Je hebt er ervaring mee! Vertel!quote:Op woensdag 14 november 2007 00:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Hooi kan anders heel lief en romantisch zijn hoor
ik at ze!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik zag koetjes en schaapjes vandaag [ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2007 22:24 schreef eRrrrJeee het volgende:
live vanuit het Brabantse leven
Beetje uitgestorven...quote:Op woensdag 26 december 2007 14:50 schreef ballonneke het volgende:
Hoe is het hier?
Jaquote:Op woensdag 26 december 2007 23:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het windt jou op om mij blauw te zien?
dat ook iedereen nog gewenst jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:19 schreef eRrrrJeee het volgende:
yoooo happy nieuw jeeer
OK.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:38 schreef remlof het volgende:
Deze reeks is zo dood als een pier. We gaan em sluiten, ok?
288 dagen *. Of 9 maanden en 11 dagen. Als er iemand in het begin zwanger zou zijn, was er nu een kindje.quote:
Jep. Daarna zakte dit in elkander als een kaartenhuis.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:11 schreef MASD het volgende:
en znabber enzo. die uit het niets is verdwenen.
Wij hebben dus bewezen dat een maatschappij die volledig uit allochtoonse mannen bestaat niet haalbaar is. iets met testosteronoverschot enzo.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep. Daarna zakte dit in elkander als een kaartenhuis.
Daar lijkt het wel op ja,quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Wij hebben dus bewezen dat een maatschappij die volledig uit allochtoonse mannen bestaat niet haalbaar is. iets met testosteronoverschot enzo.
[ZAB]quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja,. Worden we alleen maar gevaarlijker door.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |