Een wereldster. Vroeg me het afquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Een van de beste Spaanse spelers ooit dus.
Als ik nog een verdediger nodig gehad had, stond die op mijn lijstje.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:18 schreef Prosac het volgende:
8e ronde, 1e keuze, 225e totaal: Berry van Aerle [pekel]
8e ronde, 2e keuze, 226e totaal: Hans-Peter Briegel [Tarado]
8e ronde, 3e keuze, 227e totaal: Jose Santamaria [Ordinair]
8e ronde, 4e keuze, 228e totaal: Wim Jansen [EnGCatjuh]
8e ronde, 5e keuze, 229e totaal: Luis Súarez Miramontes [Gordon_Shumway]
8e ronde, 6e keuze, 230e totaal: Marco Materazzi [Prosac]
Hij zou mijn eerstvolgende keuze zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als ik nog een verdediger nodig gehad had, stond die op mijn lijstje.
Goede keuze
Dat doelpunt tegen Servië op het WKquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
8e ronde, 7e keuze, 231e totaal: Esteban Cambiasso [-Vaduz-]
Positiespel waar ze in Nederland inderdaad nog een puntje aan kunnen zuigen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat doelpunt tegen Servië op het WK![]()
En jij nog niet van Otelulquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:36 schreef Beschouw het volgende:
Dat Vaduz nog geen voetballer van FC Vaduz heeft gekozen![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:55 schreef Beschouw het volgende:
Theo de Tank. Schopte lachend je knieschijf doormidden.
Marius Zarn was dan in de picture gekomen. Maar nee, geen alternatievelingen in mijn elftal.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:36 schreef Beschouw het volgende:
Dat Vaduz nog geen voetballer van FC Vaduz heeft gekozen![]()
In de 1e ronde al gekozen hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:31 schreef Dos37 het volgende:
Dat de beste voetballer van Twente nog niet is verkozen, een schande.
Dit is niet het topic: Draft hier het beste vrouwenelftal.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Verbaast me trouwens dat C.Ronaldo nog niet geweest is.
Ik heb iig mijn schwalbekoning in mijn elftal
Heb je ook al iemand die die vrije trappen er in kan schieten?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Verbaast me trouwens dat C.Ronaldo nog niet geweest is.
Ik heb iig mijn schwalbekoning in mijn elftal
Geen flauw idee, Ik heb Het Gouden Trio van West Ham United, kan een van hun een beetje pingelen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heb je ook al iemand die die vrije trappen er in kan schieten?
[ afbeelding ]
C.Ronaldo zelf heeft ook een aardige trap.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heb je ook al iemand die die vrije trappen er in kan schieten?
[ afbeelding ]
Heeft hij ook Becks of was dat GayMania?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit is niet het topic: Draft hier het beste vrouwenelftal.
Die slome metrosexuele kotser komt niet bij mij in het elftalquote:Op zondag 11 november 2007 00:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heeft hij ook Becks of was dat GayMania?
Het verbaaste mij ook dat Marco nog niet gekozen was. Ben der bliede mit. 2 slagers in het centrum, die aanvallers schijten in de bus al in hun broek.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij zou mijn eerstvolgende keuze zijn.Bikkelharde verdediger met een prachtige trap in zijn linkerpoot. Zou een mooie centrum geweest zijn met Nesta en de slager van Bilbao.
![]()
Ik weet het al wel, dus van mij mag het tempo er wel weer in komen hoor...quote:Op zondag 11 november 2007 08:14 schreef tong80 het volgende:
En ik weet nog steeds niet wie ik moet kiezen. Wordt steeds moeilijker.
Tuurlijk heb ik Beckhamquote:Op zondag 11 november 2007 00:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heeft hij ook Becks of was dat GayMania?
Ruilen voor van der Sar?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
eigenlijk wou ik voor Jairzinho gaan, maar die heeft egoTROn gepakt
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |