Jeumigquote:Op woensdag 7 november 2007 17:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik heb een keer van me moeder op me verjaardag een passer gehad![]()
niet dat ik die de volgende dag niet nodig had bij me wiskunde SE ofzo
Oh en ik zat te denkenik heb dit jaar ook kussenslopen voor me verjaardag gehad
, voor om de kussens voor me nieuwe kamer enzo
, die dus nog geverfd moet worden, nieuwe boekenkast, nieuw bureau, nog een zooi kussens, tafel en bank weggooien en een bed kopen en dat al vanaf 17 april
Blauw&zwart zijn altijd goedquote:Op woensdag 7 november 2007 17:42 schreef purplerose het volgende:
Jeumig
Ik heb ook eindelijk net me slaapkamer afblauwe muren, zwart spijlen bed, zwart ladenkast/toilettafel en zwarte buffetkast voor de handdoeken lakens enz.
Daar doe ik het voorquote:Op woensdag 7 november 2007 17:43 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow gaat je stevig knuffelen
Wat zijn sql servers?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:46 schreef outsidr het volgende:
School ?
Weet je wat erger is ?
Bij een motherfuckin groot bedrijf werken met brakke sql servers !
Heb 180 leidingen gemuteerd en door een sql fout is 10 uur werk naar de knoppen
Ken alles opnieuw gaan doen
Stelletje prutsers daarzo
Vraag die vraag dan nietquote:Op woensdag 7 november 2007 17:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat zijn sql servers?
Wat bedoel je met muteren?
Wat is een sql fout?
Wil ik het wel weten?
Ik zit de hele dag al te tankenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:24 schreef outsidr het volgende:
Tering... mijn dag is weer goed
Zon onwijs lekker bakkie pleuah met een stukje mokkagebak erbij
Gelukkig staat de koffie automaat om het hoekie op me werkquote:Op woensdag 7 november 2007 18:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag al te tanken, anders val ik ook in slaap enzo ben ik bang
Machiato?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:00 schreef outsidr het volgende:
Gelukkig staat de koffie automaat om het hoekie op me werk
Koffie, Capuchino, Espresso, Cafe Late, de hele sjabang-a-bang komt eruit denderen
Je moet echt ff normaal doen joh... met je hoofd...quote:Op woensdag 7 november 2007 19:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ga maar lekker batsen met je oma
Die zin ga ik niet afmaken als je het niet erg vindtquote:Op woensdag 7 november 2007 19:04 schreef outsidr het volgende:
Je moet echt ff normaal doen joh... met je hoofd...
Red Bullquote:
Vroeger was het leven mooi; toen was er bier ipv water!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |