In de eerste post na de OP staan alle doelpuntenquote:
Die was ook zeker mooi ja. Lastige ronde weer, de ene week is het drie keer niks, de andere week zijn er een stuk of 6-7 die eigenlijk wel een nominatie verdienen.quote:Op maandag 5 november 2007 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
3. Darryl Roberts (Excelsior - Sparta Rotterdam) 1-2
Dat kun je toch niet menen?quote:Op maandag 5 november 2007 17:44 schreef Beschouw het volgende:
3. Albert Luque (Ajax - Roda JC) 3-1
Opmerkelijk ja.quote:
Prachtige actie van Suárez. Dus zo vreemd vind ik het niet dat Beschouw daarvoor kiest. Opmerkelijker vind ik dat die van Hadouir er tussen staat hierquote:
Briljant doorgespeeld? Mooie verdedigende fout ook.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Prachtige actie van Suárez. Dus zo vreemd vind ik het niet dat Beschouw daarvoor kiest. Opmerkelijker vind ik dat die van Hadouir er tussen staat hier
Hoeveel had je in het begin? Rond de 30? Ik vind het nog weinig eigenlijk mja wat kun je er aan doen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:02 schreef RayMania het volgende:
18 stemmen, gaat weer de goede kant op. Gelukkig maar!
Iets van 39 uit m'n hoofd. Daarna dalende lijn, maar nu gaat het weer redelijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:21 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hoeveel had je in het begin? Rond de 30? Ik vind het nog weinig eigenlijk mja wat kun je er aan doen.![]()
Tuurlijk wel. Teamgoal, goed uitgespeelde aanval. Dat het een 'simpel' intikkertje was doet daar niks aan af.quote:
Ik zie een tegenstander een fout maken, de bal wordt na een goede loopactie netjes afgespeeld. Maar verder? Als het nou een aanval over meerdere schijven was, okee, maar dit...quote:Op donderdag 8 november 2007 18:46 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Teamgoal, goed uitgespeelde aanval. Dat het een 'simpel' intikkertje was doet daar niks aan af.
Ik zie een fout genadeloos afgestraft worden. Puike goal, daarom op 3 bij mij.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zie een tegenstander een fout maken, de bal wordt na een goede loopactie netjes afgespeeld. Maar verder? Als het nou een aanval over meerdere schijven was, okee, maar dit...
En het feit dat Suarez eens een bal afgeeft, telt natuurlijk ook mee.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Okee, prima, dan snap ik de gedachtengang erachter nu beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |