Nee hoor... Ik durf het best toe te geven als ik eens fout zit.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:30 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Al zou je me wel mogen, zou je alsnog een kuttopic op fok plaatsen, louter en alleen om je gelijk te halen. Dus what's your point?
Whehehe, doosje toch... Het best verkochte boek allertijden bestaat uit niets andersquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:36 schreef Shitonya het volgende:
Alsof een boek met continu dezelfde galspuiterij zou verkopen..zucht
- Storyquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:36 schreef Shitonya het volgende:
Alsof een boek met continu dezelfde galspuiterij zou verkopen..zucht
Komaan die datingsite-cliche's die hij aanhaalt zijn toch te herkenbaar en kansloos voor woorden. Het is wat iedereen die het zag en nadacht eigenlijk altijd wel wist. Maar Kasta verwoord het prima.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:02 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Weerzinwekkende profieltjes afzeiken noem je geen zeiken?
Waag het niet...quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee hoor... Ik durf het best toe te geven als ik eens fout zit.
Dat je dat nooit gezien hebt, heeft eigenlijk maar 1 reden.
Alsof het zo moeilijk is..quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Komaan die datingsite-cliche's die hij aanhaalt zijn toch te herkenbaar en kansloos voor woorden. Het is wat iedereen die het zag en nadacht eigenlijk altijd wel wist. Maar Kasta verwoord het prima.
Ik lieg nooit...quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:42 schreef Shitonya het volgende:
Waag het niet...
Trouwens, een mens is in staat om te acteren en keihard te liegen, dus zelfs met je uiterlijke verschijning zou ik nog weinig kunnen aanvangen. Ik snap sowieso niet wat je eigenlijk voor waanbeeld in je hoofd hebt zitten..
Nou nee, we zouden de stad in gaan, ons helemaal klem zuipen en dan dom gaan lullen waarna jij op een gegeven moment gefrustreerd gaat liggen schreeuwen.quote:"hai, Dus jij bent Shit ( naam )"
- Nee ik ben een vogel. Ja ik ben ... en nu?
"nou ehhh nu zie je dat ik geen kneus ben"
- Ik heb je nooit een kneus genoemd en ik zie in feite gewoon een vreemde voor me dus..en nu?"
"ja ehhh"
![]()
Mijn boek is echt een pareltje.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:45 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Alsof het zo moeilijk is..
En oké, dat de best verkochte boeken en tijdschriften vol onzin zit kan ik moeilijk ontkennen![]()
Maar dat komt gewoon door het feit dat Nederlanders niet kunnen schrijven, althans niet op een boeiende manier
Wat voor boek?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn boek is echt een pareltje.
Als in, het behoort thuis op de bodem van de zee?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn boek is echt een pareltje.
Naast me verbaal onder tafel lullen, ga je nu ook nog beweren dat je me onder tafel zúipt?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:55 schreef Shitonya het volgende:
Denk eerder dat het zoiets wordt Kasta..
"Kastaatje, kom eens van die bar af en trek je broek omhoog, nu is het wel welletjes geweest. Nee, ik gooi mijn string niet naar je hoofd en nee, ik beloof dat ik hier met geen woord over zal reppen op fok. Kas..kas, haal verdomme die lampenkap van je hoofd..enz enz"
Oh okay...quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:01 schreef Shitonya het volgende:
Ik heb nooit beweerd je onder tafel te lullen, dat zijn weer jouw rare illusies.
quote:Op maandag 5 november 2007 18:21 schreef Shitonya het volgende:
Waarom zou je je gelijk willen halen buiten internet?
Omdat je het hier niet verbaal aan kan? waarom denk je dat je het hierbuiten wel verbaal aan zou kunnen?
Bijbelquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:38 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
- Story
- Privé
- Youp van't Hek
- Columns van bepaalde fokkers
Om maar wat random namen te noemen. En dan heb ik het nog niet eens over hersenloze programma's als De Gouden Kooi en GTST. Herhaling van wat iedereen al weet verkoopt wel degelijk.
Dat waren vragen m.b.t jou. Daarmee insinueerde ik niet dat ik van plan was jou eronder uit te lullen, want dat maakt me echt geen reet uit. Als het me wel iets zou uitmaken en als ik een vlaag van verstandsverbijstering zou hebben zou ik er misschien nog over nadenken.quote:
quote:Op maandag 5 november 2007 17:03 schreef RealZeus het volgende:
Waar ik ook chronische jeuk van krijg is het zinnetje:"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd."
quote:Op maandag 5 november 2007 17:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Waar ik ook chronische jeuk van krijg is het zinnetje:"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd."
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:37 schreef kastanova het volgende:
Whehehe, doosje toch... Het best verkochte boek allertijden bestaat uit niets anders.
Zei je wat?quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:16 schreef CherryLips het volgende:
geef het op verdorie!
Dat wist ik ja, maar bedoelde meer wat inventievere/inhoudelijke/humorvolle/originele boeken en niet zozeer langdradige sprookjesboekenquote:
Iemand voelt zich aangesproken? Das toch nie uwe foto ofzo?quote:Op maandag 5 november 2007 16:43 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ik begin het door te krijgen. Bij sommige vrijgezellen snap je wel waarom ze nog vrijgezel zijn. Iemand die de hele dag bezig is profielen door te bladeren op datingsites en hele columns en topics eraan gaat wijden kan ook geen verstandige vrouw aantrekken. Die verbale pislucht kan geen enkele vrouw aan. Daarbij komt ook nog eens het feit dat je op internet nog altijd veel meer betreurenswaardige mannen aantreft dan vrouwen, maar daar zal hij natuurlijk één woord van laten vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |