Kollere, dit is nu al de derde keer dat je beweert dat we je kennelijk niet goed begrijpen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:23 schreef Shitonya het volgende:
Dat wist ik ja, maar bedoelde meer wat inventievere/inhoudelijke/humorvolle/originele boeken en niet zozeer langdradige sprookjesboeken
Mên, je bent echt zo voorspelbaar als een Marokkaan met een jerrycan in Slotervaart.quote:Op maandag 5 november 2007 14:56 schreef kastanova het volgende:Vrouwen met "versjes" of quotes in hun profiel
Voorbeeld: 'Een geheim is evenveel waard als degenen voor wie we het moeten bewaren.'
Diagnose: "Oeh, oeh, zie mij eens intelligent overkomen met mijn 13-in-een-dozijn proza"
Wat volgt: Denkt dat ze heel intelligent en belezen overkomt. Naar alle waarschijnlijkheid ook Yvonne Kroonenberg volgeling en volkskrant lezer. Haalt haar wijsheden uit uitverkoop-boekjes en beschouwt de inhoud ervan ook per definitie als de allesoverheersende waarheid.
Resultaat: Discussies/gesprekken die nergens over gaan en steevast afgesloten worden met "Je begrijpt me gewoon niet."
Irritant he, je spiegelbeeld in vrouwelijke versiequote:Op dinsdag 6 november 2007 01:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kollere, dit is nu al de derde keer dat je beweert dat we je kennelijk niet goed begrijpen.
En verrek, wat beweerde ik, notabene in openingspost, met betrekking tot vrouwen zoals jij?
[..]
Mên, je bent echt zo voorspelbaar als een Marokkaan met een jerrycan in Slotervaart.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:32 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Irritant he, je spiegelbeeld in vrouwelijke versie
quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:31 schreef Shitonya het volgende:
Zoals ik al eerder zei, ik laat het hierbij
Eey soulmates die elkaar online ontmoeten, dit wordt vechten!quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:32 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Irritant he, je spiegelbeeld in vrouwelijke versie
M'n ziel zou zelfmoord plegen als zij z'n maatje was...quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
Eey soulmates die elkaar online ontmoeten, dit wordt vechten!
Popcorn pakt!
![]()
Ge hebt anders wel voor ons, het puberende publiek(geloof ik?), een leuk topic ten val gebracht met een "geslaagde" topicbash.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:31 schreef Shitonya het volgende:
Ik heb hem geen nerd genoemd met relatieproblemen.. zucht. Zoals ik al eerder zei, ik laat het hierbij, iedereen zijn hobby. Blijf dan ook geen commentaar op mij leveren aub, want zo komt er nooit een einde aan.
"Wil wel gevonden worden"quote:Op maandag 5 november 2007 18:32 schreef Roellio het volgende:
"Niet op zoek, maar wie weet" is ook een gouden!
Als ik ooit besluit zelfmoord te plegen, dan zal het zijn omdat ik op die manier een hele groep naieve, irritante en niets aan de mensheid toevoegende groep vrouwelijke volgelingen de aanleiding zal geven voor een groepszelfmoord.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:43 schreef Shitonya het volgende:
En verdomd, mag ik het opnemen als je zelfmoord pleegt Kasta?
Stoerquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:30 schreef Shitonya het volgende:
Vrouwen die kinderen willen zouden ze allemaal bij elkaar op een eiland moeten gooien.
En wie hebben we daarquote:
Met zo'n opmerking zou ik jou eerder van die leeftijd verdenken. En ik meende het serieus overigens. Mensen die kinderen op aarde durven te zetten zijn volslagen krankzinnig.quote:
Ja of vruchtbaar.quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:37 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking zou ik jou eerder van die leeftijd verdenken. En ik meende het serieus overigens. Mensen die kinderen op aarde durven te zetten zijn volslagen krankzinnig.
Jawel maar dan moet ik eerst tussen je benen checkenquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
En wie hebben we daar![]()
Ga jij mij incuberen.
![]()
Doe even gewoon, joh, echt hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:37 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking zou ik jou eerder van die leeftijd verdenken. En ik meende het serieus overigens. Mensen die kinderen op aarde durven te zetten zijn volslagen krankzinnig.
Niks mis mee, is onlangs helemaal klaar voor betredenquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jawel maar dan moet ik eerst tussen je benen checken
......meen je dat serieus???? Je bloedeigen moeder. Classy.quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:37 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |