Idee is leuk idd.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:51 schreef Ymke het volgende:
Ben dus zoiets aan het proberen maar het gaat me niet lukken , heb ook al geprobeerd om het geld in een bak met zeepsop te leggen enz enz , enig resultaat een hoop puinhoop in mn kamer en nog niet wat ik wil
Maar goed ik ploeter door
[ afbeelding ]
Lol , nou.......quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Idee is leuk idd.Ms de flapjes te drogen hangen aan een waslijntje?
en het is idd een kuthobby. Als ik loop te vloeken omdat het weer eens niet lukt, zegt mn vriendin ook altijd 'je doet het toch voor je lol?'
Volgens mij lijkt het inderdaad op gezichtsbedrog, maar meer omdat het stuk land links, een soort van "dijk" lijkt te zijn die verder naar links iets omhoog loopt (waardoor de foto scheef lijkt).quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:16 schreef Rickster1981 het volgende:
[..]
Net ff de horizon nagekeken, het lijkt inderdaad wel zo, maar het is wat gezichtsbedrog denk ik. Doordat de bomen en struiken een beetje vals perspectief kweken, lijkt het alleen maar zo, want als ik er een liniaal langs leg, is hij wel recht. Zou het dan mooier zijn om hem ietwat scheef neer te zetten? Ik zou in dit geval niet zo snel weten wat ik er aan kan doen namelijk.
Moet de foto gemaild worden of in dit topic geplaatst worden?quote:Op zondag 11 november 2007 11:58 schreef Yoni het volgende:
Voor iedereen die zich afvraagt waarom er nog geen foto's geplaatst zijn: geduld. Ik Fok momenteel vooral veel op werk en ben vrij weinig thuis (o.a. ivm ritjes naar ziekenhuis waar mijn opa ligt) en op mijn werk kan ik niks uploaden. Vanavond zet ik de eerste rits foto's in het topic.
# Geef je foto als naam je nickname; bv. Yoni.jpg - om mee te kunnen doen aan de wedstrijd moet je dus wel kunnen posten op FOK!quote:Op zondag 11 november 2007 13:10 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Moet de foto gemaild worden of in dit topic geplaatst worden?
Ik vind hem op zich niet zo spannend en volgens mij niet zo scherp. Ook je zwartwit-conversie is niet helemaal lekker. Probeer er eens wat meer contrast in aan te brengen?quote:Op zondag 11 november 2007 14:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ipv een tvp maar een foto maar enkel als tvp aangezien ik nog lang niet toe ben aan de kwaliteit die hier langs komt
[ afbeelding ]
Vind het helemaal niets, is gewoon een snapje omgezet naar zwart/wit. Ik zie helemaal geen compositie of wat. Dit is het zelfde als het kunstwerk van iemand anders fotograferen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:19 schreef Re het volgende:
al ergens anders gepost en eens niet een portretje
[ afbeelding ]
oh, ja fotografie, daar draait alles om de compositie, en freudiaanse verspreking met je cuntwerk? Dus jij wil zeggen dat alle natuurfoto's plagiaat zijn van de kunstenaar "de natuur", zo ken ik er nog wel een paar hoor...quote:Op woensdag 14 november 2007 11:48 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Vind het helemaal niets, is gewoon een snapje omgezet naar zwart/wit. Ik zie helemaal geen compositie of wat. Dit is het zelfde als het kuntwerk van iemand anders fotograferen.
Nee sorry, niet voor mij dus
Ik (als beginner) vind het anders reteknap dat Re die lucht zo indrukwekkend vast heeft weten te leggen.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:48 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Vind het helemaal niets, is gewoon een snapje omgezet naar zwart/wit. Ik zie helemaal geen compositie of wat. Dit is het zelfde als het kuntwerk van iemand anders fotograferen.
Nee sorry, niet voor mij dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |