Mooi was dat he!quote:Op maandag 5 november 2007 15:27 schreef Ordinair het volgende:
[..]
In de spits stond dat Jan-Arie 'liefkozend' Jari genoemd wordt.
Ik heb iets gemist, denk ik. Stierenshit?quote:Op maandag 5 november 2007 15:55 schreef Jasza het volgende:
Luque zei dat hij die Stierenshit bij Newcastle nooit deed omdat ie daar niet gelukkig was maar dat hij bij Ajax weer helemaal gelukkig is
We hebben inderdaad de laatste jaren wel wat Spanjaarden gehad ja. Juanfran was cool met zijn op-de-lat-zitten, Gabri is een bikkel, Luque doet het leuk naar het publiek en oogt sympathiek en Urzaiz hoef ik niet te beschrijvenquote:Op maandag 5 november 2007 15:58 schreef Wooldoor het volgende:
Wel grappig dat zo´n beetje elke spanjaard bij Ajax een cultheld wordt
quote:Op maandag 5 november 2007 15:55 schreef Jasza het volgende:
Luque zei dat hij die Stierenshit bij Newcastle nooit deed omdat ie daar niet gelukkig was maar dat hij bij Ajax weer helemaal gelukkig is
Dat juichen na die goalquote:Op maandag 5 november 2007 16:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, denk ik. Stierenshit?![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 16:00 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
ff een oudje, omdat die zo lief is![]()
En vergeet prozac-boy Roger niet!quote:Op maandag 5 november 2007 16:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
We hebben inderdaad de laatste jaren wel wat Spanjaarden gehad ja. Juanfran was cool met zijn op-de-lat-zitten, Gabri is een bikkel, Luque doet het leuk naar het publiek en oogt sympathiek en Urzaiz hoef ik niet te beschrijven.
Hmm, niet gezien. Hoorde ook pas thuis dat die spelers van Roda bijna liepen te vechtenquote:
quote:Op maandag 5 november 2007 16:07 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hmm, niet gezien. Hoorde ook pas thuis dat die spelers van Roda bijna liepen te vechten
Als Luque scoort deed hij altijd een matador na.quote:Op maandag 5 november 2007 16:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2007 16:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is fijn, een soort Heitinga vs Lobont.
Was toen ie die sliding maakte toch? toen stond heel Zuid 2 zowat te klappen en te schreeuwen jaquote:Op maandag 5 november 2007 16:14 schreef Roeni3 het volgende:
Mooi ook hoe Luque gisteren werd toegejuicht in de tweede helft, toen hij een corner nam. Voor hij de corner nam, keek hij even om en klapte als bedankje naar ons. Mooi moment, en het laat ook zien hoe goed hij zich voelt.
Waar jij het over hebt was geloof ik nog daarna. Toen een paar spelers, waaronder Luque inderdaad, lekker veel druk zetten bij de rechter cornervlag van Roda. Dat was ook een mooi moment inderdaad, goede werklust en strijd.quote:Op maandag 5 november 2007 16:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Was toen ie die sliding maakte toch? toen stond heel Zuid 2 zowat te klappen en te schreeuwen ja![]()
In het interview na de wedstrijd gaf Luque ook aan blij te zijn met de steun van het publiek, en dat de interactie met het publiek hem goed bevalt.quote:Op maandag 5 november 2007 16:14 schreef Roeni3 het volgende:
Mooi ook hoe Luque gisteren werd toegejuicht in de tweede helft, o.a. toen hij een corner nam. Voor hij de corner nam, keek hij even om en klapte als bedankje naar ons. Mooi moment, en het laat ook zien hoe goed hij zich voelt.
Nee, hehe. Maar heb het net gezien hoor.quote:
http://nl.youtube.com/watch?v=9TpuRb0RCa8 op het laatstquote:Op maandag 5 november 2007 16:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Is dat interview nog ergens terug te zien?quote:Op maandag 5 november 2007 16:22 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
In het interview na de wedstrijd gaf Luque ook aan blij te zijn met de steun van het publiek, en dat de interactie met het publiek hem goed bevalt.
Staat niet op de site van RTL, dus ik denk het niet.quote:Op maandag 5 november 2007 16:37 schreef sjimz het volgende:
Is dat interview nog ergens terug te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |