60gb is weer uitverkocht...quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:29 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
www.bartsmit.com ...ook online geldt de korting =]
Heb je al eens eerder bij hem besteld? Hoe lang duurde het toen voordat je het had?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Your eBay item has been shipped.
Seller User ID: 3busymen
Dear deacon_tigra,
I have shipped the following item to you. You should be receiving it shortly.
Item title: Call of Duty 4 Modern Warfare WAR Playstation 3 PS3 NEW
![]()
Bron?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:50 schreef Ludacriss het volgende:
Nou hij is verlengd tot 24:00 vanwege de problemen met de website van vanavond. Dus Asskicker14 je hebt nog even de tijd om toch een playstation te scoren!
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:58 schreef -TheSilence- het volgende:
Geldt die actie ook voor COD4 als je die pre-ordert?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:05 schreef Kremers het volgende:
Als je internetbankieren van Fortis hebt, dan heb je ook ideal
Staat ergens in V&A.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:20 schreef denthemen het volgende:
Heeft iemand nog enig idee waar ik dat topic kan vinden waarin ps3 spellen verkocht werden en onderling geruilt? Ik wil nu al van Motorstorm af hahah
BVD
[CENTRAAL] Playstation 3 (PS3) games verkoop/ruil topicquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:20 schreef denthemen het volgende:
Heeft iemand nog enig idee waar ik dat topic kan vinden waarin ps3 spellen verkocht werden en onderling geruilt? Ik wil nu al van Motorstorm af hahah
BVD
ik had R&C via hem.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:39 schreef Kremers het volgende:
[..]
Heb je al eens eerder bij hem besteld? Hoe lang duurde het toen voordat je het had?
fquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Your eBay item has been shipped.
Seller User ID: 3busymen
Dear deacon_tigra,
I have shipped the following item to you. You should be receiving it shortly.
Item title: Call of Duty 4 Modern Warfare WAR Playstation 3 PS3 NEW
![]()
al 5 xquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:39 schreef Kremers het volgende:
[..]
Heb je al eens eerder bij hem besteld? Hoe lang duurde het toen voordat je het had?
Logischer zou zijn als je het andersom had gedaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:46 schreef NutKees het volgende:
Net Uncharted - Drake's Fortune gereserveerd. Ik wacht nog even met Assassin's Creed tot ik wat recensies heb gelezen, ben toch nog een beetje sceptisch over deze titel.
Nou, dan zie ik hem wel verschijnenquote:Op woensdag 7 november 2007 06:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
al 5 x![]()
meestal is het exact een week![]()
Donderdag komt er een demo van Unchartedquote:Op woensdag 7 november 2007 09:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Logischer zou zijn als je het andersom had gedaan..
De previews over AC zijn allemaal heel lovend, kan mij niet voorstellen dat het opeens een matige of tegenvallende game blijkt te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |