abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 november 2007 @ 17:49:07 #126
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_54742331
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:37 schreef classpc het volgende:

[..]

De omschrijvingen van Kasta en de rest vind ik het goed.
Alleen die van jou vind ik zo overdreven negatief en oversekst.

...
Hou het een beetje on topic, en ga nou niet elkaar analyseren ok?
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:13:17 #127
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_54742882
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:49 schreef Inekris het volgende:

[..]

Hou het een beetje on topic, en ga nou niet elkaar analyseren ok?
perfectionistisch, wil graag dat iedereen goed met elkaar om gaat en wil niet accepteren dat dit niet lukt , je zult deze persoon dan ook altijd teleurstellen

zoiets?

In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_54745287
Whehehe, de eerste keer in 8 jaar tijd dat een "leuk" topic me daadwerkelijk iets oplevert .

Een vibrator (lang verhaal en nee, het is geen gebruikte . ) nog wel.
Daar kan ik vast wel een vriendin blij mee maken .

Misschien ook daarnaast ook een interview van de enige echte kastanova met een ex-prostituee, maar da's nog even afwachten .
I was an atheist until I realized I was God
pi_54746413
quote:

Oja, niet iedereen op een relatiesite is uit op seks hoor . Maar misschien dat jij op een relatiesite daar wel een paar keer voor benaderd bent. Ja dat weet ik natuurlijk niet. Ik kan alleen maar vragen, waarom zo negatief? Het is echt niet zo dat alle mannen op seks uit zijn lieve schat. Echt niet.
De dametjes van RP reageren alleen op de leuke mannenkoppies en tja, die zitten er nou net toevallig wel alleen voor de sex. En na afloop klagen ze dat alle mannen op RP sex willen

En de mannetjes op RP reageren vooral op de knappere vrouwen en die krijgen dus 1000 reakties en dan krijgen die mannetjes dus geen reaktie terug. En dan klagen ze dat RP een ruksite is omdat de vrouwtjes nooit reageren...

En de lelijke vrouwtjes vinden het ook maar een baggersite omdat ze alleen maar respons krijgen van kansloze wanhopige types of helemaal niet.

En zo blijf je langs elkaar heen lullen
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_54746542
Ja en nu gaan we ontopic. Leuk dat geanalyseer van elkaar.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  woensdag 21 november 2007 @ 11:54:58 #131
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54757129
quote:

[..]

De omschrijvingen van Kasta en de rest vind ik het goed.
Alleen die van jou vind ik zo overdreven negatief en oversekst.
Het komt op mij over alsof jij in je jeugd iets meegemaakt hebt, maar dat je dat nog niet helemaal verwerkt hebt.
Dat je daarom ook de hele tijd in de topics van Kasta zit om het tegendeel te bewijzen van wat hij zegt.
Maar dat je vanwege datgene in je jeugt nu ook van die oversekste dingen post.

Ik snap dat je dat zelf misschien niet inziet of niet in wilt zien, maar ik vertel je alleen wat ik hier zie in jouw posts en reacties.
En ik hoop dat je hier misschien iets aan hebt en dat dit je misschien helpt met het verwerken en dat je nu je het van jezelf weet er misschien ook wat beter op kunt letten.

Oja, niet iedereen op een relatiesite is uit op seks hoor . Maar misschien dat jij op een relatiesite daar wel een paar keer voor benaderd bent. Ja dat weet ik natuurlijk niet. Ik kan alleen maar vragen, waarom zo negatief? Het is echt niet zo dat alle mannen op seks uit zijn lieve schat. Echt niet.
Niet alleen maar op seks nee, maar dat is wel de hoofdreden. Het betreft hier om profielen op datingsites en daar zie ik vrij veel profielen met dingen als: "zoekt: seksrelatie, zoekt: seksdate, zoekt: lekkere dame om af te spreken en als het klikt seks" en veel in die trant. Ik schud mijn pessimisme niet zomaar uit mijn mouw. Ik hoef verder niets te verwerken, want ik ben vrij traumaloos. Dus al die speculeringen kun je vrolijk van de baan vegen
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_54758744
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:54 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Niet alleen maar op seks nee, maar dat is wel de hoofdreden. Het betreft hier om profielen op datingsites en daar zie ik vrij veel profielen met dingen als: "zoekt: seksrelatie, zoekt: seksdate, zoekt: lekkere dame om af te spreken en als het klikt seks" en veel in die trant. Ik schud mijn pessimisme niet zomaar uit mijn mouw.
De voorbeelden die je geeft vind ik niet zo storend - die kerels zijn tenminste eerlijk. In de kroeg kom je ook gasten tegen die alleen maar uit zijn op seks en daarnaast ook hele leuke mannen die niet alleen daarop gefocust zijn. En dat geldt andersom ook, lijkt me
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_54772687
tvp
pi_54772855
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:22 schreef Logician het volgende:
tvp
Ik post over een weg te geven vibrator en jij komt ineens het topic binnenvallen...

Toeval; I don't think so .
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 22 november 2007 @ 09:37:55 #135
78498 classpc
I don't like change
pi_54777122
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:54 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Niet alleen maar op seks nee, maar dat is wel de hoofdreden. Het betreft hier om profielen op datingsites en daar zie ik vrij veel profielen met dingen als: "zoekt: seksrelatie, zoekt: seksdate, zoekt: lekkere dame om af te spreken en als het klikt seks" en veel in die trant. Ik schud mijn pessimisme niet zomaar uit mijn mouw. Ik hoef verder niets te verwerken, want ik ben vrij traumaloos. Dus al die speculeringen kun je vrolijk van de baan vegen
Als die mannen daar alleen op uit zijn dan zal dat ook wel duidelijk in hun profiel staan.
Als dat niet het geval is vind ik dat je te snel aan het oordelen bent erover. Vooral omdat je vrijwel ieder zinnetje vertaalt als "Ik wil neuken" o.i.d. Niet iedere man op een relatiesite wil neuken, dat weet je best

Wat dat betreft vind ik de andere omschrijvingen diepgaander en dus beter
Oja en die gaan niet alleen over seks
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  donderdag 22 november 2007 @ 10:24:20 #136
193811 Jeanette1.punt
Prostitutie is een vak
pi_54777900
MINI vibrator Kastanova

Grinnik
pi_54782512
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:22 schreef Logician het volgende:
tvp
Have fun...
pi_54782727
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 03:04 schreef Pinobot het volgende:
tvp
Dat dus
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  donderdag 22 november 2007 @ 16:38:26 #139
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54784093
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:37 schreef classpc het volgende:

[..]

Als die mannen daar alleen op uit zijn dan zal dat ook wel duidelijk in hun profiel staan.
Als dat niet het geval is vind ik dat je te snel aan het oordelen bent erover. Vooral omdat je vrijwel ieder zinnetje vertaalt als "Ik wil neuken" o.i.d. Niet iedere man op een relatiesite wil neuken, dat weet je best

Wat dat betreft vind ik de andere omschrijvingen diepgaander en dus beter
Oja en die gaan niet alleen over seks
Het meeste man-vrouw contact heeft meestal als uiteindelijke doel seks. Zo niet, wordt het hooguit een broer-zus contact waar je zo goed als niets aan hebt. En kasta's analyses diepgaand? Daar verschillen de meningen over. Het is altijd "vrouwen zijn hel en verderf en dom", althans dat is altijd de kern van het verhaal. Als je daar niet op den duur geirriteerd door raakt dan heb je wel heel vreemde humor. Frustraties a la, maar ga niet als man zijnde de pretentie ophouden dat je de hele vrouwelijke geest kunt doorgronden op zo'n kinderlijke manier en op basis van datingprofielen...
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_54784972
Ach, vrouwen doen hetzelfde bij mannen, en ondanks als vrouw zijnde ben ik op een rare manier ook een soort van vrouwenhater (in het verkeer als iemand onterecht op de rem duikt of een of andere zwakzinnige manouvre maakt roep ik ook altijd "Zeker een vrouw!" en het klopt 90% van de tijd ook nog eens..) Dat domme gewijf af en toe, je gaat je er soms bijna voor schamen omdat ze ook een kut hebben.

Dus nee, ik vind de gemaakte analyses zeker geen bull. Misschien overdreven om grappig te zijn, maar wees reëel, op het gros is het nog van toepassing ook.
  donderdag 22 november 2007 @ 17:46:42 #141
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_54785220
terugvindprofiel
pi_54785261
quote:
Op donderdag 22 november 2007 17:30 schreef snadrem het volgende:
Ach, vrouwen doen hetzelfde bij mannen, en ondanks als vrouw zijnde ben ik op een rare manier ook een soort van vrouwenhater (in het verkeer als iemand onterecht op de rem duikt of een of andere zwakzinnige manouvre maakt roep ik ook altijd "Zeker een vrouw!" en het klopt 90% van de tijd ook nog eens..) Dat domme gewijf af en toe, je gaat je er soms bijna voor schamen omdat ze ook een kut hebben.

Dus nee, ik vind de gemaakte analyses zeker geen bull. Misschien overdreven om grappig te zijn, maar wees reëel, op het gros is het nog van toepassing ook.
maar bij jou natuurlijk niet?
pi_54785301
quote:
Op donderdag 22 november 2007 17:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar bij jou natuurlijk niet?
Uiteraard niet

Tenminste, dat zeggen ze dan
pi_54785879
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:37 schreef classpc het volgende:
Er zijn inderdaad massa's mannen die tijd en moeite steken in rondhangen op datingsites omdat ze hevig op zoek zijn naar nieuwe platonische vriendschappen
pi_54791048
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:28 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik post over een weg te geven vibrator en jij komt ineens het topic binnenvallen...

Toeval; I don't think so .
ik zocht het internet dating topic!
  † In Memoriam † vrijdag 23 november 2007 @ 01:12:57 #146
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_54793596
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:20 schreef Shitonya het volgende:
. Ik ben benieuwd of hij ook nog iets totaal anders kan afzeiken of gewoon al schrijven..
Je wilt weten of hij thuis ontvangt voor je ontmaagding bedoel je?
Je hints zijn duidelijk.
pi_54796280
Edit: niet op de persoon reageren.

[ Bericht 49% gewijzigd door Emel op 23-11-2007 19:37:31 ]
Verbaal terrorist
pi_54801923
TVP

ik ga zo snel mogelijk een account aanmaken
pi_54807476
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:37 schreef HansU het volgende:
TVP

ik ga zo snel mogelijk een account aanmaken
Als je dat nou gewoon hier doet, hoeft Kasta niet zo veel te zoeken om jou te kunnen analyseren
pi_54807560
quote:
Op donderdag 22 november 2007 16:38 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Het meeste man-vrouw contact heeft meestal als uiteindelijke doel seks. Zo niet, wordt het hooguit een broer-zus contact waar je zo goed als niets aan hebt. En kasta's analyses diepgaand? Daar verschillen de meningen over. Het is altijd "vrouwen zijn hel en verderf en dom", althans dat is altijd de kern van het verhaal. Als je daar niet op den duur geirriteerd door raakt dan heb je wel heel vreemde humor. Frustraties a la, maar ga niet als man zijnde de pretentie ophouden dat je de hele vrouwelijke geest kunt doorgronden op zo'n kinderlijke manier en op basis van datingprofielen...

Vrouwen en humor....het blijft vaak een lastige combinatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')