Oe! Goeie tip! Ga het meteen tien keer doenquote:Op maandag 5 november 2007 11:40 schreef T-lex het volgende:
LET OP!
Iedereen die een Exit van Brian wil, nu is je kans.![]()
sms: "BRIAN" naar 3040...![]()
Steek jou mening niet onder stoelen of banken, laat je stem horen...![]()
Weet je dat ik gisterennacht thuis kwam en als je dan dit soort berichten leest dat je hart een sprongetje maakt. Je leest de cos dan snel en begrijpt 1 2 3 niet dat het lolletjes zijn... Maar wel begrijpelijk!quote:
Ik zie hem wel met waszakken sjouwen.quote:Op maandag 5 november 2007 11:40 schreef Copycat het volgende:
Zijn zijn vuilniszakken al gepakt?
Grapjas!quote:Op maandag 5 november 2007 11:40 schreef T-lex het volgende:
LET OP!
Iedereen die een Exit van Brian wil, nu is je kans.![]()
sms: "BRIAN" naar 3040...![]()
Steek jou mening niet onder stoelen of banken, laat je stem horen...![]()
Sarcasme viert hoogtij in bange dagen.quote:Op maandag 5 november 2007 11:45 schreef Sonique het volgende:
Gaat hij echt, of is dit allemaal sacastisch?
Bericht wijzigen, naast het quoteknopje.quote:Op maandag 5 november 2007 11:43 schreef Yollie het volgende:
He kunnen jullie wel je eigen bericht wijzigen of komt er dan ook een nieuw bericht te staan?
Kun je gewoon wijzigen hoorquote:Op maandag 5 november 2007 11:43 schreef Yollie het volgende:
He kunnen jullie wel je eigen bericht wijzigen of komt er dan ook een nieuw bericht te staan?
Ja dat kan ...Ga met je muis over het tweede icoontje van rechts van je eigen, geplaatste bericht.quote:Op maandag 5 november 2007 11:43 schreef Yollie het volgende:
Mits je ingelogd bent uiteraard...misschien is dat het probleem.quote:Op maandag 5 november 2007 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bericht wijzigen, naast het quoteknopje.![]()
En hoe dit plaatje van Fries en Dennix een mooi metafoor vormt voor Dennis z'n leven...quote:Op maandag 5 november 2007 11:52 schreef Varen het volgende:
Dennis zit met zijn benen Fries aan te sporen, maar Fries gaat niet van zijn plaats...
Fries gooit Dennis haast van zijn rug.![]()
![]()
Dennis vindt Fries een klootzak
quote:Op maandag 5 november 2007 11:49 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Ja dat kan ...Ga met je muis over het tweede icoontje van rechts van je eigen, geplaatste bericht.
Je ziet dan "Wijzig dit bericht"
OP is klaar trouwens...als iemand die dat kan zin heeft, kan dan misschien DEEL 2 toegevoegd worden aan de titel?
Dank!
Wat een mooie literaire OP.quote:
Er is geen beweging in te krijgenquote:
Lekker ook voor de volgende die die cap op moet.quote:Op maandag 5 november 2007 11:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Straks staat Bax weer een half uur voor de spiegel. Die cap ruineert zijn Murrays-badmuts.![]()
Is dat een cap die gedeeld wordt? Volgens mij trek je de vellen van je kop als je die cap af wil zetten. Bloed, vet en tranen.quote:Op maandag 5 november 2007 11:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Straks staat Bax weer een half uur voor de spiegel. Die cap ruineert zijn Murrays-badmuts.![]()
werken jij, niet COSsen.quote:Op maandag 5 november 2007 11:59 schreef noekje het volgende:
[..]
geen gifjes alsjeblieft. Op mijn werk heb ik een ouderwetsche verbinding.
Ik hoop zo, dat Fries Dennis er afmikt, midden in de plasquote:Op maandag 5 november 2007 11:59 schreef riri het volgende:
Fries weet precies wat erop zijn rug zit...een paar voelt aan wat voor type mens het is
moet je Dennix met zijn hakken zien proberen fries aan te sporen...van die venijnige stootjes....het is zo'n zielig ventje....zo'n nietzeggend figuur
Na vandaag kunnen ze die beter maar niet meer delen.quote:Op maandag 5 november 2007 12:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Is dat een cap die gedeeld wordt? Volgens mij trek je de vellen van je kop als je die cap af wil zetten. Bloed, vet en tranen.
Getver, je moet er toch niet aan denken.quote:Op maandag 5 november 2007 12:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Is dat een cap die gedeeld wordt? Volgens mij trek je de vellen van je kop als je die cap af wil zetten. Bloed, vet en tranen.
Dan is het goed sistaquote:Op maandag 5 november 2007 12:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Hé hé hé brother! Ik heb ook pauze!![]()
Gatverdamme. Nee alleen Heilige Kubatz mag het er ove rhebben zonder SL.quote:Op maandag 5 november 2007 12:03 schreef petraa het volgende:
Huub heeft het met Ivar over het gebeuren beneden en ja hoor STREAMLOCK
Zijn vriendinnetje ook die het verhaal met de dag minder erg maakt nav wat ik las van Prospera van vannacht.quote:Op maandag 5 november 2007 12:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Gatverdamme. Nee alleen Heilige Kubatz mag het er ove rhebben zonder SL.![]()
Die bladmuziek staat ook echt voor jan lul voor haar neus. Daarom kan ze het nu niet meer spelen, ze kan het zich niet allemaal herinneren, de volgorde van de toetsenquote:
Ligt het aan mij of zijn ze daar steeds onzinniger stukjes aan het typen ?quote:Op maandag 5 november 2007 12:23 schreef beequeen het volgende:
12:07 - Ideale leerling
Bron: Hoe kan het ook anders VV.
Die stukjes zijn al vanaf dag één te onzinnig (en slecht geschreven) voor woorden, maar de laatste tijd lijken ze er inderdaad een nóg onzinniger potje van te maken.quote:Op maandag 5 november 2007 12:28 schreef pullup het volgende:
Ligt het aan mij of zijn ze daar steeds onzinniger stukjes aan het typen ?
En jij denkt dat dat zoden aan de dijk zet? Dat voelt De Mol niet in zijn portemonnee en aangezien de streamers toch meer een meer een blok aan het been van DGK is, denk ik eerder dat ze zo'n initiatief met luid gejuich zouden begroeten.quote:Op maandag 5 november 2007 12:35 schreef Utrecht het volgende:
Kan er niet als protest richting het programma de divers (sub)fora een dag op zwart (net als bij de supportersverenigingen in het voetbal) of nog beter op zwart totdat Brian verwijderd is.
Ik vond deel 2791 ook wel toepasselijkquote:Op maandag 5 november 2007 11:49 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
OP is klaar trouwens...als iemand die dat kan zin heeft, kan dan misschien DEEL 2 toegevoegd worden aan de titel?
Dank!
Als hij Bonaire zo mist, waarom gaat ie dan niet lekker terugquote:Op maandag 5 november 2007 12:44 schreef Dreamboy het volgende:
Brian is ook weer blij met zijn vlag van zijn eigen land.
[ afbeelding ]
Volgens het rooster om 13.30 uurquote:Op maandag 5 november 2007 12:44 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag...
Zet de streams aan en zie ik weer die Brian. Die was toch Exit....? Weet iemand hoe laat?
Dan ben je miljonair, trek je een shirtje met 'crew' er opquote:Op maandag 5 november 2007 12:11 schreef pullup het volgende:
Amanda ziet er veel stijlvoller uit dan gisteren die speech van Palma was effectief![]()
Dennix kennende had hij dan wel foto's willen maken in het ziekenhuis":)quote:Op maandag 5 november 2007 12:42 schreef avonne het volgende:
Had Fries hem er nou afgegooid of was het wishfull thinking?
Ik mis de caps namelijk
Ze hoorde je en trekt gelijk een 'gouden' shirt aanquote:Op maandag 5 november 2007 12:49 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dan ben je miljonair, trek je een shirtje met 'crew' er op![]()
Ik denk dat ze de fora wel gebruiken om de populariteit van het programma te meten en om de verhaallijnen te bepalen.quote:Op maandag 5 november 2007 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat zoden aan de dijk zet? Dat voelt De Mol niet in zijn portemonnee en aangezien de streamers toch meer een meer een blok aan het been van DGK is, denk ik eerder dat ze zo'n initiatief met luid gejuich zouden begroeten.
Dat ligt niet aan jou, het wordt met de dag gekker....alsof er iemand aan de geestverruimende middelen zit...quote:Op maandag 5 november 2007 12:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn ze daar steeds onzinniger stukjes aan het typen ?
De stagair met spelvouten hebben ze een half jaar geleden al de wacht aan gezet, maar zijn/haar vervanger doet echt z'n best om heul dom over te komen. Let ook op het weglaten/verbloemen van bepaalde acties.quote:Op maandag 5 november 2007 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die stukjes zijn al vanaf dag één te onzinnig (en slecht geschreven) voor woorden, maar de laatste tijd lijken ze er inderdaad een nóg onzinniger potje van te maken.
Als er zulke stukjes verschijnen nadat de geestverruimende middelen zijn gebruikt, vraag ik me af wat voor stukjes er zouden verschinjen zonder dat de schrijvers geest verruimd is....quote:Op maandag 5 november 2007 12:52 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou, het wordt met de dag gekker....alsof er iemand aan de geestverruimende middelen zit...
Volgens mij waart de geest van die spelvoutenstagiair nog steeds rond, gezien het aantal spel- én stijlfouten dat nog dagelijks te vinden is.quote:Op maandag 5 november 2007 12:55 schreef dieenebart het volgende:
De stagair met spelvouten hebben ze een half jaar geleden al de wacht aan gezet, maar zijn/haar vervanger doet echt z'n best om heul dom over te komen. Let ook op het weglaten/verbloemen van bepaalde acties.
NOG beterquote:Op maandag 5 november 2007 12:51 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ze hoorde je en trekt gelijk een 'gouden' shirt aan![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 12:58 schreef beroepslurker het volgende:
Brian voelt zich weer helemaal veilig hoor, hij heeft het hoogste woord en af en toe stoot hij dat akelige hyena-lachje uit waar ik altijd kippenvel van krijg....jakkes
Smerige rat,eruitquote:Op maandag 5 november 2007 12:58 schreef beroepslurker het volgende:
Brian voelt zich weer helemaal veilig hoor, hij heeft het hoogste woord en af en toe stoot hij dat akelige hyena-lachje uit waar ik altijd kippenvel van krijg....jakkes
Ik ga echt JdM zijn bankrekening niet spekken, eerst Brian exit dan zien we wel verderquote:Op maandag 5 november 2007 12:59 schreef akveor het volgende:
Ik zie dat de PP van start is gegaan...
[ afbeelding ]
Bewustzijnsvernauwende stukjesquote:Op maandag 5 november 2007 12:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Als er zulke stukjes verschijnen nadat de geestverruimende middelen zijn gebruikt, vraag ik me af wat voor stukjes er zouden verschinjen zonder dat de schrijvers geest verruimd is....
Hey geen grapjes erover maken. Je mag mensen geen dode rat toe schuiven.quote:
(salueersmiley voor CC)quote:Op maandag 5 november 2007 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij waart de geest van die spelvoutenstagiair nog steeds rond, gezien het aantal spel- én stijlfouten dat nog dagelijks te vinden is.
Maar bitchen op spelfouten is makkelijk, geef ik toe. Het is de laatste tijd vooral de zeer gekleurde, halve en ronduit onware verslaglegging die me irriteert.
Edit: Long see, no time trouwens!
ik lees alleen als het hier geplaatst wordt, en het lijkt me dezelfde schrijver als weleer.quote:Op maandag 5 november 2007 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij waart de geest van die spelvoutenstagiair nog steeds rond, gezien het aantal spel- én stijlfouten dat nog dagelijks te vinden is.
Maar bitchen op spelfouten is makkelijk, geef ik toe. Het is de laatste tijd vooral de zeer gekleurde, halve en ronduit onware verslaglegging die me irriteert.
Edit: Long see, no time trouwens!
Het eerste wat in mij opkomt is het nummer "Meneer de President" van Boudewijn de Groot.quote:Op maandag 5 november 2007 13:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
(salueersmiley voor CC)
Ik erger me rot aan de kijkers. "Volg jij de Gouden Kooi, Bart? Had jij daar niet in moeten zitten? Zou jij die Natasia ook op haar bek rammen? Vind je die Amanda ook zo'n dom mokkel, en die Huub zo'n naar bijdehand mannetje?"
Grappig genoeg zijn de meeste kijkers nog steeds op de hand van Huub, maar vinden ze Brian ook wel okee. Als je ze dan vertelt dat er nogal selectief wordt omgesprongen met 'onderwerpen' - sommige zaken halen de uitzending niet, maar wel dat doorgestoken slijmerige gekweel van Nadia en Dennis - willen ze niet meer met je praten.
OT: Kelly en Ruud zorgden er voor dat mijn imago opgevijzeld werd tot 'dom'. DGK maakt me nu ook asociaal.
Slaap je lekker, JdM?
Speciaal voor jou dan:quote:Op maandag 5 november 2007 13:09 schreef avonne het volgende:
ik lees alleen als het hier geplaatst wordt, en het lijkt me dezelfde schrijver als weleer.
Dat deed Mao ook altijd, zo goed stimuleren: Voor volgend jaar moet de hele landbouwstructuur hervormd zijn. Waarop alle Chinezen vol goede moed de hongersdood werden ingejaagd.quote:12:53 - Wéér een nieuw record !
Ondanks dat het een rustige middag is in de Villa, is het wel een dag met vele nieuwe recordpogingen! Waren we eerder deze ochtend vol verbazing dat de dames de kapsalon negeerden en linea recta naar de fitness en Fries wandelden, deze middag heeft Amanda zelfs besloten om zich terug te trekken in de Chill Room met een boek! Dit keer geen Glossy voor de blondine maar een informatief boek over ‘Expressiever en makkelijker spreken’. “Voor vanavond moet je twee hoofdstukken gelezen hebben”, stimuleert Brian zijn vriendinnetje en hij pakt zelf ook een boek en begint te lezen… Een informatieve middag voor de twee tortelduifjes!
Dat gaat toch over die van een Italiaanse ontwerper (Cavalli?) gejatte trui?quote:Op maandag 5 november 2007 13:11 schreef Clank het volgende:
Dennis doet héél geheimzinnig over het product (kleding) wat hij op de markt zou brengen. Hij kan er niet over praten, het is niet in een winkel te verkrijgen.
Nadia zeurt door.. maar hij wil er niets over kwijt.
Nadia de 'golddigger' wil denk ik graag weten waar ze aan toe is
Ik begrijp wel waarom hij er niks over wil zeggen, het is een gejat ontwerp van een shirt/trui, vandaar.quote:Op maandag 5 november 2007 13:11 schreef Clank het volgende:
Dennis doet héél geheimzinnig over het product (kleding) wat hij op de markt zou brengen. Hij kan er niet over praten, het is niet in een winkel te verkrijgen.
Vast op de zwartemarkt verkrijgbaar met zo'n nepembleempje er op.quote:Op maandag 5 november 2007 13:11 schreef Clank het volgende:
OMGquote:Op maandag 5 november 2007 13:14 schreef avonne het volgende:
“Wat is dat?”, vraagt Amanda. “De vlag van Bonaire!”, roept Brian. “Die gaan we boven ons bed hangen”, stelt hij voor.
1 feb
De eerste lading van Nena’s spullen staan inmiddels bij de voordeur. “Alsof er een heel voetbalelftal weggaat!”, roept Huub
Let op de komma's !
quote:Op maandag 5 november 2007 13:14 schreef avonne het volgende:
“Wat is dat?”, vraagt Amanda. “De vlag van Bonaire!”, roept Brian. “Die gaan we boven ons bed hangen”, stelt hij voor.
1 feb
De eerste lading van Nena’s spullen staan inmiddels bij de voordeur. “Alsof er een heel voetbalelftal weggaat!”, roept Huub
Let op de komma's !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |