Aan de andere kant: de ene helft haalt wat te eten en/of te drinken voor de andere helft, en die andere helft staat te bellen of te sms'en. Dan moét je wel op 1 of andere manier die 'andere' helft wakker brullen.quote:Op maandag 5 november 2007 20:08 schreef De_Brandweer het volgende:
Die AAN TAFEL commercials waren echt irritant
quote:Koster niet in beeld bij Ajax voor komende jaren
Adrie Koster liet bij FC Het Gesprek weten dat bij zijn aanstelling bij het eerste elftal duidelijk is overeengekomen dat hij tot het einde van het seizoen hoofdcoach is van Ajax. Daarbij is ook duidelijk gemaakt dat Ajax voor volgend seizoen een andere coach zoekt en hij daar dus niet voor in aanmerking komt. Er is ook geen evaluatiemoment met hem afgesproken. In principe zal hij volgend seizoen teruggaan naar zijn oude functie.
quote:Koster bevestigde belangstelling voor Braziliaan
Adrie Koster bevestigde de belangstelling voor de Braziliaanse middenvelder Caio in het programma FC Het Gesprek. Hoewel de naam van Caio niet genoemd werd, werd duidelijk dat het om hem ging. Hij is niet de enige die in beeld is voor de positie van creatieve middenvelder ter vervanging van Sneijder. Koster heeft inmiddels videobeelden van hem gezien en is te spreken over diens kwaliteiten.
wordt echt saai, dat bommen op rotterdamquote:Op maandag 5 november 2007 20:57 schreef Enchanter het volgende:
Dat AFCA.NL wordt wel met de week triester zeg
Toen deed Feijenoord nou niet echt mee om het kampioenschap en dus ging het alleen om de eer. Nu is het een echte zespunter.quote:Op maandag 5 november 2007 20:48 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we die match ook?
4-0 winnen in De Kuip is inderdaad mooi, maar zoals vorig jaar was het ook niet leuk meer. Ik zat te kijken bij een vriend die Feijenoorder is en ik vond het gewoon sneu voor hem.quote:Op maandag 5 november 2007 21:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Toen deed Feijenoord nou niet echt mee om het kampioenschap en dus ging het alleen om de eer. Nu is het een echte zespunter.
Wat is dat nou voor onzinquote:Op maandag 5 november 2007 21:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Toen deed Feijenoord nou niet echt mee om het kampioenschap en dus ging het alleen om de eer. Nu is het een echte zespunter.
Het zou wel a la Jaakke zijnquote:Op maandag 5 november 2007 22:40 schreef keijz het volgende:
Dat gaat weer wat worden hoor, straks wint Koster de dubbel en mag hij niet blijven
Ik zat ook best te balen. Omdat het makkelijk een historische afstraffing kon worden, maar het niet werd.quote:Op maandag 5 november 2007 21:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
4-0 winnen in De Kuip is inderdaad mooi, maar zoals vorig jaar was het ook niet leuk meer.
quote:Ik zat te kijken bij een vriend die Feijenoorder is en ik vond het gewoon sneu voor hem.
De naam Van Gaal zei ook weinig mensen iets in 91quote:Op maandag 5 november 2007 23:04 schreef Urquhart het volgende:
Van mij part blijft die Koster gewoon zitten, als hij goed presteert. Namen zeggen niet alles.
Daarom, en kwam op dezelfde manier binnen als Koster nu. Ik teken voor de UEFA Cup in 2009 en de Champions League in 2011quote:Op maandag 5 november 2007 23:09 schreef keijz het volgende:
[..]
De naam Van Gaal zei ook weinig mensen iets in 91
Dus? Ten Cate won met Barcelona de Champions League.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:00 schreef ub40_bboy het volgende:
Jongens Koster zet de goede mensen op de goede plaatsen maar hij is ook gedegradeerd met rkc terwijl hij gewoon middenmoot materiaal had.
Ten Cate was assistent trainer bij Barcelona en deed alleen trainingen. Bij ajax moest hij zich opeens bemoeien met de opstelling en met aankopen, dat ging fout. Koster was hoofd trainer bij rkc. Ik zeg ook niet dat Koster slecht is ik relativeer alleen een beetje.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus? Ten Cate won met Barcelona de Champions League.
Zegt dus allemaal geen ene kut.
Rijkaard deed het ook niet zo goed bij Spartaquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:00 schreef ub40_bboy het volgende:
Jongens Koster zet de goede mensen op de goede plaatsen maar hij is ook gedegradeerd met rkc terwijl hij gewoon middenmoot materiaal had.
Dan snap ik helemaal niet waarom Ajax Ten Cate ooit heeft durven halen. Ik denk dus dat jij de functie van Ten Cate bij Barcelona onderschat.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:05 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ten Cate was assistent trainer bij Barcelona en deed alleen trainingen. Bij ajax moest hij zich opeens bemoeien met de opstelling en met aankopen, dat ging fout. Koster was hoofd trainer bij rkc. Ik zeg ook niet dat Koster slecht is ik relativeer alleen een beetje.
Toen RKC degradeerde was hij al een half jaar weg.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:00 schreef ub40_bboy het volgende:
Net zoals jij het elke keer interessant vindt , om te zeggen hoe dronken je wel niet bentquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:55 schreef Aanvoerder het volgende:
hoelang gaan we het nog over het degraderen van RKC en het winnen van de CL door Barca hebben? Het lijkt wel alsof de grammafoonplaat blijft hangen.
Ah ah ah ah, meneer gaat op de man spelen. Slappe zak. Ik geef inderdaad altijd exact aan hoe dronken ik ben met hele statistieken erbij.quote:Op dinsdag 6 november 2007 06:48 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Net zoals jij het elke keer interessant vindt , om te zeggen hoe dronken je wel niet bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |