Van Gobbel is nooit Europees kampioen geworden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En dan van Gobbel afzeiken [afbeelding]
Suurbier zoop als een ketter, neukte alle vrouwen die konden ademen. Maar Michels kon niks zeggen want Suurbier liep altijd vooraan op de training en won elke coopertest.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Suurbier was beter.
Dus hij was beter.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Suurbier zoop als een ketter, neukte alle vrouwen die konden ademen. Maar Michels kon niks zeggen want Suurbier liep altijd vooraan op de training en won elke coopertest.
Wat een vergeliojking.quote:
roberto carlos is ook geen rechtsbackquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:41 schreef pekel het volgende:
8e ronde, 1e keuze, 225e totaal: Berry van Aerle [pekel]
Geniale rechtsback. Turbo Berry. Mogen Rafinha en Roberto Carlos een puntje aan zuigen.
En legde zijn lul in de soep.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Suurbier zoop als een ketter, neukte alle vrouwen die konden ademen. Maar Michels kon niks zeggen want Suurbier liep altijd vooraan op de training en won elke coopertest.
Wel een opkomende prutsert.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:15 schreef DANILXL het volgende:
[..]
roberto carlos is ook geen rechtsback
Logisch, die had daardoor een conditie als een paard...quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je, volgens mij had niemand Briegel nog, zoja dan hoor ik het wel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 07:54 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij was Briegel nog niet gekozen.
Goeie keuze trouwens. Kun je overal opstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |