dit is geen add-on. Kan je gewoon instellen bij interface.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:12 schreef mini-lellan het volgende:
Welke add-on is dat je de tijd van hoelang een spell nog effect heeft op je, onder het icoontje?![]()
Ja maar ik heb nog genoeg geld.quote:Op maandag 12 november 2007 18:38 schreef Rahl het volgende:
[..]
Je moet óf met een CC óf met een gamecard in samenwerking met de mensen aan de telefoon van de Billing Support je account heractiveren en je kan nooit meer automatische incasso doen.
Ik heb het ook gehad, stond 2 euro te weinig op m'n rekening.
Dan moet je even contact opnemen met Billing Support om erachter te komen wt er mis is.quote:Op maandag 12 november 2007 23:57 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nog genoeg geld.
Okay, kutquote:Op maandag 12 november 2007 13:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat blizzard niks merkt
Goed, dat was dus de eerste en de laatste keer dat ik me met zoiets inlaatquote:Greetings,
We are writing to inform you that, unfortunately, we have had to temporarily suspend your World of Warcraft account and place a final warning on it.
Account Name: *********
Investigation Concluded: 12/11/2007
Type of Violation: Involvement in online trading activities
Consequences for Account: Account suspended for 72 hours, Password Reset and Final Warning issued.
It is with regret that we take this type of action, but it is in the best interests of the World of Warcraft community as a whole, and for the integrity of the game. After your suspension has expired, you will be able to access the World of Warcraft servers again.
To protect the account’s security, we have also reset your password and issued you with a computer generated one, which you will receive in a separate e-mail. You will be able to change this password at your leisure, using the Account Management feature on our web site, located at: www.wow-europe.com/en/
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:03 schreef Rahl het volgende:
[..]
Okay, kut
[..]
Goed, dat was dus de eerste en de laatste keer dat ik me met zoiets inlaat![]()
Tja, was te verwachten, niet?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:03 schreef Rahl het volgende:
[..]
Okay, kut
[..]
Goed, dat was dus de eerste en de laatste keer dat ik me met zoiets inlaat![]()
Dat mag toch wel? Familieleden?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:20 schreef Rahl het volgende:
Dat was het risico, ik wist ervan.
Eerste warning was voor het eenmalig delen van mijn account met mijn broertje
Nope mag niet. Met helemaal niemand.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:25 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Dat mag toch wel? Familieleden?Ik heb ook aan account sharing gedaan (niet veel maargoed) en nooit problemen gehad. En dat was gewoon met vrienden (toen ik ff gestopt was
).
Bull!quote:Op maandag 12 november 2007 18:38 schreef Rahl het volgende:
[..]
Je moet óf met een CC óf met een gamecard in samenwerking met de mensen aan de telefoon van de Billing Support je account heractiveren en je kan nooit meer automatische incasso doen.
Ik heb het ook gehad, stond 2 euro te weinig op m'n rekening.
Ik snap het al op 23-10-07 wouden ze dus geld van me auto incaso maar toen zat ik dus onder het budget. Ik ga nu effe bellen om het op te lossen met CC.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:47 schreef Rahl het volgende:
[..]
Dan moet je even contact opnemen met Billing Support om erachter te komen wt er mis is.
Hehe, ik denk het wel. Ik had hem ook iets te vroeg teruggepakt, zaten nog een aantal succesvolle auctions in de mail. 200g gratis.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:24 schreef tonks het volgende:
Rahl, misschien hebben ze jouw account gebruik om geld door te sturen etc?
Goed, dat wist ik dus niet, ik betaal met gamecard sindsdienquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Bull!
Ik heb het een tijdje terug ook gehad. Nadat ik gesproken had met billingsupport omdat ik geen cc heb is mijn account unlocked voor een gamecard. Na het verstrijken van de 60 dagen moest ik weer ff bellen en is de optie voor automatische betaling weer geactiveerd.
Ik betaal dus gewoon weer via de bank.
Er wordt namelijk gekeken naar je betalingsgeschiedenis. Als ze zien dat er eerder succesvol een aantal betalingen via AI zijn gedaan wordt die optie gewoon weer unlocked.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |