knap!
  donderdag 8 november 2007 @ 09:02:30 #42
105888 renzell
pi_54449023
quote:
Op woensdag 7 november 2007 12:17 schreef KD-fotografie het volgende:
Demi (2.5) heeft de hele dag nog geen luier aan gehad, is 2x op het potje geweest en nog geen ongelukjes.

Fuente, beterschap voor Sarah.

Goed zeg!
  donderdag 8 november 2007 @ 09:48:58 #43
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54449720
Jeetje zeg, julius al een visje getekend, wat superknap zeg.
Ben met Demi nu zonnetjes aan het oefenen maar de stralen zitten nog her en der.
  donderdag 8 november 2007 @ 09:54:40 #44
105888 renzell
pi_54449808
Ach, bij Juul zit de poep nog her en der zullen we maar zeggen...
  donderdag 8 november 2007 @ 10:00:34 #45
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54449899
het begint er op te lijken dat we de zindelijk-hobbel eindelijk hebben genomen. 100 stickers verder
Ik begon me al zorgen te maken dat ie met een luier naar groep 1 zou moeten
pi_54451576
KD, wat goed zeg van Demi!!

We hadden vanmrogen weer een cb check-up. Amber weegt nu 13,5 kg en is 87,5 cm lang. Verder was de arts heel tevreden eindelijk!
Daarna zijn we nog even lang de PSZ geweest voor informatie. Ik was Amber meteen kwijt. Die zat te spelen met de zandbak. En toen we naar huis gingen was het ruzie!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54451954
LB, op school van de week was Jolie ook de hele tijd aan het balletten (schrijf je dat zo?). Zo'n lief gezicht. En Natuurlijk gingen Myrthe en Jurjen haar nadoen, en eindigde het dus in een kluwen kindjes dolgedraaid op de grond, gierend van de lach

Belana, goed dat je naar de homeopaat bent gegaan! Het heeft bij Myrthe ook heel lang heel goed geholpen. Je beschrijving van het Mercurius type komt trouwens ook héél erg overeen met Myrthe. De laatste tijd is ze weer vaak wakker 's nachts, ondanks dat ze bij ons op de kamer ligt toch wel vermoeiend. Dus misschien moeten wij ook maar weer eens terug met d'r. Succes met die eerste week, toch lastig als alles zo dubbelhard opspeelt, maar het gaat echt over, is echt een goed teken als ze er op reageren.
pi_54452017
Goed hoor van Demi en Julius, Myrthe wil nog niet echt op de wc, wel omdat ze het interessant vindt maar ze doet meestal niets, en zonder luier is ze geheid een uur later nat. Nou zit ik er zelf ook niet echt bovenop hoor, als ik er meer aandacht aan zou besteden dan zou het vast beter gaan.

En wat knap van Julius dat hij een visje heeft getekend! Myrthe's vriendinnetje die net zo oud is tekent ook al poppetjes. Myrthe komt nog niet verder dan een hoop gekras en de letter M van mcdonnels...
pi_54454087
Even trots doen hoor:
Gisteren gingen we bloedprikken met Sara. De vorige 2 keren gingen heel goed, maar toch wel weer sneu voor d'r. Dus ik had Sara uitgelegd dat ze een prikje zou krijgen, dat dat een beetje pijn doet en aangewezen waar het prikje kwam. Toen we er eenmaal waren kreeg ze zo'n strakke band om d'r armpje. Stonden allemaal leuke dieren op, dus ik uitleggen wat het allemaal was, en Sara noemde ze dan na. Toen kwam de naald, de prik-mevrouw zei dat ze maar de andere kant op moest kijken, maar ik vind zelf dat ze beter wel kan kijken, dan schrik ze er niet van. Dus Sara keek rustig toe, zei 1 keer 'auw' bij het prikje en toen legde ik haar uit dat er wat bloed in het buisje kwam. Mega interessant vond ze het! Erna kreeg ze een mooie poesjespleister die ze aan iedereen die ze tegenkwam liet zien. Eenmaal thuis heeft ze het de hele dag trots gehad over 'prikjuh, beetje auwww poesjuspeisjuh'. Vond het zo knap dat ze niet gehuild heeft! Ben toch blij dat ik voor deze aanpak gekozen heb, prikjes doen nou eenmaal een beetje pijn, dat mag ze best vooraf weten, kan ze achteraf ook bedenken dat het wel meeviel
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 8 november 2007 @ 14:01:58 #50
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_54454959
Fuente ik denk dat je de juiste aanpak gekozen hebt met het prikje! Wat knap van haar dat ze goed bleef zitten en niet hoefde te huilen zeg! Logisch dat je trots bent!

Vanmorgen moest Tobias ook naar het CB, meneer is 13,1 kilo en 91,5 cm lang! Hij wees keurig alle dingen aan bij de pop die de wijkverpleegkundige vroeg en liet meteen ook maar even zien dat hij geslaagd was voor de ogentest die hij over een jaartje krijgt ze liet de kaart even aan me zien zodat we kunnen oefenen en hij wees/bemoemde meteen van alles
Ik had geen vragen en zij geen opmerkingen, ging helemaal prima. MOest thuis een hele vragenlijst invullen en die zouden we doornemen, maar aan de hand daarvan had ik niet veel opmerkingen.

Hebben ze meestal opmerkingen over Amber, Vicky?

Wat knap dat Julius al iets herkenbaars kan tekenen en Morris al zelf je brood smeren! Demi al op het potje!! Wat een grote meid zeg!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')