Euhm Aflevering 50 en 51 zijn al uit hoor (chapter 10 & 11), er is een linkje naar de site eerder in deze topic gepost waar je ze kan zienquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:46 schreef Rumille het volgende:
Aflevering 49 (Hoofdstuk 9) is in Amerika verschenen en is nu ook als download beschikbaar. Goede kwaliteit als je hem wil downloaden, beter dan die van Engeland.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:45 schreef Rumille het volgende:
...
Ga niet denken dat ik dat soort dingen niet weet
Was geintje.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Nou moet je niet bijdehand gaan doen
![]()
Weet ik niet meer precies ik dacht in ieder geval tijdens boek 2 Aarde in Kyoshi. Ik hoop dat ze die nog een keer laten opdagen.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:36 schreef Rumille het volgende:
In welke aflevering kwam de foam guy als eerste voor?
Oh ja klopt was tijdens boek 1.. alleen ik had de plaats wel goed.quote:Op zondag 18 november 2007 21:30 schreef Rumille het volgende:
Nope. Aflevering vier, The Warriors of Kyoshi.
Op dat forum van tv.com kreeg ik ooit een waarschuwing omdat ik zogenaamd zat te flamenquote:Op zondag 18 november 2007 19:48 schreef Rumille het volgende:
www.tv.com, en zoek op avatar fansites bij Google, dan kom je op genoeg forums uit. Zijn geruchten, dus kan ook helemaal niet waar zijn, maar toch.
Ik ook ! Hoelang nog?quote:Op zondag 18 november 2007 21:35 schreef Rumille het volgende:
Heel goed.
Ik wil nieuwe Avatar aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |