Gaat `ie een beetje? *insert niet aanwezige knuffelsmiley hier*quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Vandaag de uitvaart van mijn oma gehad.
Nee, het gaat niet. Maar, ik kom er uiteindelijk wel overheen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:16 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Gaat `ie een beetje? *insert niet aanwezige knuffelsmiley hier*
Sterkte..!quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet. Maar, ik kom er uiteindelijk wel overheen.
Heel erg veel sterkte met het verwerken van het verlies Webhawkjuh.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Aww! Maar dat laatste is zeker waar. Hopelijk fleur je vanavond weer een beetje op!quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Binnenkort wil ik kunnen zeggen dat er om 21.30 uur een lichtpuntje bij is die Maricha Kroeske heet, omdat die aardige mevrouw haar pen liet vallen op mijn naam.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Gelukkig is er van 19.00 - 22.00 een 'lichtpuntje in de duisternis'... Hij heet Michiel Veenstra en heeft me de afgelopen dagen toch een beetje op weten te beuren met zijn programma...
Je moet het ook niet van het toeval laten afhangen! Omkopen johquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:55 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Binnenkort wil ik kunnen zeggen dat er om 21.30 uur een lichtpuntje bij is die Maricha Kroeske heet, omdat die aardige mevrouw haar pen liet vallen op mijn naam.
Ik was gister heel vroeg met bellen, dus ik werd het niet
PB me maar waarmee ik haar kan omkopenquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:56 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Je moet het ook niet van het toeval laten afhangen! Omkopen joh.
* Seraphina duikt alvast weg voor Maricha
Uh sja, dat weet ik eigenlijk niet...maar misschien een eerste plaats in de 3fm Wie is...de mol? poule van komend seizoen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
PB me maar waarmee ik haar kan omkopen.
Vlaai!quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Waarom probeer je het eigenlijk nog? Kwestie van online bestellen, daar kennen ze 'm wél.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:02 schreef Marc63 het volgende:
Hallo allemaal
Ik heb vandaag weer een boekhandel gevonden waar ze nog nooit van NoordpoolFM gehoord hebben
Ben niet om te kopen!quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
http://www.bruna.nl/boeken/9789020408546quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:02 schreef Marc63 het volgende:
Hallo allemaal
Ik heb vandaag weer een boekhandel gevonden waar ze nog nooit van NoordpoolFM gehoord hebben
Komt FOK! ooit nog eens langs? Kijken of een pen met een heel stiekem verborgen zendertje stiekem toch wél werkt..quote:
Ik probeer de bekendheid van het boek te verspreidenquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom probeer je het eigenlijk nog? Kwestie van online bestellen, daar kennen ze 'm wél.
Tnx, ga zo doorquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik probeer de bekendheid van het boek te verspreiden
Die van Michael Gates Gill, Hoe Starbucks Mijn Leven Redde?quote:Ik zag vandaag trouwens wel een boek over Starbucks liggen.
Nee, volgens mij ging het over hoe Starbucks een succes kon worden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:19 schreef MichielV het volgende:
[..]
Tnx, ga zo door![]()
[..]
Die van Michael Gates Gill, Hoe Starbucks Mijn Leven Redde?
Ik klikte en blies bijna mijn boxen op omdat de webcam begon te spelenquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
http://www.michielveenstr(...)een+kerstspullen%21/
Geweldig
Dank dank! Beer is nieuwquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Leuke avatar btw. Met Michiel eendje en een teddybeer![]()
geen huiswerk, opdracht voor kwantitatieve methoden(wiskunde) en dat moet morgen worden ingeleverd.quote:
Idd, niks aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke avatar btw. Met Michiel eendje en een teddybeer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |