quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:22 schreef Godshand het volgende:Nou, nog maar eentje dan, omdat Kasta het zelf niet doet
Profiel: Dame met erop: "ik ben heel spiritueel maar niet zweverig" erop
Diagnose: zweefteef
Resultaat: Na haar een maand lang zeer spiritueel uitgewoond te hebben en eindeloze meditatiesessies, is zij opeens op stel en sprong vertrokken. Op haar voordeur is een briefje voor jou geplakt waarin staat te lezen dat ze toch niet bij jouw Zen kon komen en dat ze niet genoeg verbondenheid voelde. Onlangs is ze aangesproken op straat door de kleinzoon van de Baghwan die haar vertelde dat zij door hem dichter bij het Nirwana kan komen en dus absoluut naar India moet. Ze vind jou maar materialistisch en zij is dat absoluut niet, dus jij succes.

Wheeeeeeeeehehehe, daadwerkelijk ooit zo'n vrouw een tijdje gedate!

Resultaat: Ze had daadwerkelijk een "circle of trust" (

. ) op haar raam geplakt met op stickers de namen van mensen in haar omgeving. De cirkel bestond uit meerdere afzonderlijke cirkels onderverdeeld in categorieën waarbij activiteiten en omschrijvingen opgeschreven stonden die binnen de betreffende cirkel vielen. Des te dichter bij het middelpunt (waar haar eigen naam stond), des te dichter de mensen bij haar stonden.
Oftewel, in de buitenste cirkel stond zoiets als "Knikkeren" waar 1 of andere vage Pietje die ze nauwelijks kende dan ingeplakt was. En in de cirkel direct na het middelpunt zoiets als "Mama" met activiteit "Kinderen werpen" of zoiets.
Tof wijf, speelde naakt gitaar voor, kende nauwelijks schaamte en dus ook veel mee en om gelachen.
Tot het hierboven al beschreven "omslagpunt" dus

.
Ze was even boodschappen doen en ik verveelde me, dus ik dacht, eens even kijken hoe serieus ze die zooi nu echt neemt.
Dus alle stickers en cirkels weggehaald behalve haar eigen naam.
Vervolgens om haar naam 1 cirkel met daarin "Neuken!" en vervolgens die hele cirkel volgeplakt met mijn naam.
Daarna helemaal aan de andere kant van het raam een klein cirkeltje met "Niet neuken!" en daar alle mannen-namen her en der en over elkaar ingeplakt.
En tot slot nog even 1 grote pijl vanaf haar naam en ook allemaal pijlen vanaf mijn naam-stickers naar een laatste cirkel waarin stond "Trio-potentie" en daarin alle vrouwennamen geplakt (incl. haar moeder

. )
Oftewel, een vrij kansloze actie, maar in mijn ogen een typisch "Later lachen we er om!"-dingetje.
Totdat ze thuis kwam

.
Ze ziet mij gniffelen als een klein kind, kijkt naar het raam en er kwám toch een oerkreet uit.
En dat werd vervolgens opgevolgd door non-stop gehuil, geschreeuw en gescheld

.
Dus ik: "Come on, het was maar een geintje, ik plak die zooi wel weer even goed zo

. "
En zij alleen maar: "M'n cirkel!

. M'n cirkel!

. Je hebt m'n cirkel gebroken!

."
Ik: "Euuh, tja sorry... Ik teken wel even een nieuwe cirkel ofzo

."
Maar bleef maar krijsen, gillen en janken zonder ook maar enigszins voor rede vatbaar te zijn, dus uiteindelijk ben ik er maar gewoon bij weggelopen met de gedachte dat ze vanzelf wel weer contact opneemt als ze afgekoeld is. Als ik érgens namelijk niet tegen kan, zijn het onredelijke, hysterische vrouwen.
Nóóit meer iets van gehoord

.
Kwam haar een jaar of 3 later stomtoevallig nog tegen in de hyves-lijst van een vriend en zelfs 3 jaar later zat het kennelijk nog zo hoog dat ze me geweigerd heeft

.
That's one fucked up little puppy

.