abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54540565
jongens, geen slowchat he
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_54543453
Echt, vrouwen die niet doorhebben dat dat profiel van die "vrouwenhater" een verkapte vorm is om de vrouw belachelijk te maken
  maandag 12 november 2007 @ 10:02:52 #103
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_54544605
Leuk topic toch wel
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_54657615
Vanwege het wachten en speciaal voor de Donald Duck lezers deze keer mét plaatjes:

Diagnose: Jaren 50 kleding en bijhorend kapsel. Dóódsaaie doos die zo snel mogelijk huisvrouw wil worden en anale seks vindt ze onmenselijk.
Wat volgt:: Niets . Nou ja, het huis zal ze in ieder geval niet uitkomen. Alhoewel, iedere zondag als ze naar de kerk gaat misschien. Sailant detail naar aanleiding van haar blik: Als ze ook daadwerkelijk in de periode 39'-45' had geleefd zou ze de Joden aanwijzen.
Resultaat: Heb je zin in een date met haar en haar moeder, waarna je ieder weekend samen truien kunt breien en wekpotten vol eigengemaakte jam kunt maken, grijp je kans!

Diagnose: 13-in-een-dozijn real doll met bijkomend nadeel dat deze wél praat.
Wat volgt:: Diepzinnige filosofische gesprekken over de mensheid en intrigerende ideeen over de huidige politiek. Whehehe, as if .
Resultaat: Zolang ze haar kop houdt is het best te doen, maar helaas. Dus kun je elke dag uit gaan leggen dat het maar TV is wanneer ze weer geheel overstuur is na GTST.
Eventueel interessant: Voorkeur voor facials.

Diagnose: Biggetje met baggage die meelijwekkende semi-sexy poses aanneemt in de hoop weer aan de vent te komen.
Wat volgt:: Avonden lang gezeik en gejank over haar ex die niet terugkwam na het kopen van sigaretten. Hoe gemeen hij was, waarschijnlijk incl. verzonnen mishandelingsperiode .
En mocht je kritiek hebben, dan gaat ze krijsen en je vergelijken met haar ex die haar "ook" mentaal kapot maakte.
Resultaat: Run Forest run! She has issues. Ook niet eenmalig neuken; als ze wat betreft sexy poses al zo belabberd presteert dan zullen de bedprestaties helemaal bedroevend zijn. Dreigt naar alle waarschijnlijkheid ook met zelfmoord als je haar dumpt.

Diagnose: Jaja mensen, een heuse bejaardehelepende! Oftewel; dom als stront en alleen in staat bejaardenreten te wassen.
Wat volgt:: Zal eindigen met een uitkeringstrekkende VMBO-zwakstromer, een wietplantage op zolder en 3 kinderen die veelal op straat leven. Ook een optie: Eindigt na het leegjatten van enkele bejaardenhuisjes in een internaat, wordt pot en begint een relatie aan met een dik mormel genaamd Olga.
Resultaat: Te zwakbegaafd voor het huishouden en te lelijk om te neuken.

[ Bericht 0% gewijzigd door kastanova op 16-11-2007 20:04:00 ]
I was an atheist until I realized I was God
pi_54658409
Die Realdoll ben ik ook al tegengekomen
A mind with a heart of it's own
pi_54658429
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:27 schreef kastanova het volgende:
Vanwege het wachten en speciaal voor de Donald Duck lezers deze keer mét plaatjes:

[ afbeelding ]

Diagnose: Jaren 50 kleding en bijhorend kapsel. Dóódsaaie doos die zo snel mogelijk huisvrouw wil worden en anale seks vindt ze onmenselijk.
Wat volgt:: Niets . Nou ja, het huis zal ze in ieder geval niet uitkomen. Alhoewel, iedere zondag als ze naar de kerk gaat misschien. Sailant detail naar aanleiding van haar blik: Als ze ook daadwerkelijk in de periode 39'-45' had geleefd zou ze de Joden aanwijzen.
Resultaat: Heb je zin in een date met haar en haar moeder, waarna je ieder weekend samen truien kunt breien en wekpotten vol eigengemaakte jam kunt maken, grijp je kans!

[ afbeelding ]

Diagnose: 13-in-een-dozijn real doll met bijkomend nadeel dat deze wél praat.
Wat volgt:: Diepzinnige filosofische gesprekken over de mensheid en intrigerende ideeen over de huidige politiek. Whehehe, as if .
Resultaat: Zolang ze haar kop houdt is het best te doen, maar helaas. Dus kun je elke dag uit gaan leggen dat het maar TV is wanneer ze weer geheel overstuur is na GTST.
Eventueel interessant: Voorkeur voor facials.

[ afbeelding ]

Diagnose: Biggetje met baggage die meelijwekkende semi-sexy poses aanneemt in de hoop weer aan de vent te komen.
Wat volgt:: Avonden lang gezeik en gejank over haar ex die niet terugkwam na het kopen van sigaretten. Hoe gemeen hij was, waarschijnlijk incl. verzonnen mishandelingsperiode .
En mocht je kritiek hebben, dan gaat ze krijsen en je vergelijkingen met haar ex die haar "ook" mentaal kapot maakte.
Resultaat: Run Forest run! She has issues. Ook niet eenmalig neuken; als ze wat betreft sexy poses al zo belabberd presteert dan zullen de bedprestaties helemaal bedroevend zijn. Dreigt naar alle waarschijnlijkheid ook met zelfmoord als je haar dumpt.

[ afbeelding ]

Diagnose: Jaja mensen, een heuse bejaardehelepende! Oftewel; dom als stront en alleen in staat bejaardenreten te wassen.
Wat volgt:: Zal eindigen met een uitkeringstrekkende VMBO-zwakstromer, een wietplantage op zolder en 3 kinderen die veelal op straat leven. Ook een optie: Eindigt na het leegjatten van enkele bejaardenhuisjes in een internaat, wordt pot en begint een relatie aan met een dik mormel genaamd Olga.
Resultaat: Te zwakbegaafd voor het huishouden en te lelijk om te neuken.

Keep them coming!
  zaterdag 17 november 2007 @ 08:49:47 #107
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_54668801
Waarom bij die real doll geen tekst?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_54670072
Nou Kasa, analyseer deze dan maar:
quote:
Hoi ben een leuke spontane vrouw met een kind van 5. ben op zoek naar iemand die mij leuk vindt en met me wil chatten, mailen of naar de sauna gaan samen met mij en me moeder en misschien ken jij ook wel iemand dan kunnen we met z'n vieren gaan."
quote:
"Ik ben logistiek medewerkster in een bedrijf waar van allerlei mensen werken die en heeft een handicap en de ander heeft ook een handicap maar niiet zo erg en daar doe ik van alles inpakken en een keer in de week mag k aan de receptie zitten nou dat was het wel zo een beetje"
quote:
":HAI EEN JONGE VROUW VAN 30 JAAR IK BEN EEN SPONTANE MIJD NIET VERLEGEN VIND HET GEZELLIG OM TE WANDELEN IN DE VONDELPARK IN AMSTERDAM EN EEN GEZELLIGE DAG TE HEBBEN HOUD VAN UITGAAN IN AMSTERDAM UITETEN GAAN VIND IK OOK LEUK IETS MINDER ALS IKHET ALLEEN MOET DOEN IK ZOEK EEN SPONTANE JONGE MAN VAN 30 + TOT EN MET 40 MOET SPONTAAN ZIJN GEZELLIG ZIJN EN VAN GEZELLIG IN DE PARK ZITTE OF LICHEN EN WAT PRATEN EN ELKAAR BETER TE LEREN TE KENNEN en natuurlijk hou ik ook van uitgaan gesellig ergens wat gaan drinken"

[ Bericht 1% gewijzigd door Knipoogje op 17-11-2007 16:24:13 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_54672727
Ik hoop zo dat Nederlands niet hun moedertaal is .
Tap tap tap
pi_54673852
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:59 schreef DrMarten het volgende:
Kasta, zoek niet verder, ik heb je droomvrouw gevonden

Ik ben een lieve meid hou van gezelligheid
ben altijd vrolijk ik hou van karper vissen dat is zo mijn hobby geworden wil je meer weten laat het me maar horen
#geen
pi_54676093
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop zo dat Nederlands niet hun moedertaal is .
Ergens weet jij ook dat het echt zo droevig gesteld is, hè.

En Kasta:

pi_54676148
Gewoon sociaal, zelfverzekerd en spontaan zijn en in contact komen met mensen. Niet via internet.
  zondag 18 november 2007 @ 02:03:50 #113
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54687428
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 17:31 schreef OldJeller het volgende:
Gewoon sociaal, zelfverzekerd en spontaan zijn en in contact komen met mensen. Niet via internet.
oordeel voor jezelf...
Aan al het genoemde geen gebrek, maar ik heb wel de liefde van mijn leven ontmoet via een relatiesite....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 18 november 2007 @ 10:39:43 #114
92409 Twinky
Little star.
pi_54689579
heel leuk
  zondag 18 november 2007 @ 10:53:02 #115
92409 Twinky
Little star.
pi_54689702
wahaha, dat is leuk ik ga voor de 'ze kijken alleen naar de foto-theorie'. heb me nu 1 minuut geleden aangemeld en meteen al een reactie:
Hey!

Leuk profiel! Als je contact met me wilt, stuur me dan een e-mail of voeg me toe op msn: ***************@hotmail.com

Ik hoop van je te horen!

xxx

Coen

ik heb mijn profiel even gauw ingevuld, bij het tekstje staat 'Hallo!' en deze foto: klik
ik ben voorzien, heb de liefste vriend van de hele wereld, maar het is erg grappig

[ Bericht 2% gewijzigd door Twinky op 18-11-2007 15:14:41 ]
  zondag 18 november 2007 @ 13:14:29 #116
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_54691871
quote:
Op zondag 18 november 2007 10:53 schreef Twinky het volgende:
wahaha, dat is leuk ik ga voor de 'ze kijken alleen naar de foto-theorie'. heb me nu 1 minuut geleden aangemeld en meteen al een reactie:
Hey!

Leuk profiel! Als je contact met me wilt, stuur me dan een e-mail of voeg me toe op msn: ***************@hotmail.com

Ik hoop van je te horen!

xxx

ik heb mijn profiel even gauw ingevuld, bij het tekstje staat 'Hallo!' en deze foto: klik
ik ben voorzien, heb de liefste vriend van de hele wereld, maar het is erg grappig
Coen
Grappig, welke site is dat dan?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_54692657
quote:
Op zondag 18 november 2007 10:53 schreef Twinky het volgende:
Hey!

Ik hoop van je te horen!

xxx

Coen
Hmmm
quote:
Semi-professionele foto met mooie contrast waarbij de dof zorgt dat de nadruk op de persoon is.
quote:
Op normale foto's is ze te lelijk. Een profiefshot zou haar scheve-neus tentoonstellen. Daarnaast heeft de fotograaf een handje gehad in het wegwerken van puisten en andere gezichtsbulten. Desondanks was het niet mogelijk om alles te camoufleren. Vandaar dat hij de princiepe van overbelichting heeft toegepast.
In werkelijkheid is ze een negerin
A little bit hateful
  zondag 18 november 2007 @ 14:01:32 #118
92409 Twinky
Little star.
pi_54692780
o bijzonder dat je dat ervan maakt!
Toch even een nootje: het is niet overbelicht, ik ben echt zo wit en geen negerin. Hier meer foto's uit die serie, maar die ga ik toch niet allemaal daar neerzetten!

(gewoon op relatieplanet)

Leuk contrast in de reacties. Er zijn erbij waar ik best op zou willen reageren, anderen zijn nogal stom.
quote:
Hoi stille dame met die mooie foto

Hoe is het met jou deze mooie zondag middag?
Heerlijk he` dat zonnetje Ik ga zometeen ook naar buiten toe (beetje in me tuin kloten).. maar niet voordat ik jou heb gemaild.

Waar doe jij je boodschappen? Ik ben je nml bij mijn plaatselijke AH nog niet tegen gekomen bij de chocolade schappen :-)

Groetjes en hopelijk tot mails..
quote:
hee alles goed hoe was je weekend beetje genoten ervan?? leuk profiel heb je er opgeknalt echt een alure haha zeer crea bea om het zo maar te noemen veel succes op rp en mischien spreken we elkaar nog is!!! veel geluk groetjes victor
pi_54694095
quote:
Op zondag 18 november 2007 02:03 schreef buzzer het volgende:

[..]

oordeel voor jezelf...
Aan al het genoemde geen gebrek, maar ik heb wel de liefde van mijn leven ontmoet via een relatiesite....
Dat kan. Ik ging alleen in op de TT wat doorgaans werkt, het wil natuurlijk niet zeggen dat je daarmee altijd succes hebt.
  zondag 18 november 2007 @ 23:25:49 #120
11102 knep
Mountainfreak
pi_54707020
Goed topic
pi_54723278
quote:
Op zondag 18 november 2007 14:01 schreef Twinky het volgende:
o bijzonder dat je dat ervan maakt!
Toch even een nootje: het is niet overbelicht, ik ben echt zo wit en geen negerin. Hier meer foto's uit die serie, maar die ga ik toch niet allemaal daar neerzetten!

(gewoon op relatieplanet)

Leuk contrast in de reacties. Er zijn erbij waar ik best op zou willen reageren, anderen zijn nogal stom.
En vond je de 2 die je gepost hebt nu leuk of stom? Of de ene leuk en de ander stom? De laatste lijkt me vrij kansloos. De eerste wel grappig al komt ie wel iets te geforceerd vrolijk over lijkt me.
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 20 november 2007 @ 00:28:54 #122
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54730062
Oké ik ga deze eens proberen ter compensatie van al die arme vrouwschepselen die hier continu worden afgezeken..

"Hoi stille dame met die mooie foto
( Goed dat je stil bent, want dan wen ik alvast aan die stilte al heb je mijn opgezwollen knakworst in je mond..)

( ik ben me kostelijk aan het vervelen, dus nu verveel ik jou met mij )
Heerlijk he` dat zonnetje Ik ga zometeen ook naar buiten toe (beetje in me tuin kloten).. maar niet voordat ik jou heb gemaild.
( ik bedoel niet in mijn tuin kloten, maar in mijn tuin spelen met mijn kloten )

Waar doe jij je boodschappen? Ik ben je nml bij mijn plaatselijke AH nog niet tegen gekomen bij de chocolade schappen :-)
( geef alsjeblieft antwoord, zodat ik je 24 uur kan volgen en je uiteindelijk insmeer met chocola )

quote:hee alles goed hoe was je weekend beetje genoten ervan?? leuk profiel heb je er opgeknalt echt een alure haha zeer crea bea om het zo maar te noemen veel succes op rp en mischien spreken we elkaar nog is!!! veel geluk groetjes victor
( Ik knal dan nu wel dit onnozele berichtje in je mailbox, maar eigenlijk zou ik mijn crea bea tuinslang in jouw tuintje willen knallen als je begrijpt wat ik bedoel )

Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  dinsdag 20 november 2007 @ 01:30:25 #123
172358 oddman
Introspecteur
pi_54730751
Met andere woorden:
"Seks. Oh, en seks. Verder heb ik ook graag seks. Anaal? Seks."
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  dinsdag 20 november 2007 @ 16:37:38 #124
78498 classpc
I don't like change
pi_54740996
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 00:28 schreef Shitonya het volgende:
Oké ik ga deze eens proberen ter compensatie van al die arme vrouwschepselen die hier continu worden afgezeken..

"Hoi stille dame met die mooie foto
( Goed dat je stil bent, want dan wen ik alvast aan die stilte al heb je mijn opgezwollen knakworst in je mond..)

( ik ben me kostelijk aan het vervelen, dus nu verveel ik jou met mij )
( ik bedoel niet in mijn tuin kloten, maar in mijn tuin spelen met mijn kloten )

( geef alsjeblieft antwoord, zodat ik je 24 uur kan volgen en je uiteindelijk insmeer met chocola )

quote:hee alles goed hoe was je weekend beetje genoten ervan?? leuk profiel heb je er opgeknalt echt een alure haha zeer crea bea om het zo maar te noemen veel succes op rp en mischien spreken we elkaar nog is!!! veel geluk groetjes victor
( Ik knal dan nu wel dit onnozele berichtje in je mailbox, maar eigenlijk zou ik mijn crea bea tuinslang in jouw tuintje willen knallen als je begrijpt wat ik bedoel )

De omschrijvingen van Kasta en de rest vind ik het goed.
Alleen die van jou vind ik zo overdreven negatief en oversekst.
Het komt op mij over alsof jij in je jeugd iets meegemaakt hebt, maar dat je dat nog niet helemaal verwerkt hebt.
Dat je daarom ook de hele tijd in de topics van Kasta zit om het tegendeel te bewijzen van wat hij zegt.
Maar dat je vanwege datgene in je jeugt nu ook van die oversekste dingen post.

Ik snap dat je dat zelf misschien niet inziet of niet in wilt zien, maar ik vertel je alleen wat ik hier zie in jouw posts en reacties.
En ik hoop dat je hier misschien iets aan hebt en dat dit je misschien helpt met het verwerken en dat je nu je het van jezelf weet er misschien ook wat beter op kunt letten.

Oja, niet iedereen op een relatiesite is uit op seks hoor . Maar misschien dat jij op een relatiesite daar wel een paar keer voor benaderd bent. Ja dat weet ik natuurlijk niet. Ik kan alleen maar vragen, waarom zo negatief? Het is echt niet zo dat alle mannen op seks uit zijn lieve schat. Echt niet.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  dinsdag 20 november 2007 @ 17:25:29 #125
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_54741801
en wat vind je van opmerkingen in de trant van sterrenbeelden.
Bij heel veel profielen moet je zelfs je sterrenbeeld invullen.
Leeuw zoekt maagd om te verscheuren zoiets :p
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')