abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 november 2007 @ 12:57:53 #251
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54780834
Hij is moe.
Hij is er helemaal vol van. Hij was nog wel uit zijn stoel gevallen in de bus. Niet gewend om los te zitten natuurlijk.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 22 november 2007 @ 13:50:28 #252
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54781907
Wat een leuke verhalen hier over 'boze' bijdehande peutertjes
En Léon al helemaal alleen stoer op schoolreis met de bus. Poeh, wat gaan ze toch hard.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_54796072
We zijn gisteren nog maar even bij onze eigen huisarts geweest omdat ik het hoesten van Emma niet vertrouwde. Ze heeft bronchitisen krijgt nu antibiotica.
Fuente hoe ishet nu met Sarah, al waterpokken?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 23 november 2007 @ 10:14:42 #254
24188 Belana
kloon van belana
pi_54796682
wat leuk dutchie, dat Leon het zo naar zijn zin gehad heeft
stormy waters...
sailin'
pi_54799418
Oeim bronchitis, daar word je niet blij van, arme Emma!
nog geen pokjes hier, de vorige keer zat er zo'n anderhalve week tussen de koorts en de pokjes. Ze is nog steeds hangerig, maar echt ziek kan ik het niet noemen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 25 november 2007 @ 21:38:24 #256
24188 Belana
kloon van belana
pi_54835383
ik realiseerde me vandaag dat Liam over 6 weken zo'n beetje naar school gaat
Ineens gaat het hard!
Hij is er wel aan toe denk ik. tijd voor nieuwe uitdagingen. Ik ben heel benieuwd naar hoe hij zal reageren en veranderen dan. wel een hoop geregel met voorschoolse opvang e.d. van de week maar eens de school bellen om afspraken te maken over het oefenen.
stormy waters...
sailin'
  zondag 25 november 2007 @ 23:09:00 #257
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54837948
Ik ben benieuwd Belana, hoe het Liam zal bevallen op school.

Emma, beterschap. Bronchitis klinkt eng. Sara, nu is het toch wel bijna afgelopen hoop ik, met al dat ziek zijn. Als je nu weer helemaal beter bent, dan blijf je lekker een hele tijd beter, afgesproken?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 26 november 2007 @ 08:02:55 #258
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54840939
Ja, Belaan.. dat is al bijna Na Sinterklaas (die paar dagen tot dan zullen ze het wel erg druk hebben op school) zal ik ook eens bellen. Kan ik meteen vragen of Saskia en d'r vriendinnetje bij elkaar in de klas komen/mogen. Ze moeten tegelijk naar school en kunnen dan best houvast aan elkaar hebben.

Dutch, wat leuk zeg zo'n schoolreisje
Ik vind dat 3-jarigenproject ook erg goed klinken. Hier op het kdv hebben ze niet zoiets en ik merk nu dat Saskia de psz onwijs leuk vind, juist omdat daar schoolsere dingen zijn.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54840981
Oh wat gaat dat snel he, Belana! Wel spannend hoor Hopelijk vindt hij het heel erg leuk

Het gaat goed met Sara! Ze hoest nog steeds veel, maar verder geen koorts meer, niet meer zo hangerig enz. En nog geen pokje te zien, dus ik denk dat ze 't toch niet krijgt
wij zijn ook voor heel lang beter zijn zal wel lukken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54847237
In het kader van 'Hoe rozer hoe beter': Bart Smit verkoopt voor 7,50 een Disney Princess balletpakje. Iets voor Jolie, LB?
pi_54847300
Over 6 weken al Belaan Groot wordt hij!

Mijn dochter heeft het noro-virus

Vandaag al ettelijke poepbroeken verschoond en ze braakt ook nogal wat. Echt, dat projectielbraken. Heel sneu en zielig. Nu ligt ze dus in bed en voor het eerst van m'n leven heb ik maar een zeiltje in haar bed gedaan.
Variety is the spice of life
pi_54847474
Ach Nebelung, wat rot voor haar.
Ik wilde net in het dreumestopic schrijven dat ik zo'n medelijden heb met Ronja omdat ze zo zielig ziek is. Veel poepbroeken, veel spugen en een beetje koorts. Bedankt voor de link!
pi_54847661
Ach gut, arm meiske. Ik denk dat dat virus ook rondwaart op het kdv van Emma, daar was vrijdag maar de helft van het normale aantal kindjes.

[trotsmodus]
Emma was aan het tekenen ze maakte allemaal rondjes. 'Vis maken!' hoorde ik, ik keek en ze maakte een rondje mét een streep: tadaa!

maandag 26 november 2007 @ 14:55:27 #264
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54847679
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:26 schreef nebelung het volgende:
Over 6 weken al Belaan Groot wordt hij!

Mijn dochter heeft het noro-virus

Vandaag al ettelijke poepbroeken verschoond en ze braakt ook nogal wat. Echt, dat projectielbraken. Heel sneu en zielig. Nu ligt ze dus in bed en voor het eerst van m'n leven heb ik maar een zeiltje in haar bed gedaan.
oei... die hebben wij ook eens (allemaal! ) gehad. Was echt een domino-effect. Veel sterkte ermee...
Je hebt van die bussen oplossportdrank, die hebben ongeveer dezelfde mineralen verhouding als ORS. Die worden snel opgenomen. Helpt wel om je wat beter te voelen en om uitdroging tegen te gaan. met zo een rennend mannetje erop, pictogramachtig...
enniewees, misschien een tip om iets binnen te houden. Niets zo vies als ORS...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 26 november 2007 @ 14:57:29 #265
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54847709
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:54 schreef Jelief het volgende:
Ach gut, arm meiske. Ik denk dat dat virus ook rondwaart op het kdv van Emma, daar was vrijdag maar de helft van het normale aantal kindjes.

[trotsmodus]
Emma was aan het tekenen ze maakte allemaal rondjes. 'Vis maken!' hoorde ik, ik keek en ze maakte een rondje mét een streep: tadaa!
[ afbeelding ]

Wat knap Emma!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_54847710
Ik gok zomaar dat de dochter van Nebelung natuurlijke ORS krijgt.
  maandag 26 november 2007 @ 14:58:25 #267
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54847726
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:57 schreef Jelief het volgende:
Ik gok zomaar dat de dochter van Nebelung natuurlijke ORS krijgt.
dat scheelt dan weer!

vaak blijft drinken zo lang in het maagje. dit spul is er zo weer uit. Geen idee hoe dat met BV zit eigenlijk....
pi_54847754
BV is heel licht verteerbaar, zlefs als ze binnen een minuut of vijf spugen is er al heel veel van de voedingstoffen opgenomen.
pi_54847793
Ja moedermelk is een natuurlijke ors

Ik ben bang dat ik het zelf ook krijg, dat virus. Het schijnt echt een domino-effect te geven ja

Knap van Emma! Leuk is dat he, dat tekenen, hier doet ze het ook zo graag!

oe, nu hoor ik: 'mijn mama, waar ben jou?' ( )
Variety is the spice of life
pi_54847891
Dat MIJN mama vind ik zoo lief! Emma zegt het ook wel eens.
pi_54848304
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:03 schreef nebelung het volgende:

oe, nu hoor ik: 'mijn mama, waar ben jou?' ( )
pi_54850176
Emma heeft ook ergens last van. Ik haalde haar net uit bed met de derde diarreeluier in 24 uur. Het is zo dun dat het langs haar luier loopt We kijken het maar even aan verder lijkt ze niet ziek en is ook niet warm. Het kan ook nog van de antibiotica komen

Belaan! Liam al bijna naar school, het gaat echt veel te snel!
  maandag 26 november 2007 @ 21:47:14 #273
24188 Belana
kloon van belana
pi_54856234
wat een mooie tekening van Emma
Nebelung, beterschap daar! ow, wat vreselijk naar toch dat ziek zijn.
Sara gelukkig aan de beterende hand!

ja ET, saskia gaat er vlak achteraan natuurlijk! spannend he? vind ik wel
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 27 november 2007 @ 07:56:43 #274
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54863316
Beterschap en succes met de zieke meisjes!

Belana, ik vind die dingen nu vaak al spannend hoor. Ik moet toch ruim op tijd zorgen dat alles goed geregeld is qua opvang en alles. Dus ik ben er nu al best vaak mee bezig. Naschoolse opvang nog een keer bekijken enzo. Groot is het he?

Gister was ik even met Jolie op het CB. Ze blijkt vier cm te zijn gegroeid sinds 24 augustus. Veel is dat he? Of misschien vind ik dat gewoon hoor Maar ik vond haar al weer zo lang en d'r broeken zo kort... en nu bleek het nog echt zo te zijn ook. Ze is ook bijna een kilo afgevallen. Dat vond ik best gek eigenlijk, thuis ook nog even nagekeken. Maar het is echt zo. De dame van het CB noteerde het wel maar zei dat het niet erg was op zich omdat ze gewoon goed (en eigenlijk echt heel goed) eet en zo groot is geworden. En ze ziet er vooral goed uit fijn he?!
  dinsdag 27 november 2007 @ 14:52:34 #275
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54870210
Bram eet een appel. Ineens huilen: er zit een stuk appel in mijn neus. Zomaar vanzelf...

uhhu....
Snuiten lukt niet (omdat ie de verkeerde kant op snuit zeg maar ) Ik zag me al naar de dokter klooien. Gelukkig kon ik door zijn neus achterover te duwen met een pincet nét bij het stukje komen.
zulke gekke fratsen hadden mijn andere jongens niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')