Neequote:Op maandag 5 november 2007 23:21 schreef Lobasca het volgende:
Avond Veulen en Moots..
Weten we al wie de AKO Lprijs heeft gewonnen?
Prospera had vannacht het idee dat men uit de COS niet in de SC post vanwege kliekvorming, ik ging dat maar even verifiëren.quote:Op maandag 5 november 2007 23:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee![]()
We weten ook nog niet wie de gekke krokodillenziekte in de dierenwinkel in heereveen heeft los gelaten (vast geen fan van abe)
Maar we weten wel dat de mensen in de COS gewoon te lui zijn om in 2 topic's te posten... Beetje vast geroest aan 1 als het ware.
Het lijkt mij niet meer dan logisch dan dat je niet in de SC kusjes gaat geven of zwaaien naar mensen die daar niet zitten. Ik ben zo asociaal om geen welterusten te zeggen maar eigenlijk is het wel zo netjes maar dit terzijde. Als je hier een tijdje aan het commentaar geven bent op de streams met anderen dan lijkt het me vrij normaal dat je juist die mensen begroet of een goede nachtrust wenst.quote:Op maandag 5 november 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoho![]()
Ik vind iedereen even lief![]()
Vannacht is er door een mede poster geopperd dat de SC te veel een kliek zou zijn, en dat er daarom door Cossers geen gebruik van wordt gemaakt. ( in de zin van daar begroeten, kusjes geven en afscheid nemen). Klopt dit?
Het is gewoon gemakzucht... Bovendien is het veel prettiger om je te verschuilen in het veilige van de COS (daar waar je niet hoeft te discusseren of gewoon te praten) dan om je te storten in een SC. Ik bedoel er bestaat natuulijk een kleine kans dat je iets raars zegt als het gaat over katten en mensen hun verjaardag (feli trouwens demins).quote:Op maandag 5 november 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
Prachtig. In plaats van normaal te gaan posten (of gewoon niet, aangezien er niets gebeurt op de streams), zit men hier zwijgend doch volhardend te lurken naar wat er allemaal wel niet wordt gezegd, en te mopperen in de COS.
Maar goed, wees dan ook gewoon niet zo opzettelijk en voortdurend OT in de COS, zoals in die vorige het geval was. Dan loop je het risico dat iemand die net komt nalezen denkt 'wat is dit hier'.
Het kan toch ook gewoon zo zijn dat ze simpelweg geen zin hebben om hier te posten ?quote:Op maandag 5 november 2007 23:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar we weten wel dat de mensen in de COS gewoon te lui zijn om in 2 topic's te posten... Beetje vast geroest aan 1 als het ware.
Ik zie hier verschillende groepjes met verschillende interesses en stijlen... veel meer dan in de COS.quote:Op maandag 5 november 2007 23:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Prospera had vannacht het idee dat men uit de COS niet in de SC post vanwege kliekvorming, ik ging dat maar even verifiëren.
We zijn vast heel erg kliekerig... Maar dat maakt voor 3/4 van die mensen daar heus niks uit.quote:Op maandag 5 november 2007 23:29 schreef Lobasca het volgende:
Prospera had vannacht het idee dat men uit de COS niet in de SC post vanwege kliekvorming, ik ging dat maar even verifiëren.
Hoogeveen is het, niet Heereveen.quote:Op maandag 5 november 2007 23:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee![]()
We weten ook nog niet wie de gekke krokodillenziekte in de dierenwinkel in heereveen heeft los gelaten (vast geen fan van abe)
Klopt, maar offtopic posten in de COS mag niet, het gaat daar alleen over de streams.quote:Op maandag 5 november 2007 23:32 schreef pullup het volgende:
Het kan toch ook gewoon zo zijn dat ze simpelweg geen zin hebben om hier te posten ?
Voor het grootste gedeelte gaat de Cos gewoon over de streams. Ik vind het niet zo' n ramp als het af en toe een tijdje off topic is hoor want dan scroll ik er gewoon overheen.quote:Op maandag 5 november 2007 23:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt, maar offtopic posten in de COS mag niet, het gaat daar alleen over de streams.
Groeten en gedag zeggen hoort trouwens ook gewoon bij het offtopic gaan Noeky. Voor dat soort dingen is de SC.
Ja, dat laatste verbaasde mij dus ook. En dat je daar dan niets van mag zeggen als je binnen komt om bij te lezen. Dat ze echt gaan zitten zieken in hun eigen COS, dat snap ik niet.quote:Op maandag 5 november 2007 23:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is gewoon gemakzucht... Bovendien is het veel prettiger om je te verschuilen in het veilige van de COS (daar waar je niet hoeft te discusseren of gewoon te praten) dan om je te storten in een SC. Ik bedoel er bestaat natuulijk een kleine kans dat je iets raars zegt als het gaat over katten en mensen hun verjaardag (feli trouwens demins).
Bovendien lijkt het er op alsof men in de COS is vergeten dat het daar alleen over de streams mag gaan en niet over andere dingen.
Geen idee... een deel van de mensen die hier komen mag ik niet eens... en dat zal vast wederzijds zijnquote:Op maandag 5 november 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hallo, waar is die kliek hier...........
![]()
Jij mag dat...quote:Op maandag 5 november 2007 23:36 schreef Leandra het volgende:
AlohA all.... mag ik ff off-topic gaan??
Ah....de toon is gezet........wie volgt.....quote:Op maandag 5 november 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee... een deel van de mensen die hier komen mag ik niet eens... en dat zal vast wederzijds zijn
Het ging er eigenlijk om dat COSsers niet in de SC komen... Van mij mag iedereen doen en laten wat 'ie wilt. Maak me drukker om de kmende novemberstorm..quote:Op maandag 5 november 2007 23:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet meer dan logisch dan dat je niet in de SC kusjes gaat geven of zwaaien naar mensen die daar niet zitten. Ik ben zo asociaal om geen welterusten te zeggen maar eigenlijk is het wel zo netjes maar dit terzijde. Als je hier een tijdje aan het commentaar geven bent op de streams met anderen dan lijkt het me vrij normaal dat je juist die mensen begroet of een goede nachtrust wenst.
Maar weet je, ik kom wel even naar de sc. Sterker nog, ik ga er nu naartoe.
Ja, ik ben er. Om de cos niet verder te gaan vervuilen.
Nou ja, dat is wel zo, maar zo belangrijk is het toch ook weer niet Disana...toch? Er is belangrijker literatuur dan de COSquote:Op maandag 5 november 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat laatste verbaasde mij dus ook. En dat je daar dan niets van mag zeggen als je binnen komt om bij te lezen. Dat ze echt gaan zitten zieken in hun eigen COS, dat snap ik niet.
Gemakzucht, zou kunnen. Maar het is ook gewoontevorming: posten om het posten.
Hoi!quote:Op maandag 5 november 2007 23:36 schreef Leandra het volgende:
Ja, echt!quote:
Stokertquote:Op maandag 5 november 2007 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah....de toon is gezet........wie volgt.....![]()
Joh, ze kunnen het weer nog geen drie dagen van tevoren voorspellen....relax....quote:Op maandag 5 november 2007 23:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het ging er eigenlijk om dat COSsers niet in de SC komen... Van mij mag iedereen doen en laten wat 'ie wilt. Maak me drukker om de kmende novemberstorm..![]()
Eerlijk gezegd kwam bij mi meteen bij het lezen van jouw eerste post ook de gedachte bij me op : " Oh nee nu gaan ze behalve pimpampetten ook nog lopen ruzieen hier" Ik heb ook niet lopen meezieken en begon het op dat moment ook ergerlijk te vinden. Maar het had toch ook te maken met de manier waarop jij dat brachtquote:Op maandag 5 november 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat laatste verbaasde mij dus ook. En dat je daar dan niets van mag zeggen als je binnen komt om bij te lezen. Dat ze echt gaan zitten zieken in hun eigen COS, dat snap ik niet.
Gemakzucht, zou kunnen. Maar het is ook gewoontevorming: posten om het posten.
Neuh... nix toon zetten... maar als het excuus van de vastgeroestte COSsers is dat de SC een kliekje is waar niemand tussenkomt..... dat is dus BS.quote:Op maandag 5 november 2007 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah....de toon is gezet........wie volgt.....![]()
Ik lurk de cos meestal. En het is zo dat zodra het daar een beetje saai word mensen massaal offtopic gaan. Post dan niks of kom hier posten. Dit is voor mensen die lurken of teruglezen gewoon reuze irritant.quote:Op maandag 5 november 2007 23:37 schreef pullup het volgende:
Voor het grootste gedeelte gaat de Cos gewoon over de streams. Ik vind het niet zo' n ramp als het af en toe een tijdje off topic is hoor want dan scroll ik er gewoon overheen.
Maar goed je hebt natuurlijk gelijk dat het hier beter op zijn plaats zou zijn
Mijn allerliefste nachtzuster.........fijn om jou hier tegen te komen....quote:
Ik denk Brian....maar nu ga ik slapen, trusten allemaal!quote:Op maandag 5 november 2007 23:21 schreef Lobasca het volgende:
Avond Veulen en Moots..
Weten we al wie de AKO Lprijs heeft gewonnen?
Top!quote:Op maandag 5 november 2007 23:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het ging er eigenlijk om dat COSsers niet in de SC komen... Van mij mag iedereen doen en laten wat 'ie wilt. Maak me drukker om de kmende novemberstorm..![]()
Mwah.. ik wacht wel ff met m'n off-topic vraag... dat is zo storend tijdens het huidige onderwerpquote:Op maandag 5 november 2007 23:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij mag dat...
Weet eigenlijk ook niet wat er ontopic te melden zou kunnen zijn over een kat die door een muis is gevangen.
Dat is eigenlijk net zo iets als een muis die een slang op eet... (en dat kan.)
Waarom zou een "normaal mens" er eigenlijk tussen willen komen vraag ik mij af.....quote:Op maandag 5 november 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... nix toon zetten... maar als het excuus van de vastgeroestte COSsers is dat de SC een kliekje is waar niemand tussenkomt..... dat is dus BS.
Preciesquote:Op maandag 5 november 2007 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wel zo, maar zo belangrijk is het toch ook weer niet Disana...toch? Er is belangrijker literatuur dan de COS
Hey bijdehand, het waren kaaimannenquote:Op maandag 5 november 2007 23:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Top!
Ik maak me enorm druk om een besmettelijke krokodillenziekte in mijn woonplaats. Ik hoop dat morgen heel Hoogeveen beplakt is in het plastic en ik morgen lekker in bed mag blijven liggen.
Truste Goudkaasje!quote:Op maandag 5 november 2007 23:42 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik denk Brian....maar nu ga ik slapen, trusten allemaal!
Mooi, terug naar de orde van de dag! Wie heeft wat te melden en waarom?quote:Op maandag 5 november 2007 23:44 schreef Disana het volgende:
[..]
PreciesIk had weinig gezien dus ik dacht ik ga even kijken: vergissing
![]()
Jij wel!!!quote:Op maandag 5 november 2007 23:36 schreef Leandra het volgende:
We hebben het over "normale mensen" die DGK kijken... ik bedoel.. het moet toch een bepaalde geruststelling geven dat er meer verslaafden zijnquote:Op maandag 5 november 2007 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom zou een "normaal mens" er eigenlijk tussen willen komen vraag ik mij af.....![]()
Ach, ik schreef alleen maar 'wat een meligheid hier' en toen werd er al ontzettend flauw op gereageerd.quote:Op maandag 5 november 2007 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kwam bij mi meteen bij het lezen van jouw eerste post ook de gedachte bij me op : " Oh nee nu gaan ze behalve pimpampetten ook nog lopen ruzieen hier" Ik heb ook niet lopen meezieken en begon het op dat moment ook ergerlijk te vinden. Maar het had toch ook te maken met de manier waarop jij dat bracht
DGK kijkers zijn hebben gebrek aan dagelijkse activiteiten, zijn zielig en eenzaam, hunkeren naar aandacht en hebben maar een zeer matig sociaal leven. Natuurlijk mag er over gesproken worden.....quote:Op maandag 5 november 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
We hebben het over "normale mensen" die DGK kijken... ik bedoel.. het moet toch een bepaalde geruststelling geven dat er meer verslaafden zijn
En daar mag je best af en toe over praten... in de SC
Leuk jou hier eens te zien, mevrouw Noekquote:Op maandag 5 november 2007 23:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Top!
Ik maak me enorm druk om een besmettelijke krokodillenziekte in mijn woonplaats. Ik hoop dat morgen heel Hoogeveen beplakt is in het plastic en ik morgen lekker in bed mag blijven liggen.
Tering, jullie zitten toch niet stiekum mee te kijkenquote:Op maandag 5 november 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
Zit je net lekker op je gat
Krijg je dat
Maar het gaat om 2x een kat
En die beesten word je nooit echt zat
Oeh.... Lotgenotenquote:Op maandag 5 november 2007 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
DGK kijkers zijn hebben gebrek aan dagelijkse activiteiten, zijn zielig en eenzaam, hunkeren naar aandacht en hebben maar een zeer matig sociaal leven. Natuurlijk mag er over gesproken worden.....![]()
Okidoquote:Op maandag 5 november 2007 23:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, ik schreef alleen maar 'wat een meligheid hier' en toen werd er al ontzettend flauw op gereageerd.
Als er van zoiets al ruzie komt (en sommigen waren daar duidelijk op uit), dan zegt dat echt iets over de vaste COSsers en niet over de argeloze voorbijganger die alleen maar iets hoopt te lezen.
Ik denk dat het voor sommigen best goed zou zijn het posten daar eens te relativeren - en dan bedoel ik trouwens absoluut jou niet hoor.
Prima! met jou ook?quote:Op maandag 5 november 2007 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijn allerliefste nachtzuster.........fijn om jou hier tegen te komen....Hoe gaat het met je, zuster je nog wat?
Erger nog: verzamel u op FOK! subforum DGK....quote:Op maandag 5 november 2007 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eenzamen en nooddruftigen, verzamel u op Fok's SC en COS, ter lering en vermaak.....
Met mij gaat het uitsteken, na enige drukke weken verzand ik weer in de "tering lui modus". Dat gaat echter komende week veranderen.....je hoort van mij...quote:Op maandag 5 november 2007 23:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Prima! met jou ook?
Ach het zijn alleen die nachtdiensten hè![]()
ga weer in lurkstand![]()
Ja, ik zag je zo bezig en ik dacht 'even een stille hint geven in de sc', want daar moet je mee oppassen hoor, met die kat en dat Arabisch. Omaatjes zijn daar heilig.quote:Op maandag 5 november 2007 23:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Tering, jullie zitten toch niet stiekum mee te kijken
Zit op een chatkanaal met het ehhh buitenland (wat ik echt nooit doe)
En ik beschuldig nu iemand ervan een terrorist te zijn terwijl ik een kat heb die bejaarden eet
Het is een vreemde taal want ik krijg heel veel vraagtekens terug
Dankjewelquote:Op maandag 5 november 2007 23:50 schreef pullup het volgende:
[..]
OkidoIk laat het onderwerp verder ook maar met rust. Je had wel een punt hoor
Whatever, nog even en de plicht roept! Het lichaam moet rusten voor weer een nieuwe spannende dag, de dinsdag! Altijd weer een verademing naar dat voorgaande etmaalquote:Op maandag 5 november 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erger nog: verzamel u op FOK! subforum DGK....
Ehm ja... de pc van de kid had al sinds for ever een probleempje dat ie niet meer op internet kon... en eigenlijk dacht ik zelf dat het misschien aan de netwerkkaart kon liggen (draadloos) maar goed...quote:Op maandag 5 november 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
Mare Lea kom op met die offtopic vraag...
Het concept??? Wtf is dat voor managerstaal.......quote:Op maandag 5 november 2007 23:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mensen, ik ben nu zo ver dat ik het hele concept om wil gooien.
Iemand ideeën? Alles is goed.
Oh ja... net voordat ik een PC vraag ga stellen natuurlijkquote:Op maandag 5 november 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Whatever, nog even en de plicht roept! Het lichaam moet rusten voor weer een nieuwe spannende dag, de dinsdag! Altijd weer een verademing naar dat voorgaande etmaal
Ik wil melden dat het virus dat rondgaat je beslist niet in je koude kleren gaat zitten. Je bent er zo meer dan een week zoet mee en dan ben je nog hondsmoe.quote:Op maandag 5 november 2007 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, terug naar de orde van de dag! Wie heeft wat te melden en waarom?
http://fokjoe.multiforum.nl/quote:Op maandag 5 november 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erger nog: verzamel u op FOK! subforum DGK....
Eh... nee sorry, daarop moet ik je het antwoord schuldig blijvenquote:Op maandag 5 november 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
Ehm ja... de pc van de kid had al sinds for ever een probleempje dat ie niet meer op internet kon... en eigenlijk dacht ik zelf dat het misschien aan de netwerkkaart kon liggen (draadloos) maar goed...
Inmiddels staat er op de kamer van de kid een geweldige andere PC... dankzij **** dus ik dacht... ik gooi die oude pc ff bekabeld aan de router om te kijken of hij dan wel online gaat... maar nee hoor, nada noppes...
IPconfig/release doet ie wel, maar dan wil hij nog het IP adres niet vernieuwen (dat was het probleem oorspronkelijk ook al) en IPconfig/renew doet ie gewoon niet.. dan geeft ie een foutmelding.
Anti-conceptiequote:Op maandag 5 november 2007 23:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
Joh, dan klop je toch even handmatig een ander ip-adres, subnetmakser en gateway plus DNS in? Gewoon even proberen met een vast ipquote:Op maandag 5 november 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm ja... de pc van de kid had al sinds for ever een probleempje dat ie niet meer op internet kon... en eigenlijk dacht ik zelf dat het misschien aan de netwerkkaart kon liggen (draadloos) maar goed...
Inmiddels staat er op de kamer van de kid een geweldige andere PC... dankzij **** dus ik dacht... ik gooi die oude pc ff bekabeld aan de router om te kijken of hij dan wel online gaat... maar nee hoor, nada noppes...
IPconfig/release doet ie wel, maar dan wil hij nog het IP adres niet vernieuwen (dat was het probleem oorspronkelijk ook al) en IPconfig/renew doet ie gewoon niet.. dan geeft ie een foutmelding.
Had er vanmiddag wel ff gekeken, maar was de enigequote:Op maandag 5 november 2007 23:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
http://fokjoe.multiforum.nl/
Ja, dit forum loopt als een speer en er staat (tot nu toe) nog geen enkele off topic opmerking op.
Daar is toch ook iets voor te zeggen?
(ik heb het gevoel dat ik in een grote leegte aan posten ben)
Dat virus heb ik al 30 jaar, altijd moequote:Op maandag 5 november 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil melden dat het virus dat rondgaat je beslist niet in je koude kleren gaat zitten. Je bent er zo meer dan een week zoet mee en dan ben je nog hondsmoe.
Zou je dat wel doen. Er valt iets te zeggen voor behoud van eigen stijl ten koste van aandachtquote:Op maandag 5 november 2007 23:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
En dan moet ik zomaar wat verzinnen??quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, dan klop je toch even handmatig een ander ip-adres, subnetmakser en gateway plus DNS in? Gewoon even proberen met een vast ip
Is ook geen lectuur voor veulens....quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:01 schreef Veulen het volgende:
Vers van de pers![]()
AKO-prijs voor Het schervengericht
` De AKO-literatuurprijs is dit jaar
gewonnen door A.F.Th. van der Heijden.
Hij kreeg de prijs van 50.000 euro voor
zijn roman Het Schervengericht.
Niet dat ik het ooit gelezen heb![]()
Jep, kijk wat jij hebt als laatste 2 en verhoog die met 2 (kan zijn dat die van je puber die boven jou al heeft)quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan moet ik zomaar wat verzinnen??
En toch zie ik je de hele tijd. Je bent leuk en je bent origineel - zoals gewoonlijk en zelfs als je je account even kwijtraaktquote:Op maandag 5 november 2007 23:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
(ik heb het gevoel dat ik in een grote leegte aan posten ben)
Dat vermoede had ik alquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is ook geen lectuur voor veulens....
En als je op jouw pc kijkt met start-uitvoeren-cmd en dan ipconfig /all dan weet je ook wat je bij de rest moet invullenquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan moet ik zomaar wat verzinnen??
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:01 schreef Veulen het volgende:
Vers van de pers![]()
AKO-prijs voor Het schervengericht
` De AKO-literatuurprijs is dit jaar
gewonnen door A.F.Th. van der Heijden.
Hij kreeg de prijs van 50.000 euro voor
zijn roman Het Schervengericht.
Niet dat ik het ooit gelezen heb![]()
Dus m'n eigen IP enz, en dan gemakshalve maar plus 4 doen??quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, kijk wat jij hebt als laatste 2 en verhoog die met 2 (kan zijn dat die van je puber die boven jou al heeft)
5 erbij mag ook, en ook de rest invullen, alles dusquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus m'n eigen IP enz, en dan gemakshalve maar plus 4 doen??
Moet het even zijn of kan ik er ook 5 bij optellen??
En alleen bij het IP nr of ook bij subnet, gateway en DNS??
Wilde je het eigenlijk liever niet weten?quote:
Registreren voordat je kunt lezen en schrijven. Da's niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had er vanmiddag wel ff gekeken, maar was de enige![]()
![]()
Daar zit ook wat in. Schrap mijn vorige opmerkingen. Mensen, het verleden heeft uitgewezen dat we dit een uiterst succesvolle missie is. Dat jullie daaraan deelhebben, nog part nog deel, is al erg genoeg. Mijn Oma zei altijd: Jonguh, luister naar je opa. En die zei weer: hardlopers zijn doodlopers. Dat geeft maar weer eens aan dat we op het juiste spoor zitten. Beter ten halve gedwaald, dan je geheel bezeerd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen. Er valt iets te zeggen voor behoud van eigen stijl ten koste van aandacht![]()
Okay, maar alleen van het IP het nummer verhogen dus, de rest gewoon overnemen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
5 erbij mag ook, en ook de rest invullen, alles dus
Sinds Joris niet meer in de race zat...quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wilde je het eigenlijk liever niet weten?
Heeejquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:07 schreef KimiK het volgende:
Kom ook even in de SC kijkenalhoewel nu de film wel afgelopen is en er een klein beetje actie komt..... een beetje maar, rapper Luc belt even. Ik weet natuurlijk niet of je hier ook On Topic mag posten
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jij kunt beter ISBN13: 9789060568316 lezen![]()
Ja skattie, was ik niet duidelijk genoeg?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, maar alleen van het IP het nummer verhogen dus, de rest gewoon overnemen?
Je bent het beste paard van stal.....quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Vroeger spaarde ik deze serie:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Scnd?BOL_OWNER_ID=666759403&Section=BOOK&scnd=list
En natuurlijk bianca's![]()
Nee dat mag niet!!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:07 schreef KimiK het volgende:
Kom ook even in de SC kijkenalhoewel nu de film wel afgelopen is en er een klein beetje actie komt..... een beetje maar, rapper Luc belt even. Ik weet natuurlijk niet of je hier ook On Topic mag posten
![]()
Heb je FokChat al geprobeert?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Registreren voordat je kunt lezen en schrijven. Da's niet echt mijn ding.
Je mag hier alles en je moet niets......quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:07 schreef KimiK het volgende:
![]()
Ehm... nee... dat stond in eerste instantie niet vast, inmiddels welquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja skattie, was ik niet duidelijk genoeg?
Alleen ip nummer verhogen, de rest één op één overnemen
Hier mag allesquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:07 schreef KimiK het volgende:
![]()
Doe maar tien euro, dat heb ik liever dan dat gelebber....quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... nee... dat stond in eerste instantie niet vast, inmiddels wel
Thnx
Hoi KimiKquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:07 schreef KimiK het volgende:
![]()
Aan de andere kant, dan moet je ineens je grapje gaan vertellen in de SC, waar mensen zitten die sommingen helemaal niet kennen.quote:Op maandag 5 november 2007 23:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor het grootste gedeelte gaat de Cos gewoon over de streams. Ik vind het niet zo' n ramp als het af en toe een tijdje off topic is hoor want dan scroll ik er gewoon overheen.
Maar goed je hebt natuurlijk gelijk dat het hier beter op zijn plaats zou zijn
Maar zo hoort het wel... En ook jij weet dat best.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
Aan de andere kant, dan moet je ineens je grapje gaan vertellen in de SC, waar mensen zitten die sommingen helemaal niet kennen.
Woooops sorry, ik ga even mn grapje in de SC vertellen!
![]()
In de vorige COS zaten ze te pimpampetten en zelf te zeggen dat ze de boel aan het vol baggeren waren. Da's wat anders dan een grapje heen en weer tussendoor.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Aan de andere kant, dan moet je ineens je grapje gaan vertellen in de SC, waar mensen zitten die sommingen helemaal niet kennen.
Woooops sorry, ik ga even mn grapje in de SC vertellen!
![]()
Totaal niet, alleen bepaalde karaktertrekken die erin zitten krijg je mee.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar zo hoort het wel... En ook jij weet dat best.
Overigens, hoe goed ken je mensen op een forum nou echt?
Wat ben jij gevat en helder... een schril contrast met mijn toestand. 'Morgenvroeg' is zat tijd voor je om je rapport af te maken, ga lekker naar huis en naar je bedjequote:Op dinsdag 6 november 2007 00:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
Sorry dat ik de rode draad van de discussie hier niet volg. Ik moet eigenlijk een rapport afmaken. Zit echt nog op mijn kantoor maar laat dat nu maar voor wat het is. Had beloofd het morgenvroeg te mailen. Zitten nog een paar uurtjes werk in.
Tot hoe laat is eigenlijk morgenvroeg?
Vroeg is wanneer die knappe dochter van je wakker wordt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
Sorry dat ik de rode draad van de discussie hier niet volg. Ik moet eigenlijk een rapport afmaken. Zit echt nog op mijn kantoor maar laat dat nu maar voor wat het is. Had beloofd het morgenvroeg te mailen. Zitten nog een paar uurtjes werk in.
Tot hoe laat is eigenlijk morgenvroeg?
hoho, er is toch ook het Register me not gedeelte waar je niet enz..quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Registreren voordat je kunt lezen en schrijven. Da's niet echt mijn ding.
Nou dan maakt het niks uit wie je je grap verteltquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Totaal niet, alleen bepaalde karaktertrekken die erin zitten krijg je mee.
Ik ook. Zo ff samen proberen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, heel toevallig net een paar dagen geleden. Hoezo?
Je bent een bizonder veulen....voor je leeftijdquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou dan maakt het niks uit wie je je grap vertelt![]()
Ik zal nog eens kijken dan. Maar als ik jou was zou ik mij preventief bannen... scheelt mij ook weer tijd i.p.v. nog een forum terroriserenquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:18 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
hoho, er is toch ook het Register me not gedeelte waar je niet enz..
Zal de regels nog eens even aanscherpen
Nog even iets anders, hadden jullie ook allemaal een rode bugaboo frog?
(tja, nu kom ik natuurlijk niet meer in de admin van fokjoe)
Iemand die me op de juiste leeftijd schatquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je bent een bizonder veulen....voor je leeftijd
Nu? Morgenavond, is dat ook goed? Trouwens, ik wacht nog steeds op die headset van jou voor de voice chat.quote:
Hoe kan een veulen nu 55 zijn.....Gert is gekquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Iemand die me op de juiste leeftijd schat![]()
Ik ben nog steeds niet bekomen van de schok en het trauma van toen gert riep dat ie dacht dat ik 55+![]()
Sorry... 10 euro is een beetje weinig voor eenquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe maar tien euro, dat heb ik liever dan dat gelebber....
Dat laatste is absoluut waarquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe kan een veulen nu 55 zijn.....Gert is gek
Morgen is allright... Ik ook..wachten op headsetquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu? Morgenavond, is dat ook goed? Trouwens, ik wacht nog steeds op die headset van jou voor de voice chat.
kun je pingen naar je router?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry... 10 euro is een beetje weinig voor eenvan mij
Maarre... hij geeft wel weer aan dat er verbinding is, om vervolgens (nog steeds) geen internet te willen doen..
Dat was Ian die dat dacht.. Toch?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Iemand die me op de juiste leeftijd schat![]()
Ik ben nog steeds niet bekomen van de schok en het trauma van toen gert riep dat ie dacht dat ik 55+![]()
Je houdt het toch wel netjes he? Ik bedoel, dat je geen adviezen gaat geven zoals die voor Amandaquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Morgen is allright... Ik ook..wachten op headset![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Je houdt het toch wel netjes he? Ik bedoel, dat je geen adviezen gaat geven zoals die voor Amanda![]()
Ik begin het al normaal te vindenquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die is ook gek.....afijn, wie niet hier
Nou nee, Ian heeft ooit foto's van me gezien... Die weet dat ik er niet echt uit zie als een jonge bejaarde.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
Dat was Ian die dat dacht.. Toch?
Hmmz.. ik kan dus ook niet op m'n router komen...quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
kun je pingen naar je router?
Kun je op je router komen?
kun je pingen naar een site?
Alleen een gek denkt dat ie niet gek is...quote:
En Gert..ach..het is een lievie...quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou nee, Ian heeft ooit foto's van me gezien... Die weet dat ik er niet echt uit zie als een jonge bejaarde.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik heb http://fokjoe.multiforum.nl/ volledig open gezet maar dan moeten de spammers ook zo eerlijk zijn om daar geen spam te plaatsen. Kunnen we dat afspreken?
Tot slot wil ik al diegenen die graag zouden stoppen met roken een hart onder de riem willen plaatsen. Het is mij ook gelukt. Al meer dan 2 maanden. Kom een peuk tegen hier en die gaat zo, toedeledoki, de prullenbak in.
sterkte en gewoon doorgaan
Kijk nog eens even of je alles wel echt goed hebt ingevuld. Kijk overigens ook eens even onder systeem-hardware of er geen vraagteken voor die nic staat. Mik anders die kaart daar even uit en installeer hem opnieuw........kortom doe iets!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz.. ik kan dus ook niet op m'n router komen...![]()
Oehhh, dát is leuk... een gelegitimeerd terreur topic speciaal voor mij. Moet ik me natuurlijk wel registreren. Mag Lobasca ook meedoen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik heb http://fokjoe.multiforum.nl/ volledig open gezet maar dan moeten de spammers ook zo eerlijk zijn om daar geen spam te plaatsen. Kunnen we dat afspreken?
Tot slot wil ik al diegenen die graag zouden stoppen met roken een hart onder de riem willen plaatsen. Het is mij ook gelukt. Al meer dan 2 maanden. Kom een peuk tegen hier en die gaat zo, toedeledoki, de prullenbak in.
sterkte en gewoon doorgaan
Hij heeft nu bekabeld hetzelfde probleem als hij voorheen draadloos had.... en dat is een andere netwerkkaart... die draadloze is ook al gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd (zowel softwarematig als fysiek) dus het lijkt me sterk dat het daare in zou zitten... hij is nu immers via een andere netwerkkaart verbonden en heeft nog steeds hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk nog eens even of je alles wel echt goed hebt ingevuld. Kijk overigens ook eens even onder systeem-hardware of er geen vraagteken voor die nic staat. Mik anders die kaart daar even uit en installeer hem opnieuw........kortom doe iets!!
Ja, wij zijn een Siamesche tweeling en willen beide stoppen met roken..quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Oehhh, dát is leuk... een gelegitimeerd terreur topic speciaal voor mij. Moet ik me natuurlijk wel registreren. Mag Lobasca ook meedoen?
Duh, die hoop heb ik voorlopig even niet hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, wij zijn een Siamesche tweeling en willen beide stoppen met roken..![]()
and you're the badcopquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Duh, die hoop heb ik voorlopig even niet hoor.
Nee, ik dacht meer aan een good cop bad cop moderatorschap in dat speciale topic daar... of heb je dat niet gezien![]()
Oh shoot... dat niveau haal ik niet, ik heb stijve knieen dus buk zo slecht. Wat jammer nou.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik heb even een klein voorbeeld terror bericht geschreven om iemand helemaal kapot te maken.
http://fokjoe.multiforum.nl/viewtopic.php?p=11&mforum=fokjoe#11
Het mooiste is dat daar geen moderators zijn die je tegenhouden in allerlei driften.
we zoeken nog wel een moderator maar dat wordt waarschijnlijk Sly van Nolife ivm het nivoo
Je moet toch echt even kijken:quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
and you're the badcop![]()
![]()
niet gezien, zag helemaal niks eigenlijk..![]()
Ik was daar gekkie!quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet toch echt even kijken:
http://fokjoe.multiforum.nl/viewforum.php?f=4&mforum=fokjoe
Onmiskenbaar. Ik ben veroordeeld tot mijn eigen subforumquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
http://fokjoe.multiforum.nl/viewtopic.php?p=26&mforum=fokjoe#26
Hihihiquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Onmiskenbaar. Ik ben veroordeeld tot mijn eigen subforum![]()
Puh.. zonder kusje kan ik niet slapen...quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:52 schreef Pavement het volgende:
heb verloren mensen het spel ligt weer in de kast waar ik het heb weggestopt
Slaap lekker peoperts !
Jij ook, meneer Pave. Ik waag me waarschijnlijk ook niet meer aan AoE straks.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:52 schreef Pavement het volgende:
heb verloren mensen het spel ligt weer in de kast waar ik het heb weggestopt
Slaap lekker peoperts !
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Puh.. zonder kusje kan ik niet slapen...
zie helemaal scheel man van dat spel, Slaaplekkert sc kliekjequote:Op dinsdag 6 november 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij ook, meneer Pave. Ik waag me waarschijnlijk ook niet meer aan AoE straks.
Wat? gaan we je dan helemaal niet meer zien?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
OK, dit is mijn laatste post hier.
het fokjoe forum is echt een groot succes en vreet al mijn tijd op
Klopt, maar dat hoeft natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:09 schreef Prospera het volgende:
Nog even over de SC en de COS::
Je hebt SC'ers, Cos'ers en crossposters.
De meeste SC'ers zitten voornamelijk in de SC.
De meeste COS'ers zitten voornamelijk in de COS
De meeste Crossposters hebben een vaste honk: de SC of de COS.
En dat moet wel.quote:Dus als je veel Cos't, en ik geef toe dat ik een enorme capverslaving heb, dan ga je niet
naar de SC om daar dag/hallo te zeggen tegen fokkers die nauwelijks in de COS komen.
Ik post hier omdat ik geen streams heb. Maar ik lees de Cos net als de meeste andere Sc.quote:Als ik zeg dat de SC een kliek is, kan dat kloppen, ook al vindt niet iedereen elkaar daar leuk. Ik bedoel daarmee dat het een vaste club mensen is die daar posten.
Niet om je nu te irriteren. Maar ik ken geen 10% offtopic regeling. Alles wat niet over de streams gaat is daar offtopic. Klaar simpel.quote:Net zoals de COS een kliek is en niet iedereen daar goed met elkaar overweg kan.
Het lastige van de COS is dat je daar niet goed met elkaar kan communiceren omdat er zo'n 10 % off topic regel is.
Daar bestaan dan weer een andere topic reeks voor. bijna vergeten, maar hij bestaat nog steeds... Hooligans.quote:Heb je een issue met iemand, zoals vannacht bij mij het geval was, ik baalde van die Brianactie, dan ga je snel naar de SC. Dat klopt dus ook niet omdat je het topic van anderen, de sc'ers gebruikt voor je relneigingen.
Er worden hier wel eens geintjes gemaakt over dat het hier offtopic is. Maar dat is het niet. Juist dat soort dingen mogen hier best.quote:Ik geloof niet dat het luiheid is dat COS'ers niet naar de SC komen voor kusjes en andere dingetjes.
Net zo min dat SC'ers zo graag naar de COS komen om het over DGK te hebben.
Als je met een aantal flink gestreamd heb, wil je dat wat met elkaar delen. Zo ook die Brianactie, dan gaat het offtopic in de COS. Maar ja officieel moeten ze dan naar de SC en dan is het daar bij jullie ook offtopic cq teveel ontopic.
BTW ik doe niet meer mee aan die massa-acties![]()
Zoals er al gemeld werd. Ook hier is niet iedereen elkaars mattie.quote:Kort samengevat: je post daar waar je matties zijn en bij de COS is dat lastig, want dat mag daar niet.
Nee, dat is het juist niet, ik heb het denk niet goed uitgelegdquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:21 schreef Veulen het volgende:
<knip>
Nee dat zijn dog redenen.
Het is gewoon een stuk gemakzucht en in gesleten gewoonte![]()
Punt is dat als iedereen normaal in de cos zou zwaaien nu hier zou zwaaien dat de lijnen vervagen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:44 schreef Prospera het volgende:
Nee, dat is het juist niet, ik heb het denk niet goed uitgelegd![]()
Jij bent zo'n crossposter, die zich overal thuis voelt, sommigen hebben dat niet zo.
Iemand die alleen op de SC zit heeft evenmin zoveel behoefte om naar COS te gaan als de streamer/capper zin heeft om te gaan zwaaien naar mensen in de SC.
Ik ben niet zo'n youtube klikkerquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:52 schreef Prospera het volgende:
Even wat luchtigers, mijn favo van deze week![]()
http://www.youtube.com/watch?v=xhU11wgznD4
Das wel heel luchtigquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:52 schreef Prospera het volgende:
Even wat luchtigers, mijn favo van deze week![]()
http://www.youtube.com/watch?v=xhU11wgznD4
Ik denk echt dat het grootste probleem zit in het feit dat een deel van de COSsers (vooral de nieuwelingen) amper snappen wat de oorsprong is van een gescheiden COS en SC... en dus ook de noodzaak hier niet van zien, die ene "ach dat kan wel ff off-topic" zin maakt toch immers niets uit...quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, dat is het juist niet, ik heb het denk niet goed uitgelegd![]()
Jij bent zo'n crossposter, die zich overal thuis voelt, sommigen hebben dat niet zo.
Iemand die alleen op de SC zit heeft evenmin zoveel behoefte om naar COS te gaan als de streamer/capper zin heeft om te gaan zwaaien naar mensen in de SC.
Ik ben niet zo vaak online om dat gezien te kunnen hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Punt is dat als iedereen normaal in de cos zou zwaaien nu hier zou zwaaien dat de lijnen vervagen.
Want stel:
Personen A, B en C posten in de Cos
Personen D, E en F posten in de Sc
Dan krijg je dus D E en F posten gewoon hun dagelijkse gebetjes (en zullen net als nu de cos lurken of posten)
Maar persoon A komt binnen vallen en zwaait hallo...
Even later komt persoon B en die post ook een zwaai en ziet dat persoon A er ook is...
enz voor persoon C
Dan kunnen persoon A, B en C zich net zo goed mengen in de Sc, ze zien de personen die ze willen en ze kunnen desnoods zo veel offtopic gaan als ze willen. Maar dan in de Sc, de mensen die ze kennen komen daar toch ook.
Nu is het zo.
Personen A, B en C posten in de Cos
Personen D, E en F posten in de Sc
Persoon A leest de Sc maar post er niet, en personen B en C lezen het niet en posten er niet.
Persoon D post iets in de SC. Persoon A leest dat. Vind het interessant en gaat het in de Cos herhalen voor personen B en C... Offtopic gesprek is het gevolg.
Met andere woorden, als niemand het doet gebeurt er ook nooit wat.
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das wel heel luchtig.Tijd om mijn hoofd op mijn kussen neer te vleien...
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Truste Lquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nieuwelingen kan je nog wel snappen, maar die zijn er de laatste maanden nauwelijks meer, of het zijn onze klonenquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het grootste probleem zit in het feit dat een deel van de COSsers (vooral de nieuwelingen) amper snappen wat de oorsprong is van een gescheiden COS en SC... en dus ook de noodzaak hier niet van zien, die ene "ach dat kan wel ff off-topic" zin maakt toch immers niets uit...
Nee, die ene maakt idd niets uit, maar al die andere wel
Verder is de SC een soort "recreatieruimte" van de COS... en de COS is de werkvloer waar door de drukte (van dat moment en voor de teruglezers) helaas niet zoveel mogelijkheden zijn voor een off-topic dolletje...
Daar is toch echt de SC voor, en zodra een dolletje doorgaat dollen zou het naar de SC verplaatst moeten worden.
Ik zou ook niet weten waarom dat een probleem zou moeten zijn, de gesprekken gaan hier wel vaker niet over 1 onderwerp en bepaalde users negeren elkaar gelukkig consequent en kunnen toch tegelijk aanwezig zijn en wel allemaal in gesprek zijn... dus ook het "off-topic gaan in de SC" lijkt me niet echt een excuus.
Hoezo doodslaan? Dat doe je nu toch zelf, als je je eigen discussie zo snel afsluit?quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:55 schreef Prospera het volgende:
Je zou hier een gezellige SC- chat kunnen hebben met hier en daar een discussie er in.
Wat nu gebeurt is dat de SC helemaal doodslaat.
Dat vind ik jammer, want ik lees ze wel eens terug![]()
Toch niet de juiste weg kennelijk.
Have fun, dat is het SC- eigen![]()
Toedels![]()
sorry eentje maken kan ik ook niet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:10 schreef avonne het volgende:
Good morning,
ik wil mijn avatar vervangen. Kan iemand zo'n gifje maken?
Ik heb geen idee hoe dat moet
Mogge MAvonne...quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:10 schreef avonne het volgende:
Good morning,
Wat wil je erin Avonne?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:10 schreef avonne het volgende:
Good morning,
O ja, die hadden we nog niet gehad.quote:Op dinsdag 6 november 2007 03:04 schreef Disana het volgende:
Het eerste punt vond ik opmerkelijker: als je in de COS zegt dat het wel erg OT is allemaal, dan valt de halve COS over je heen. Tijd voor wat meer mod-aanwezigheid, denk ik dan.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:03 schreef Lobasca het volgende:
3e bak en nog geen speculaasje gezien...
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:37 schreef itsme het volgende:
Lobasco. Hoe doe je dat toch, je avatar iedere keer andere kleertjes aan trekken.![]()
echt leuk. Mootie ook toch?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 6, allemaal gemaakt door lieve usertjes
![]()
Je onderschriftquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:48 schreef Pavement het volgende:
Morgen burger trutjes en lulletjes
dat vind ik nou toch zo jammer hèquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:53 schreef itsme het volgende:
Ik poste in beide maar in de SC zitten mensen die zich boven anderen verheven voelen.
Ik heb een hekel aan dat soort types.
Ze zullen er in de COS ook zitten maar in de SC laat je meer van jezelf zien. meer prive, dus is dat vervelender dan als dat in de COS gebeurt.
ja wat?!quote:
smerig hè, een anale thermometer oraal gebruiken...quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
smerig hè, een anale thermometer oraal gebruiken...![]()
ik heb "daar" geen smaakpapillen...quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een orale anaal daarintegen
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb "daar" geen smaakpapillen...![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
OMG! dat meen je niet ! Ga ff langs Dr. L. Schumacher die verplaatst ze wel ff, kan je tenminste ff proeven wat je hebt gegeten de vorige dag, ik vergeet dat altijd, is erg handig met boodschappen doen hoor. Ik laat ff een wind ff proeven en O ja ik had gister al spinazi gegeten![]()
quote:
Zo en nu ff een ander praatje...quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
![]()
dan wordt het natuurlijk poep smakelijk![]()
Lquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:53 schreef Leandra het volgende:
Môgguh....
Buufquote:
*schenkt ene mok warme chocomel in voor Lobasca*quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:08 schreef Lobasca het volgende:
BuufIs het alweer tijd voor een lekker
?
Ik moet eigenlijk boodschappen gaan doen, maar ik heb geen ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin.![]()
Staat veel wind en het regent af en toe.
Heb net al 2 uur buiten gelopen.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
*schenkt ene mok warme chocomel in voor Lobasca*
Wie gaat er dan ook 2 uur buiten lopen in de regen?
Nou vooruit. Wel alles netjes doorgedouwd?quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:18 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Uh...iemand moet de post rondbrengen...![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou vooruit. Wel alles netjes doorgedouwd?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:28 schreef debuurvrouw het volgende:
nou dan moeten we eerst maar ff een lekker bakkie doen!![]()
en dan met boodschappen weer terug?quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kheb um al op...
Nagels moeten nog ff drogen...en dan zet ik mezelf buiten de deur...
14 km uitsloven op de fiets..
7 heen en 7 terug..quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dan met boodschappen weer terug?![]()
dat red ik niet op de fiets...![]()
ik ook...quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
7 heen en 7 terug..
Gister 11 heen en 11 terug...
Ik woon in the middle of nowhere..
Maar ik klaag niet hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook...![]()
Maar vervoer natuurlijk ook nog een peuter, en doe voor een week boodschappen voor 5. Dat wil amper in de auto...![]()
dan was ik ook gegaan!quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar ik klaag niet hoor![]()
Ik kreeg 2,5 jaar geleden de mogelijkheid om van een 2kamer appartement in de stad, naar een eengezinshoekwoning in de rimboe te verhuizen.. and I did it!!![]()
Meld me nu voor een paar uur bij je af. 'Till later!quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan was ik ook gegaan!![]()
maar ben toch blij met mijn autootje...![]()
laters!quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Meld me nu voor een paar uur bij je af. 'Till later!![]()
Dat had ik ook gedaanquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:42 schreef Lobasca het volgende:
Maar ik klaag niet hoor![]()
Ik kreeg 2,5 jaar geleden de mogelijkheid om van een 2kamer appartement in de stad, naar een eengezinshoekwoning in de rimboe te verhuizen.. and I did it!!![]()
Met jou spelen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat vind ik nou toch zo jammer hèHoe meer users hoe liever het me is!
Kom je nog een keer met me spelen in de SC Itsme?
![]()
zou er een oorzakelijk verband zijn met het verblijf alhier?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:51 schreef Leandra het volgende:
Dit is wel humor... volgens mij wonen we allemaal in the middle of nowhere
Waar ik overigens absoluut niet zonder auto zou kunnen... ook al is er een supermarkt 500 meter verderop
Het zou me niets verbazen... een gebrek aan prikkelingen buiten huis gecombineerd met de onmetelijke luxe van vrije natuur binnen handbereik (wat dus zo gewoon is dat we niet meer doorhebben hoe bijzonder het is en we er dus minder gebruik van maken)quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zou er een oorzakelijk verband zijn met het verblijf alhier?![]()
Zie je nu wel dat nederland nog niet vol isquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:51 schreef Leandra het volgende:
Dit is wel humor... volgens mij wonen we allemaal in the middle of nowhere
Waar ik overigens absoluut niet zonder auto zou kunnen... ook al is er een supermarkt 500 meter verderop
Fans van Feyenoord sowieso niet, Kurt 1889.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:22 schreef Gert het volgende:
Dus dit is eigenlijk een topicreeks voor mensen die minstens een halve dag bezig zijn om heen en weer te reizen naar een supermarkt.![]()
Ik had al heel sterk het gevoel dat ik er eigenlijk niet bij hoorde.![]()
Geeft niet schat.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Fans van Feyenoord sowieso niet, Kurt 1889.
Groetjes Eva![]()
Die snor PROEST !!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Geeft niet schat.![]()
Al valt het mij wel tegen dat het blijkbaar niet genoeg compenseert dat mijn alter Ego persoonlijk opdracht heeft gegeven om Rotjeknor in puin te gooien.![]()
Anyway, ieder z'n voorkeur, jatoch niettan? Hier, speciaal voor jou, want je hebt weliswaar allemaal "lekkere dingen" bij de super gescoord, maar deze hadden ze vast niet:
[ afbeelding ]
Zou je nog een kleine aanpassing op zijn shirt voor mij willen doen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Geeft niet schat.![]()
Al valt het mij wel tegen dat het blijkbaar niet genoeg compenseert dat mijn alter Ego persoonlijk opdracht heeft gegeven om Rotjeknor in puin te gooien.![]()
Anyway, ieder z'n voorkeur, jatoch niettan? Hier, speciaal voor jou, want je hebt weliswaar allemaal "lekkere dingen" bij de super gescoord, maar deze hadden ze vast niet:
[ afbeelding ]
Dan zal ik maar niet over het haar beginnenquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat kan Mighty Marc best hebben...
Ik weet niet hoe jouw haar 10 jaar geleden zat?quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet over het haar beginnen![]()
Geloof het of niet maar hetzelfdequote:Op dinsdag 6 november 2007 17:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw haar 10 jaar geleden zat?![]()
Whaaaaaaaaaaaaaaa???? Heb jij al grijze haren?quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar hetzelfde
(iets minder grijs ertussen)![]()
Nee hoor niks van te zienquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaa???? Heb jij al grijze haren?![]()
Trees en,,,,,quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:24 schreef Soury het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling ... De grote dag is morgen[ afbeelding ]
Godsvermogen uitgegeven net in de dierenwinkel... Zelfs zo'n antie stress ding (luchtje voor in het stopcontact. Valeriaan ofzo.. Ik ben nu ook wel relaxed)quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Godsvermogen uitgegeven net in de dierenwinkel... Zelfs zo'n antie stress ding (luchtje voor in het stopcontact. Valeriaan ofzo.. Ik ben nu ook wel relaxed)
Whehehehe![]()
Werd me aangeraden door het asiel..quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Werd me aangeraden door het asiel..![]()
Zijn geen makkelijke beesies, best spannend
Van Amsterdam naar Utrecht. Valt wel mee ik ga in de middag dan heb ik het minste last van drukte ..quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Dan zal het wel...
Moet je ver rijden om ze op te halen?
Kvinnut wel heel stoer van jequote:Op dinsdag 6 november 2007 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Van Amsterdam naar Utrecht. Valt wel mee ik ga in de middag dan heb ik het minste last van drukte ..![]()
P.s. Kon ook een soort valeriaan ballen kopen bij kruidvat.. (2 euries) maar daar had ik geen tijd meer voorquote:
Uiteraard.... Komt toch via dit forum iid... Maar wennen zal wel ff duren heb ik begrepen. Nou maakt niet uit. Ze nemen hun tijd maar.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kvinnut wel heel stoer van je![]()
Je krijgt zomaar een paar katten via I-net in je maag gesplitst..
Enne..foto's!!! Als ze bij je gewend zijn he?![]()
![]()
Ah joh, vanquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
P.s. Kon ook een soort valeriaan ballen kopen bij kruidvat.. (2 euries) maar daar had ik geen tijd meer voor![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ah joh, vanworden ze ook wel sloom..
quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Uiteraard.... Komt toch via dit forum iid... Maar wennen zal wel ff duren heb ik begrepen. Nou maakt niet uit. Ze nemen hun tijd maar.Denk dat de honkbalknuppel nog wel met rust word gelaten, en daar ben ik dan weer blij mee
![]()
Oh joh never !!! denk dat je deze gemist hebt. Daar begon het meequote:Op dinsdag 6 november 2007 17:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je ook maar één vinger naar ze uitsteekt...![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh joh never !!! denk dat je deze gemist hebt. Daar begon het mee![]()
http://www.youtube.com/watch?v=GmwqpHsMExg
Briljant he? Heb het al tig keer gezien, maar anyway daar begon het katten gedoe meequote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Briljant he? Heb het al tig keer gezien, maar anyway daar begon het katten gedoe mee![]()
Mot ook beuren.. Smakelijkquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ik ga even voor de inwendige Lobasca, Bassie en Catootje zorgen.![]()
Morgenquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:27 schreef Soury het volgende:
Godsvermogen uitgegeven net in de dierenwinkel... Zelfs zo'n antie stress ding (luchtje voor in het stopcontact. Valeriaan ofzo.. Ik ben nu ook wel relaxed)
Whehehehe![]()
Hee !!!!! Ja komt uiteindelijk wel goed met bergen geduld .. Leuk dit topic (thanks)quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ze het leuk gaan hebben bij je.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:55 schreef Soury het volgende:
Hee !!!!! Ja komt uiteindelijk wel goed met bergen geduld .. Leuk dit topic (thanks)![]()
Dat dacht ik óók, maar durfde het niet te zeggen...quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zou je nog een kleine aanpassing op zijn shirt voor mij willen doen?
Van de eerste k een n maken?![]()
OOk datquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig zijn er genoeg kattenexpers hier waar je dingen aan kan vragen![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat dacht ik óók, maar durfde het niet te zeggen...![]()
Ik ruik een brandlucht .... Basca je bloemkoolquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat jij Marc ook onweerstaanbaar vindt!
Het wordt spinazie a la creme, later op de avond, we hebben de achterham verdeeldtdtdquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ruik een brandlucht .... Basca je bloemkool![]()
Wie kookt er iets stinkies danquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het wordt spinazie a la creme, later op de avond, we hebben de achterham verdeeldtdtd![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ruik een brandlucht .... Basca je bloemkool![]()
Whahahahhaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat jij Marc ook onweerstaanbaar vindt!
Misschien kunnen we een bezoekregeling treffen, woensdag tot maandag bij mij, en de rest van de week bij jou?quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oiei..wanneer gaan we vechten?!![]()
He's mine!![]()
Gelukkig sta ik hier buitenquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oiei..wanneer gaan we vechten?!![]()
He's mine!![]()
Accoordquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:41 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een bezoekregeling treffen, woensdag tot maandag bij mij, en de rest van de week bij jou?![]()
Jou zie ik er anders vrijwel nooit meer. Avonne is van het 'hee jongens, weer even on topic', dat werkt prima.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:28 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja, die hadden we nog niet gehad.
Nou vooruit dan maar: hap.![]()
Moet er werkelijk bij élk wissewasje een schoolmeester zichtbaar aanwezig zijn?
Want er was weinig aan de hand.
En de COS is over het algemeen heel behoorlijk on topic.
Welke voetballer vind jij dan leuk?quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik hier buiten![]()
Of is ie te adopteren![]()
Kan niks verzinnenquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Welke voetballer vind jij dan leuk?
Ja, dat zou best eens kunnen, voetballers (op Jan Mulder na) zijn niet van die lezers hè, hij zal dat moeten compenseren met ehhh andere talenten zal ik maar zeggen.....trouwens, ik zit nog steeds te wachten tot ik voorgesteld ga worden aan dat andere lekkere ding....WJquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Accoord![]()
Hij zal ook wel snel vervelen![]()
Ik kan úm natuurlijk ff bellenquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat zou best eens kunnen, voetballers (op Jan Mulder na) zijn niet van die lezers hè, hij zal dat moeten compenseren met ehhh andere talenten zal ik maar zeggen.....trouwens, ik zit nog steeds te wachten tot ik voorgesteld ga worden aan dat andere lekkere ding....WJ![]()
Eindelijk! Ik lees dat je de spulletjes allemaal in huis hebt. Geniet maar van je laatste katloze avond... binnenkort ga je net als wij als bepoteld, bemiauwd en voor de voeten gelopen door het levenquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:24 schreef Soury het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling ... De grote dag is morgen[ afbeelding ]
Mama!!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Eindelijk! Ik lees dat je de spulletjes allemaal in huis hebt. Geniet maar van je laatste katloze avond... binnenkort ga je net als wij als bepoteld, bemiauwd en voor de voeten gelopen door het leven![]()
Laat me raden....begin 20, bloedmooi en net dom genoeg om niet tè irritant te zijn en een hele leuke moeder die ook verliefd op hem is.......beetje in de buurt?quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kan úm natuurlijk ff bellen![]()
![]()
Hoe oud ben je? Ik weet zijn voorkeur..![]()
maar jij als beroepslurker natuurlijk ook![]()
Je had mijn tweelingzus kunnen zijnquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:54 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Laat me raden....begin 20, bloedmooi en net dom genoeg om niet tè irritant te zijn en een hele leuke moeder die ook verliefd op hem is.......beetje in de buurt?
Disana ik mag het hopen. Ik heb vandaag twee keer telefonishe contact gehad. Zijn geen makkelijke dieren. Maar denk/weet dat ik wel de juiste baas ben. Shit yoh 2 probleem gevalletjes ...quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Eindelijk! Ik lees dat je de spulletjes allemaal in huis hebt. Geniet maar van je laatste katloze avond... binnenkort ga je net als wij als bepoteld, bemiauwd en voor de voeten gelopen door het leven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |