abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 november 2007 @ 14:52:58 #226
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54717164
quote:
Op maandag 19 november 2007 14:22 schreef texelonia het volgende:
Ja een wc-verkleiner hebben we al, want hij wilde nooit op de pot. Op de wc wilde ie wel altijd al, maar dan kwam er niks. Nu wil ie dus niet meer op de wc, want "er komt écht niks, hoor!" zegt Noah dan al (van tevoren)

Dus dat moeten we binnenkort maar eens gaan oefenen...
wel uitkijken met de wc verkleiner dat ie goed stil blijft liggen op de bril..
vraag me niet hoe maar mijn oudste jongens zaten klem met hun mannelijkheid zeg maar. tussen bril en verkleiner. (werden tegelijk zindelijk)
Bram gaat nu dus ook zonder.... en dat gaat prima
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_54728939
Leonore is eindelijk weer zindelijk!

Ik had haar voor de vakantie zindelijk, maar na weekje logeren bij opa en oma, weer terug bij af.

En nu, maaaaaaaaaaanden later, al zeker 5 dagen geen ongelukjes meer!!!
Mama van Floris, Leonore en ?
  dinsdag 20 november 2007 @ 07:04:26 #228
24188 Belana
kloon van belana
pi_54731403
Noah
tex, wat hier hielp om Liam op de wc te krijgen, was een krukje bij de wc
en een verkleiner natuurlijk
Maar die hebben we niet eens lang gebruikt, al vrij snel had papa hem geleerd dat ie op een grote bril ook kan zitten als ie zich dan met 2 handen aan de bril vasthoudt en dat gaat prima. Is ook handig, want toen kon ie overal op het toilet

Liam heeft net een extra middeltje gekregen van de homeopaat. het ging allemaal niet zo lekker met hem, terwijl er eerst wel verbetering in zat. maar nou blijkt dat het onze eigen schuld is, hij heeft namelijk hoestdrank gekregen en dat breekt de werking van het middel af. dus nu hebben we iets gekregen om dat weer op te heffen. Nou, hij heeft het dus een uur geleden gehad en ik heb weer een ander kind het zit in zijn hele uitstraling. hij kon de afgelopen dagen weer zo boos en onhandelbaar zijn en nu heeft ie weer een rustige lieve uitstraling.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 20 november 2007 @ 08:06:07 #229
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_54731660
Eerst een stukje wc papier in het potje leggen scheelt een hoop boenwerk.
  dinsdag 20 november 2007 @ 22:49:18 #230
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54749562
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 07:04 schreef Belana het volgende:
Noah
tex, wat hier hielp om Liam op de wc te krijgen, was een krukje bij de wc
en een verkleiner natuurlijk
Maar die hebben we niet eens lang gebruikt, al vrij snel had papa hem geleerd dat ie op een grote bril ook kan zitten als ie zich dan met 2 handen aan de bril vasthoudt en dat gaat prima. Is ook handig, want toen kon ie overal op het toilet

Liam heeft net een extra middeltje gekregen van de homeopaat. het ging allemaal niet zo lekker met hem, terwijl er eerst wel verbetering in zat. maar nou blijkt dat het onze eigen schuld is, hij heeft namelijk hoestdrank gekregen en dat breekt de werking van het middel af. dus nu hebben we iets gekregen om dat weer op te heffen. Nou, hij heeft het dus een uur geleden gehad en ik heb weer een ander kind het zit in zijn hele uitstraling. hij kon de afgelopen dagen weer zo boos en onhandelbaar zijn en nu heeft ie weer een rustige lieve uitstraling.
Klinkt goed Belana! Hopelijk blijft het nu een stijgende lijn! Merkt ie zelf ook verschil?

Hier vanochtend een dwarse peuter. hij wilde iets(ik weet al niet eens meer wat) Dat mocht niet. "Als dat niet mag, trek ik al mijn kleren uit"
niet veel later dus een bloot boos peutertje ik moest erg hard lachen en verder heb ik er niets over gezegd. Hij heeft even in zijn blootje staan dansen op sinterklaasliedjes en is zich toen maar weer snel gaan aankleden.

Waar ie dat nou weer vandaan haalt....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_54749687
haha debuuv! anna roept tegenwoordig om de haverklap 'dan loop ik weg hoor!' als dreigement. of ze claimt heel dramatisch haar rust: "laat me met rust, ik wil alleen zijn". en dat uit zo'n klein bekkie, ik moet er stiekem ook altijd wat om lachen.
  dinsdag 20 november 2007 @ 23:17:21 #232
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_54750365
Dwarse peuters hier? Ik moet wel lachen om die kleine wijsneusjes. Als er iets niet gaat zoals ons kleine mannetje gedacht had, zet hij de sokken erin richting gang en distancieert zich van ons. Als klap op de vuurpijl wordt dan ook nog zeer pinnig de deur achter hem dichtgetrokken. Het is serieus, mochten we dat niet doorhebben.
Wij hoeven hem dus nooit op de gang te zetten, hij gaat zelf wel. Om even later als een zonnetje terug te keren: "Daar ben ik weeeeeeerrrr!"
  woensdag 21 november 2007 @ 09:43:35 #233
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54754564
Debuurvrouw

Smirre, da's handig

Als Robin niet mee wil (naar beneden of de deur uit) en ik zeg: "Nou, dan gaat mama alleen weg, doei!", dan roept hij keihard "DOEI!!" en gaat zitten spelen. Als ik vervolgens net doe of ik echt weg ben, komt hij me niet eens achterna Dat heeft dus geen effect bij ons

Robin heeft gister de vierde en tevens ook laatste pneumokokkenprik gehad. Hij heeft echt nog nooit last gehd van een vaccinatie, maar nu klaagt hij al sinds gister over pijn in zijn been ("Nee mama, nie doen, nie aankomen." en is hij jengelig. Vanochtend zat er een rood plekje om de prik heen en was het wat opgezwollen. Robin nog steeds jengelig en pijn in been. Maar even aankijken...
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 21 november 2007 @ 09:54:34 #234
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54754761
dat net doen of je weg bent had hier ook nooit effect.. totdat Saskia een keer in de supermarkt me echt niet meer zag (ik stond achter een brede paal). Sindsdien komt ze wel als ik 'doei' roep
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54754823
Als Sara niet wil slapen trekt ze in bed ook altijd haar kleren uit, stiekem echt grappig

Doen alsof je weggaat werkt hier perfect, vooral als ze d'r jas weer niet aanwil.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54756205
dat werkt hier ook geweldig. Bij mijn eerste doei! of Bye! hoor ik heel hard: neeeeee! en komt ze aangehold
Mama van Floris, Leonore en ?
  woensdag 21 november 2007 @ 11:42:00 #237
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54756789
Robin wil sinds een week 's avonds niet slapen (valt pas tegen een uur of 10 in slaap). Hij heeft nu echt door dat zijn speen en slapen bij elkaar horen, dus dan roept hij: "Nee moe!" en gooit demonstratief zijn speentje weg
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 21 november 2007 @ 14:38:53 #238
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_54760806
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier vanochtend een dwarse peuter. hij wilde iets(ik weet al niet eens meer wat) Dat mocht niet. "Als dat niet mag, trek ik al mijn kleren uit"
niet veel later dus een bloot boos peutertje ik moest erg hard lachen en verder heb ik er niets over gezegd. Hij heeft even in zijn blootje staan dansen op sinterklaasliedjes en is zich toen maar weer snel gaan aankleden.

Waar ie dat nou weer vandaan haalt....

Wat zijn het toch monsterlijke creaturen, die peuters!

Hier vannacht een jongetje dat zwaar over de pis ging omdat ik maar 1 boekje wilde voorlezen, terwijl ik dat toch héél duidelijk, tot 3 keer toe, had aangekondigd. Ik de boel negeren natuurlijk, gewoon laten gillen tot het stil was en een uurtje later eens gaan checken hoe het ervoor stond; ALLES was uit bed geflikkerd (dekbed, boekjes, water, knuffels, alles!). Had meneer het blijkbaar koud gekregen en lag ie te slapen onder het matrashoesje, gewoon op de kale matras dus. Met dat kontje zo omhoog weet je wel. Zucht.
pi_54761184

Hier vannacht een meisje die wakker werd. Toen ik bij d'r ging kijken zei ze "Ik ben ziek" met bijpassend zielig stemmetje.

Ze was niet ziek natuurlijk, maar sinds ze een keer ziek was en toen heel de dag met haar dekbedje op de bank, in pyjama, dvd-tjes mocht kijken, probeert ze dat wel vaker.

We hebben haar maar tussenin genomen en toen werd ik vanmorgen wakker van een nies en daarna "ik heb een snottebel!" "mama, ik heb een snottebel!!!"
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_54763459
Emma heeft gisteren twee keer op het potje geplast. Het zag er aardig bewust uit, ze deed echt haar best om er wat uit te persen.
We zijn gisteravond nog maar even naar de hap geweest Emma was erg aan het hoesten en was duidelijk benauwd. We moeten maar weer gaan puffen. Ik denk dat ik morgen de huisarts nog maar even bel want ze heeft er ook wat verhoging/koorts bij.

Emma begint met dingen in de verleden tijd te zeggen,ze plakt dan een t achter het werkwoord. "Die heb ik kleurt "

[ Bericht 1% gewijzigd door Jelief op 22-11-2007 10:06:40 (correctie) ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_54776238
whaha wat een bijdehandje debuurvrouw

Amber zat gister onder de douche en toen zei ze heel hard poepen. Ik dr op de wc gezet en toen ging ze heel hard persen. Toen kwam er een poepie, normaalgesproken wil ze van de wc af maar gsteravond wilde ze steeds naar de wc. Dan zei ze, nog een poepie en ja hoor, daar kwam er weer een.
De laatste tijd is ze ook heel bewust aan het plassen, maar niet op het potje maar op het aankleedkussen.. Ik word er gek van

Vanmorgen is ze wakker geworden met een dik rood oog. Mag om half 9 bij de ha komen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 22 november 2007 @ 09:40:55 #242
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54777158
nog meer zindelijke kindjes! Hopelijk zet het een beetje door bij de dames!
Die taalontwikkeling! kleurt! vind het altijd zo knap als ze dit soort dingen uitvogelen...

Bram heeft de laatste tijd allemaal van dit soort streken (als naaktlopen). Heel intensief maar wel heel erg leuk. Heb vandeweek een inschrijfformulier gehaald voor de basisschool. In februari mag hij al komen oefenen. Aan de ene kant heerlijk, ik krijg wat meer vrijheid, aan de andere kant toch wel gek. het is nog maar zo'n smurf...
Hij is er wel aan toe. Dus geniet ik maar dubbel van z'n maffe streken

Wat zei de ha Vicky?
  donderdag 22 november 2007 @ 09:53:34 #243
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54777352
Wat goed van Amber en Emma!

Hanne heeft weer luiers om.
Nah jah, komt vanzelf wel weer een keer. Voor ze het huis uitgaat zal ze vast wel een keer uit de luiers zijn
We kijken gewoon van het zomer wel weer als het lekker warm is. En als ze het zelf aan geeft natuurlijk eerder.

Oi Amber. Heeft ze er ook echt last van Vicky? Dat het jeukt of zeer doet o.i.d.? Wat zei de HA ervan?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_54777684
Amber zegt zelf steeds oog niet auw en ze zit er ook neit aan te krabbelen. Huisarts heeft gekeken. Oog is niet ontstoken, ziet er goed uit. Ooglid is rood en dik maar volgens hem is er een haarzakje een beetje ontstoken. Moet vanzelf overgaan. Eventueel een warm compresje op dr oog leggen, maar of dat gaat lukken....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 22 november 2007 @ 10:14:38 #245
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54777742
Robin had gister toch koorts gekregen (39.2), maar vanochtend was hij weer ok, al doet zijn dij nog steeds wat zeer. Hij is zowaar meteen in slaap gevallen gisteravond
Hij heeft gister bij mijn moeder 11 keer op het potje geplast En 's avonds nog 2x bij ons. Ik heb een zeikerd

Vicky, fijn dat het niks ernstigs is
Mijn afvalstrijd!
pi_54777793
wat goed van Robin!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 22 november 2007 @ 11:46:28 #247
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54779300
Eigenwijze peuters? Naaah, dat herken ik dus helemaal niet!!
Léon is de laatste tijd wel wat brutaal. Dan zeg je: "Nou moet je ophouden."
En dan krijg je boos terug: "Nee JIJ moet ophouden!" Incl. het boze gezicht en het wijzende vingertje. Stiekum grappig, maar we zijn er wel mee bezig nu.

Léon is vanochtend op 'schoolreisje'. Zijn eerste echte.
Er is op het kdv een speciaal 3-jarigenproject: vanaf 3 jaar spelen ze gezamelijk op de gang/gaan naar de psz of gaan naar de 'opa's en oma's' in het bejaardentehuis. Ook doen ze op de gang veel werk wat ze op de psz ook doen. Leuk project en inmiddels 5 jaar oud. Dus mochten alle 3-jarigen mee naar de 'ballenbak'. Met de bus en patat toe, de hele mikmak.
Vanmorgen was het zover. Met Pietenmuts op bracht ik hem weg. Hij had helemaal geen zin, is weer erg aanhankelijk de laatste tijd en wilde dus niet weg bij mama en oma. Maar oma zei vanmorgen het magische woord: feestje. En toen wilde hij wel!
Bij het kdv aangekomen zat de hal al vol met kinderen en ouders. Dat vond hij wel wat overweldigend en bleef veilig bij me staan. Tot hij overspoeld werd door zijn vriendjes en sindsdien had hij geen oog meer voor mij.
De hele groep werd verzameld, ze moesten hand in hand lopen. Dan zie je je knulletje daar lopen en dan smelt ik bijna. Zo lief.
Ik heb snel een kusje gestolen van hem, want ik wist dat hij me al helemaal vergeten was. Die kans zou ik niet meer krijgen.
Het hele spul de bus in en ik zag hem helemaal niet meer. Om de bus heen gelopen en ja hoor, daar zat hij. Prinsheerlijk helemaal achterin met zijn vriendjes. Vrolijk zwaaiend naar mij en ik kreeg ook nog een dikke handkus. Daar moest ik het maar mee doen.
Ik kan hier zo vreselijk van genieten als hij zo'n plezier heeft, zo opgewonden. Straks haal ik hem weer op, ben benieuwd hoe hij het gehad heeft. Het begin was in ieder geval goed.
Kleine kereltjes worden groot.
(in het geval van Léon, echt groot)
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_54779633
Wat leuk Dutch! Ben benieuwd hoe ie het heeft gehad!

Amber leert echt met sprongen zeg. Kon ze een week of 2 geleden nog tot 10 tellen, nu telt ze al tot 19 (ze vergeet alleen de 3) en zegt ze het hele alfabet na.
Ik moet ook steeds zo lachen om d'r. Vraag ik Amber, wil je een broertje, zegt ze heel hard NEE, ZUSJE! En dat blijft ze herhalen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_54780462
Dutchie zoiets is toch ook om te smelten
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_54780833
Dutchie

En alle potjeskinderen, wat goed zeg!

Al die koorts kindjes! Sara heeft de laatste dagen ook steeds koorts, af en aan, tot 39 graden en weer terug. Dit had ze dus ook toen ze de waterpokken gehad heeft, ze is hangerig, maar verder niet ziek. Manlief heeft vanmorgen op het kdv eens nagevraagd, en ja hoor, er de waterpokken heersen. Dus ik ben d'r bang voor...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')