ik moet zeggen dat ik in zijn algemeenheid heel positief tegenover die homeopathie sta hoor, nog steeds. Ik zie echt de verandering. het doet iets met hem en ondanks nog steeds de mindere slaap, is het positief. hij is minder agressief (hij kon heeeeeeel boos worden) en hij is meer gaan spelen. hij is weer liever en rustiger. de slaap gaat ook wel komen denk ik. maar zelfs als dat niet zo is, hij is nu al veel beter te genieten.
het is heel lastig te omschrijven wat de verandering is merk ik, maar dat het goed is, dat staat voorop.
Ik vind de omschrijvingen bij de medicijnen die ik krijg voor hem ook steeds heel treffend.
zoals die van vandaag. snel opkomende koorts met rode wangen, maar droog warm. grote ogen met grote pupillen. beetje verdwaasd. en nog meer van dat soort omschrijvingen. zij vroeg me aan de telefoon meteen al wat dingen en o.a. wanneer de koorts opkwam. nou dat was gistermiddag en vannacht om een uur of 3 was het echt erg. valt precies onder dat medicijn: koorts vanaf ongeveer 3 uur 's middags en 3 uur 's nachts het
ergst. frapant vind ik dat. zo stond er ook dat als bij gebruik van het medicijn eenmaal zweten zou gaan optreden dat het de betere kant op gaat. Nick is daarstraks even bij hem gaan kijken en hij lag flink te zweten.
ik weet niet, ik heb gerust veel vragen (ben een mens van duidelijkheid

) maar ik vertrouw enorm hierop.
mmm... heel verhaal, moest het even kwijt