US demo's zijn er pas na 0:00 vannacht.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:07 schreef Lars_Titanaat het volgende:
Weet iemand of de nieuwe US demo's, Uncharted, al beschikbaar zijn?
En wat komt er nog meer?
De VS Store wordt vannacht pas geupdate. In de VS is het 6uur vroeger (afhankelijk van de tijdzone dan natuurlijk).quote:Op donderdag 8 november 2007 11:07 schreef Lars_Titanaat het volgende:
Weet iemand of de nieuwe US demo's, Uncharted, al beschikbaar zijn?
En wat komt er nog meer?
Besteldquote:Op donderdag 8 november 2007 00:04 schreef SToRM81 het volgende:
Ik haal Assassin's Creed wel bij de Wehkamp denk ik. Daar is ie nu 45 euro!
klik
Wel gek dat ie voor de 360 nog wel 60 euro is![]()
Thanks, voor goedkoper kon ik AC niet vinden.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:04 schreef SToRM81 het volgende:
klik
Wehkamp heeft er een klant bijquote:Op donderdag 8 november 2007 00:04 schreef SToRM81 het volgende:
klik
Ik heb hem ook! Ik weet wat ik vanavond ga doen!quote:Op donderdag 8 november 2007 12:39 schreef DeToXiC het volgende:
JAAAA!!!! CoD4 bij Bart Smit gehaald net... Dus dat wordt eerder naar huis vandaag
hebben motorstorm wel eens gedaan online =] en sommige RB6Vquote:Op donderdag 8 november 2007 12:54 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik heb hem ook! Ik weet wat ik vanavond ga doen!
Is het misschien een idee om eens een keer online te spelen met een aantal mensen van Fok? Of haal ik nu echt een oud idee aan
Ben namelijk best wel een amateur wat online gamen betreft![]()
Welke games heb je geprobeerd? Er zijn inderdaad titels die gewoon niet werken. Zo heb ik Evil Twin in de kast staan, en die doet het dus totaal niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]Ik had wel een vraagje:
Nu heb ik een shitload aan ps2 spellen en gister ff getest of ik die kon spelen maar hij zei: ps2 format disk (oid) en het werkte niet (let wel: ik heb een oude generatie ps3, dus wel backwards compatible) doe ik iets fout?[...]
Na 4x proberen wel... met een time-out melding op m'n PSP en de PS3 die dan in 1x wel reageerde.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:06 schreef Fallen het volgende:
Heb dus m'n PS3 geupdate, PSP heeft de laatste firmware, ze kennen elkaar... maar "remote wake up" wil mooi niet werken..
Mis ik iets? Ik verwacht het spel nog steeds 15 november op m'n deurmatquote:Assassin's Creed:
Releasedatum:
30 november 2007
http://www.jp.playstation(...)0.html#theme_settingquote:Op donderdag 8 november 2007 12:51 schreef ryangozer het volgende:
ff over die 2.0 update: waar kan je meer theme's vandaan halen want gister zag ik screens van andere theme's dan alleen die die ik nu heb... die btw ugly is...
van de productpaginaquote:Op donderdag 8 november 2007 13:41 schreef Neverstop het volgende:
Wehkamp:
[..]
Mis ik iets? Ik verwacht het spel nog steeds 15 november op m'n deurmat.
quote:Assassin's creed (Playstation 3)
Kenmerk Kenmerkwaarde
Bestelnummer: 861-30-208
Releasedatum: 15 november 2007
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |