wzzup E.quote:
We hebben een broodjesnikkel in de aanbieding. no homo.quote:
Ik was aan het twijfelen een PDL recept of een AH recept, toch de AH gewordenquote:Op maandag 5 november 2007 19:00 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
We hebben een broodjesnikkel in de aanbieding. no homo.
Maar wat kook je?![]()
But there is an evil monkey in my closet !!quote:
Ja gaat lekker hoor!quote:Op maandag 5 november 2007 19:06 schreef enter het volgende:
Alles goed met broodjesnikkel?
Die ga ik zeker ff kijken, Bey zei t net ook al.quote:Op maandag 5 november 2007 19:34 schreef outsidr het volgende:
[..]
But there is an evil monkey in my closet !!
Family Guy
Voor de liefhebbers :
Family.Guy.S06.Special.100th.Episode.PDTV.XviD-LOL
Family.Guy.S06E04.PDTV.XviD.REAL-LOL
Woei
Een vrouw heeft alleen rechts nodig om geld uit te geven, de linkerhand is toch meestal een black holequote:Op maandag 5 november 2007 19:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Me linkerhand sterft afme pink en ringvinger en de handpalm daaronder tintelen en doen raar
Gaat lekker ook en ik heb zin in deze meetquote:Op maandag 5 november 2007 19:34 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Ja gaat lekker hoor!
En met jou enterererertje?
Mooizo!quote:Op maandag 5 november 2007 19:47 schreef enter het volgende:
[..]
Gaat lekker ook en ik heb zin in deze meet![]()
Niet zomaar Towlie vergelijken met apenquote:Op maandag 5 november 2007 19:37 schreef Broodjesnikkel het volgende:
De evil monkey is echt hilarisch, samen met Towlie de beste bijfiguren in een cartoon voor mij.
Ey, ik heb ze niet vergeleken met elkaar hequote:Op maandag 5 november 2007 20:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Niet zomaar Towlie vergelijken met apenTowlie is geniaal
deze zin uit de tekst gaat waarheid worden dat weekendquote:came trouh with 2 white boys (dude, I got cheap weed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |