ben ik even weg, krijgen we een babyquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:58 schreef akveor het volgende:
Volgt
vraag ik me ook af ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:00 schreef KimiK het volgende:
[..]
ben ik even weg, krijgen we een baby![]()
wie is er zwanger???
het is ook maandag, maandag om 1.00 uur naar bedquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:00 schreef tipsch het volgende:
Dennis acteert boos en stoer. Ik val er bij in slaap.![]()
nix volgens mij ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:00 schreef tipsch het volgende:
Dennis acteert boos en stoer. Ik val er bij in slaap.![]()
Niemand... was een geintje van Amanda....quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:00 schreef KimiK het volgende:
[..]
ben ik even weg, krijgen we een baby![]()
wie is er zwanger???
Sorry Akveorquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Niemand... was een geintje van Amanda....
Dit is COS.... dus wel volgen die streams.....![]()
![]()
Kikkers blazen we op.....quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
Ik snap echt geen ruk van die ruzie's. Daar gaat het niet om! Je weet hoe het zit! Je weet wat ik bedoel!
Schiet mij maar lek...
Snap er ook geen moer van..zal wel de bedoeling zijn..tis nix maar..quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
Ik snap echt geen ruk van die ruzie's. Daar gaat het niet om! Je weet hoe het zit! Je weet wat ik bedoel!
Schiet mij maar lek...
Dat komt omdat waar het echt om gaat ze bespreken, al fluisterend, zonder zender, in de achterste badkamerquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
Schiet mij maar lek...
Hoe vaak zegt Dennis eigenlijk 'donder op' en 'rot op' tegen die graftak?quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Snap er ook geen moer van..zal wel de bedoeling zijn..tis nix maar..
quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:07 schreef KimiK het volgende:
[..]
Sorry Akveormaar ik zat dat andere boeiende gesprek te volgen en mag toch wel tussendoor even tijd nemen om wat te drinken te pakken??? Normaal word ik daar door FOK op geattendeerd, maar vanavond sta ik wel heel lang droog
![]()
"Teringwijf" ownee, dat mocht ik niet meer zeggen ...quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:08 schreef tipsch het volgende:
"Donder toch op."
"Rot toch op."
"Fucking hell."
En dat allemaal met de stem van een échte castraat.![]()
Brian is passé.... we gaan nu voor de hele redactie...quote:
Te pas en te onpas, naast 'dit en dat', 'dat weet je donders goed', 'boem boem boem' en knallen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe vaak zegt Dennis eigenlijk 'donder op' en 'rot op' tegen die graftak?
logisch... we krijgen 1 gast niet uit het huis, nu maar een stel onzichtbare... op wie zijn de pijlen als eerste gericht? op flens?quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian is passé.... we gaan nu voor de hele redactie...![]()
We plegen een coup... allemaal fokkerts in de redactie....quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
logisch... we krijgen 1 gast niet uit het huis, nu maar een stel onzichtbare... op wie zijn de pijlen als eerste gericht? op flens?
Misschien kunnen ze nu inprogrammeren dat je na 15 posts een soortgelijke waarschuwing krijgt?? En als ze dan toch bezig zijn, gelijk voor de maan-, dins- en woensdag om 01.00 uur een waarschuwing dat het bedtijd isquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:09 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat dat betreft is het jammer dat die 486-er.... ingeruild is.![]()
Bedtijd geld zeker niet voor Brian en AManda?quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:18 schreef KimiK het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze nu inprogrammeren dat je na 15 posts een soortgelijke waarschuwing krijgt?? En als ze dan toch bezig zijn, gelijk voor de maan-, dins- en woensdag om 01.00 uur een waarschuwing dat het bedtijd is![]()
1 kusje en Huub is helemaal weer de weg kwijt...quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:20 schreef neehe het volgende:
Wat dom dat Huub cp aan die snol heeft gegeven.
Hij loopt ze'n lul weer eens achterna, en later weer sorry tegen Lieke zeggen.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Bedtijd geld zeker niet voor Brian en AManda?
Volgens mij wil Brian laten zien dat hij de regels wel durft te overtreden....quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:20 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke heeft complimenten van Palma gekregen en nu opeens wil Brian de keuken opruimen voor morgenochtend, voor Palma, kan ze een beetje rustig beginnen![]()
Waarom zou het toch zijn dat de FEBO niet echt hiertegen optreed ??quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:25 schreef AnTjUh het volgende:
en ze worden door huub gewaarschuwd dat ze geen zenders om hebben
maar ze gaan gewoon door dus
Omdat het slappelingen zijn, ik zou ook doorgaan met kletsen, er staat toch geen boete op.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarom zou het toch zijn dat de FEBO niet echt hiertegen optreed ??
Hee, zei ik het niet. Goed he, die redactie.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:23 schreef Kaleddis het volgende:
En ja hoor, we fluisteren weer zonder zender![]()
ze hebben er gewoon zwaar schijt aanquote:
Lobassiequote:Op dinsdag 6 november 2007 01:33 schreef Lobasca het volgende:
Nix!! Mietje!!! Angsthaas!!! NIET FLUISTEREN!!!
Topquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hee, zei ik het niet. Goed he, die redactie.![]()
Ik ook bloempje. En dan denk ik snel maar dat alles wat hij zegt, wij toch al weten, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wordt echt schijtziek van die LAMLUL
![]()
Dat weet ik dondersgoed!quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ook bloempje. En dan denk ik snel maar dat alles wat hij zegt, wij toch al weten, dat weet je toch?![]()
Ik zie d'r zo lopen en ben er nog steeds zo van overtuigd dat ze een vent is.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:42 schreef AnTjUh het volgende:
goh nadia heeft ookniks om naar bed aan te doen
Ja, dat krijg je ervan ...quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:42 schreef neehe het volgende:
Huub en Lieke praten nu ook zonder zender.
Dan zullen er zo wel boetes vallenquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:42 schreef neehe het volgende:
Ja nou dan. Je weet het toch. We weten het allebei. We weten het allebei. We weten toch wat we bedoelen. Donder op. Fucking hell.quote:
Tis in ieder geval geen lekker wijf, that's for sure!quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie d'r zo lopen en ben er nog steeds zo van overtuigd dat ze een vent is.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:45 schreef Kaleddis het volgende:
Het ergste is, dan hoor je haar praten en dan wens je dat ze haar muil houdt![]()
Bij Huub zit het gewoon om zijn nek zie ik en Lieke ligt hem meestal tussen in.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:42 schreef neehe het volgende:
Ik zag ze praten maar hoorde niets, ik geef ze geen ongelijk, als ze praten komt er alleen maar wat op de plasma te staan. nou en ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:46 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Bij Huub zit het gewoon om zijn nek zie ik en Lieke ligt hem meestal tussen in.
Brrrrr, moet zo nog gaan slapen hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:51 schreef Dreamboy het volgende:
Meschien verteld Brian nu ook wel heel zachtjes sexverhaaltjes waar ze geil van wordt dat deed hij bij Nena ook altijd.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:51 schreef Dreamboy het volgende:
Meschien verteld Brian nu ook wel heel zachtjes sexverhaaltjes waar ze geil van wordt dat deed hij bij Nena ook altijd.
Nog 5 minutenquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub en Lieke zijn weer goed bezig, lekker Amanda en Brainless
wakker houden .... die zijn allebei al behoorlijk ge-irriteerd![]()
Achja, tijd.......quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:34 schreef Musje456 het volgende:
Sorry Morwen we zitten al op n10 minuten
En dat verbaast jouquote:Op dinsdag 6 november 2007 03:06 schreef Musje456 het volgende:
Blijkbaar is er echt niks te melden... Bijna een uur niks
Het is nogmaals een platreet hoerquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tis in ieder geval geen lekker wijf, that's for sure!![]()
Voor de liefhebbers..........het bashen van een platreethoer door Palmaquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:45 schreef noekje het volgende:
Die Kelly klinkt gelukkig psychisch erg gezond. Heb je twee kinderen, sporen ze allebei niet. Gelukkig kun je altijd de basisschool nog de schuld geven.
Deze Lookie zal er rekening mee houden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:04 schreef avonne het volgende:
goedemorgen kansloze streamertjes van me.
Wat een rotzooi is de COS geworden.
En dam het zwaaien en trusten ook een beetje (flink) in, please
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:05 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Naad heeft voor de 3e dag op rij haar zomerse korte broek aan, is dit om het hokje te zieken, zo van.......ik heb niks om aan te trekken?
Gisteren kreeg ze allemaal nieuwe spullen maar die gingen linea recta retour. Het hokje moet dat inmiddels toch flink zat worden dunkt mij.
Ze liep net door het beeld richting, waar anders dan de ........ kapsalone.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Waar zie jij nada? Heb er nog niet kunnen spotten.
Ik ga zo ook in mijn kortste broek aan de slag, heerlijk met dit weer.![]()
Febo ,valt het jullie zelf nou ook niet op?????????????????????????????????????????????????????quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:16 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, Naad, Brian en Amanda mogen met zijn drieën naar de tandarts, het wordt met de dag gekker daar.![]()
Dat wordt steeds opvallender en schandaliger...zouden ze de trio moeten regelen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:16 schreef kybe het volgende:
Nadia,Brian en Amanda gaan naar de tandarts.
En de febo ,die hebben een paar psychiaters nodig.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:28 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Niet te geloven dat ze alweer naar de tandarts moeten. Behalve een verrot karakter hebben ze dus ook een verrot gebit.
Ronduit schandalig dat het stel tokkies alles voor elkaar krijgen.... en Lieke die al heel lang aangeeft dat ze last heeft van der kuiten zo lang moet wachten..quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:43 schreef beequeen het volgende:
Lieke in tranen. Ze heeft heel erg veel last van haar been, ze kan er zelfs niet van slapen. Ze is vorige week naar de huisarts geweest maar die heeft er amper naar gekeken.
Ik vind het een grof schandaal de de FEBO haar zo lang laat lopen met deze klachten. De rest mag voor een poep en een scheet naar het ziekenhuis, kijk naar Amanda, maar Lieke......ho maar.![]()
Dat zegt weer een hoop over die drie.Ik heb Lieke en Huub nog nooit rotopmerkingen horen maken over de stem problemen van Amanda.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:47 schreef Lobasca het volgende:
Amanda , nada en Brian maken er gelijk weer gebruik van...
Het zijn een stelletje sletten, en een RAT.en wat voor RATquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:48 schreef beequeen het volgende:
Amanda, Naad en Brian roddelen er vrolijk op los, die genieten van het feit dat Lieke op breken staat ( hun woorden ).
Reden om Lieke uit de tent te lokken en ruzie met haar te maken. Wat zijn het toch een low lifes.![]()
Mute.
Hoe? Waar precies?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En die laffe klootzak zijn dekkingsletjes toespreken .... walgelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Als je hem nog iets persoonlijks wil sturen:
Even via http://www.sidn.nl de volgende domeinnaam intikken: brianspoetry.nl
en je kunt in ieder geval zijn persoonlijke info bekijken
Helemaal mee eens. De FEBO is de controle kwijt over dat zootje ongeregeld, de lol van het kijken is er bij mij ook af, jammer.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:00 schreef avonne het volgende:
ik vind er geen zak meer aan.
Dat Brian er niet uit gezet wordt is het bewijs dat er helemaal geen spel is en het geen enkel nut heeft om te "spelen".
Het enige "spelletje" is tussen de bewoners enerzijds en de Febo anderzijds.
Wie krijgt het meest voor elkaar?
inderdaadquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:08 schreef beequeen het volgende:
Hier ga je toch van over je nek......VV.
10:44 - Lieke in tranen...
Opeens zit er een huilende Lieke op de bank. Ze heeft erg last van haar been. Nadia brengt een glaasje water, Jaap zegt lieve dingetjes en Huub aait wat over haar gezicht. “Ik had vroeger al scheenbeenontsteking…”, legt ze uit en snikt verder. “’s Nachts klopt het en steekt het. Ik slaap er slecht door”, klaagt ze verder. Huub en Jaap adviseren haar naar een dokter te gaan. Is het enkel de pijn waarom Lieke huilt of is er meer aan de hand?
Jammer,het spel is juist het leukst. Die domme gescripte verhaallijnenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:00 schreef avonne het volgende:
ik vind er geen zak meer aan.
Dat Brian er niet uit gezet wordt is het bewijs dat er helemaal geen spel is en het geen enkel nut heeft om te "spelen".
Het enige "spelletje" is tussen de bewoners enerzijds en de Febo anderzijds.
Wie krijgt het meest voor elkaar?
ze ligt in bed, de dokter komt vanmiddagquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:13 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke niet meer te zien.... zou ze nu naar een fysio zijn ??
wel een raar verhaal hoor, als je toch bij de huisarts bent, dan ga je toch niet weg voor je tevreden bent ??
Lieke ligt nu in bed.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:13 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke niet meer te zien.... zou ze nu naar een fysio zijn ??
wel een raar verhaal hoor, als je toch bij de huisarts bent, dan ga je toch niet weg voor je tevreden bent ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |