Da's wel raar, want als mensen vreemdgaan zeggen ze ook altijd: "Het gebeurde gewoon!"quote:Op maandag 5 november 2007 21:29 schreef marco1235 het volgende:
nou heb al wel 2 vriendinnen gehad, maar is er gewoon nooit van gekomen...
Nou, waarom kwam het er bij jou gewoon niet van?quote:Op maandag 5 november 2007 21:38 schreef marco1235 het volgende:
ja er zitten bij beide verhalen achter....
Waar zat ze dan op te wachten?quote:Op maandag 5 november 2007 21:47 schreef marco1235 het volgende:
Bij de eerste had het maken met haar verleden en de tweede wilde wachten, waardoor het "vroegtijdig" uitging en het er gewoonweg niet van gekomen is.
Zal ik je droom maar meteen de wereld uit helpen zo'n hogere sfeer is het nou ook weer nietquote:Op maandag 5 november 2007 21:59 schreef marco1235 het volgende:
wat denk je zelf? Totdat ze vond dat ze er klaar (mentaal, fysiek?) voor was...verder betekent het niet dat ik verder helemaal niks heb gedaan. Alleen de hoogste sfeer heb ik nog nooit ervaren:D
quote:Op maandag 5 november 2007 21:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Da's wel raar, want als mensen vreemdgaan zeggen ze ook altijd: "Het gebeurde gewoon!"
Dat doet de TS ook!quote:Op maandag 5 november 2007 22:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Kansloze reacties verwijderd.
Kenbaar maken dat je 22 oud vindt om nog maagd te zijn, kan je ook op een andere manier doen.
Wat is er toch mis aan het ouderwetse internetseksdaten?quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:02 schreef Staafje het volgende:
serieuze reactie:
ga dan naar een hoertje om te neuken, die vinden het echt niet erg als je maagd bent, als je ze maar gewoon geld geeft. ik ben zelf al lang ontmaagd (op mijn 16e) maar ik bezoek ook wel eens hoeren, gewoon omdat daar ook wel eens lekkere wijven tussen zitten, en als het niet te duur is: waarom niet? voor een uurtje plezier heb ik best wel 50 euro over.
op hookers.nl kan je veel recensies lezen over hoeren, zodat je precies weet of ze wel of niet de moeite waard zijn.
De verziekte man-vrouw verhouding for starters.....quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:12 schreef Principessa het volgende:
[..]
Wat is er toch mis aan het ouderwetse internetseksdaten?
Nou, dan neem je een kerel.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:14 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
De verziekte man-vrouw verhouding for starters.....
Mee eens, dit.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:51 schreef DDBtje het volgende:
Andere mannen zullen het nooit toegeven, maar 22 is voor een man helemaal niet zo vreemd. Mannen zijn meestal wat later...In mijn vriendenkring weet ik er wel een paar tussen de 20 en 25 aan te wijzen die nog maagd zijn...
Zeker de vaste members van tweakers net forumquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:51 schreef DDBtje het volgende:
Andere mannen zullen het nooit toegeven, maar 22 is voor een man helemaal niet zo vreemd. Mannen zijn meestal wat later...In mijn vriendenkring weet ik er wel een paar tussen de 20 en 25 aan te wijzen die nog maagd zijn...
Nee, mensen uit het dagelijkse leven. En idd is 22 helemaal niet zo'n ramp. Ook een paar jaartjes ouder niet, dus TS hoeft zich niet ongerust te maken wat anderen over zijn seksleven vinden (alsof hem dat uberhaupt een worst zou moeten zijn, maar ok, daar vroeg hij zelf ook om)quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:53 schreef Staafje het volgende:
[..]
Zeker de vaste members van tweakers net forum
haha een "worst" zou moeten zijn, leuke woordkeuzequote:Op woensdag 7 november 2007 08:57 schreef Bright het volgende:
[..]
Nee, mensen uit het dagelijkse leven. En idd is 22 helemaal niet zo'n ramp. Ook een paar jaartjes ouder niet, dus TS hoeft zich niet ongerust te maken wat anderen over zijn seksleven vinden (alsof hem dat uberhaupt een worst zou moeten zijn, maar ok, daar vroeg hij zelf ook om)
Volgens mij valt dat tegenwoordig ook nog wel meequote:Op dinsdag 6 november 2007 21:51 schreef DDBtje het volgende:
Volgens mij ben jij al zo uitgewoond als maar kan.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:14 schreef zhe-devilll het volgende:
ik word weer maagd hoe vind je die?![]()
die sigquote:Op donderdag 8 november 2007 18:17 schreef Smitju het volgende:
Tsja, wat is de definitie van maagd zijn?
Op mijn 8/9e lag ik met een meisje in de bosjes proberen te wippen.
Maar omdat, ik nog geen eerste zaadlosing had gehad en zij niet ongesteld was geweest.
Zie ik dat niet als ontmaagd zijn.
Op mijn 10e ben ik toen verhuist en heb sindsdien slechts een keer sex gehad, om precies te zijn september 2006. Toen was ik 20.
Maar ik schaam me helemaal niet.
Ik bedoel, ik ben toch bisexueel en kom ook aan mijn trekken bij mannen.
Als het maar kan pijpen!
Is mijn motto.
Ja, dat zie ik nu ookquote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 18:43 schreef Ringo het volgende:
22 en dan al geen maagd meer.
De seksualisering van onze samenleving kent nauwelijks nog grenzen.
nee ik ben een trouwe hond..en zo ook mijn expartners saai hequote:Op donderdag 8 november 2007 14:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij al zo uitgewoond als maar kan.
Nee...quote:Op maandag 19 november 2007 22:46 schreef Mattiee het volgende:
OT: tja... wil je wachten op het perfecte moment ofzo? Die komt namelijk niet...
Nee, hoor des te leuker wordt het als je nog ouder bent en dan pas je eerste sexuele ervaring hebt.quote:Op maandag 5 november 2007 21:19 schreef marco1235 het volgende:
Hallo allemaal, ik ben inmiddels 22 en ben nog steeds maagd, vinden jullie dat te oud of is dat erg? Vooral met betrekking tot vrouwen (die al ontmaagd zijn)? Alvast bedankt!
groet marco.
Dit kan idd een heel speciaal moment zijn. (Met name het praten, want de seks als zodanig is hooguit om te lachen; geeft niet, komt wel goed. [sub[Als je er maar wel om lacht i.p.v. gefrustreerd te raken!![/sub])quote:Op maandag 19 november 2007 22:57 schreef DaneV het volgende:
[..]
Nee...
Op iemand waar ik zo veel voor voel dat ik zoiets met haar zou willen delen. Ik denk dat wanneer dat aan beide kanten het geval is, de eerste keer vanzelf heel speciaal wordt.
Ja dat kan hahaquote:Op woensdag 28 november 2007 00:34 schreef Under_Score het volgende:
dan is het toch verkrachting?
quote:Op maandag 19 november 2007 22:57 schreef DaneV het volgende:
[..]
Nee...
Op iemand waar ik zo veel voor voel dat ik zoiets met haar zou willen delen. Ik denk dat wanneer dat aan beide kanten het geval is, de eerste keer vanzelf heel speciaal wordt.
Oei, flashbacks, daar wil ik nog ooit een topic aan gaan wijden, of is ie er al?quote:Op donderdag 8 november 2007 18:17 schreef Smitju het volgende:
Op mijn 8/9e lag ik met een meisje in de bosjes proberen te wippen.
Zo istquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:27 schreef BCtjuh het volgende:
Ben zelf 19 (vrouw) en ook nog maagd. Vind het op zich geen ramp, kom vanzelf nog wel een leuke jongen tegen.
Viezerik.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:02 schreef Staafje het volgende:
serieuze reactie:
ga dan naar een hoertje om te neuken, die vinden het echt niet erg als je maagd bent, als je ze maar gewoon geld geeft. ik ben zelf al lang ontmaagd (op mijn 16e) maar ik bezoek ook wel eens hoeren, gewoon omdat daar ook wel eens lekkere wijven tussen zitten, en als het niet te duur is: waarom niet? voor een uurtje plezier heb ik best wel 50 euro over.
op hookers.nl kan je veel recensies lezen over hoeren, zodat je precies weet of ze wel of niet de moeite waard zijn.
Dan noem je ook even twee extremen.quote:Op maandag 10 december 2007 23:54 schreef GewoneMan het volgende:
ach beter 22 en maagd dan 12 en vader
Ik vind 22 nou niet direct extreem, wel een beetje oud allicht.quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:45 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dan noem je ook even twee extremen.
Nog even ten overvloede: ik ben nog maagd, en daar ben ik zeer content mee.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
Je kunt als jongeman maar beter maagd blijven me dunkt.
Hoe oud ben je dan...quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nog even ten overvloede: ik ben nog maagd, en daar ben ik zeer content mee.
Ben je een reïncarnatie van FuifDuif?quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
Het blijft wel angstvallig stil nu.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:14 schreef soylent het volgende:
[..]
Ben je een reïncarnatie van FuifDuif?
Misschien moet ik je maar eens aanmerken als mijn favoriete FOK!ker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |