Mooiste Twinky foto's die ik tot nu toe heb gezien.

Lekker ongedwongen en goede kleuren plus contrast. Hier en daar vind ik de bokeh een tikje grof. Bij 5 en 10 lijkt me dat aan ruis te liggen, bij de rest ben ik daar minder zeker van. Wat voor lens heb je gebruikt? Ben het verder eens met veel van wat Freud zegt, dus dat ga ik niet allemaal herhalen.
1) Prachtige pose + blik en sterke compo, had idd iets meer licht op haar gezicht kunnen hebben
2) Heerlijke dromerige blik en itt tot Freud vind ik het hier niet storen dat het haar wat donkerder is. Door de sterke contrastwerking trek je de aandacht nog meer naar die blik. Volgens mij is de foto niet helemaal scherp op de ogen. Lijkt me nog wel te herstellen, het scheelt maar weinig.
3) Leuk sympathiek plaatje. Zo verkoop je herfstkleding. Wit van de knokkels zit op het randje, maar dat is voor de liefhebbers van bestialiteit met hard werkende 6-potigen.

4) Leuk, maar te donker voor het genre imo. Dat je bij 4 en 5 de kleding niet helemaal goed ziet, is niet zo erg imo. In een Wehkamp catalogus zou dat storen, in een moderaportage gaat het erom een feel-good associatie te kweken.
5) Jammie

, maar zeker bij deze jammer van de ruis in je bokeh. Tipje: volgende keer nog minder (eigenlijk helemaal niet) het hoofd op de hand laten leunen.
6) Fijn plaatje, maar ook weer net iets te donker, waardoor ie somber overkomt.
7) Mijn favoriet. Belichting, blik, compo, klopt allemaal. Ik zou m ws vierkant gecropped hebben, maar zo is ie ook prima.
8) hetzelfde ene woord als freud, zeker bij deze.
9)

en hier is je bokeh veel mooier dan op de andere foto's. Wat heb je anders gedaan?
10) Iets te veel 'net-niet-jes' voor mij. De trui, de handen in de zakken, iets te veel schaduw in het gezicht, houding, de bokeh. Geen van alle grote punten, maar samen maken ze deze de minste van de serie.
Al met al een hele goede serie, die ik inderdaad wel associeer met een modereportage in een niet al te trendy blad (Twinky is ms wat jong voor de Libelle, maar de Viva zou prima kunnen). Complimenten aan allebei
Mijn DeviantART gallery,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd