Ik doe niet flauw. Dat jij hierop reageert lijkt me eerder flauw. Ter info: ik heb met TS al gemaild over een eventuele bezichtiging, en aangezien ik het object graag wil hebben ga ik een euro boven het hoogste bod zitten. Hiernaast heb ik al tegen TS gezegd dat we het eens kunnen worden over de prijs, dus jouw bijdrage in dit topic is zonde van je tijd.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
doe 's niet zo verschrikkelijk flauw zeg
Kort lontje?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:45 schreef bartmk3 het volgende:
[..]
Ik doe niet flauw. Dat jij hierop reageert lijkt me eerder flauw. Ter info: ik heb met TS al gemaild over een eventuele bezichtiging, en aangezien ik het object graag wil hebben ga ik een euro boven het hoogste bod zitten. Hiernaast heb ik al tegen TS gezegd dat we het eens kunnen worden over de prijs, dus jouw bijdrage in dit topic is zonde van je tijd.
nog interesse? PM bieder heeft een pc cadeau gehad dus ben jij de hoogste biederquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:21 schreef Gurb het volgende:
ik bied je ¤ 275
Als je hem voor ¤275,- opstuurt hebben we een dealquote:Op zondag 9 december 2007 17:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
nog interesse? PM bieder heeft een pc cadeau gehad dus ben jij de hoogste bieder
je hebt een PMquote:Op maandag 10 december 2007 15:34 schreef djkoelkast het volgende:
Als we de kosten splitten (dan stuur ik hem verzekerd) dan is het accoord. Verzendkosten verzekerd is 8 euro dus 279 incl, is dat ok met jou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |