Stel dat VVV-uit in Duitsland wordt gespeeld, telt deze dan ook mee voor je EU-uitkaart? Of sowieso al?quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We spelen toch in december rond Kerst tegen VVV? Mooie reden om de kerstdagen hier te ontlopen en even een paar daagies duitsland te doen
Ajax heeft wel de behoefte aan iets oudere spelers of wil je nog meer jonkies halen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:20 schreef Wooldoor het volgende:
2 voor mij onbekende Roemeense spelers die al aardig op leeftijd zijn. Ik snap het niet echt.
Daar hadden wij het een tijdje terug ook al een keer overquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Stel dat VVV-uit in Duitsland wordt gespeeld, telt deze dan ook mee voor je EU-uitkaart? Of sowieso al?![]()
Jullie hebben Urzaiz toch?quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:24 schreef sjimz het volgende:
Ajax heeft wel de behoefte aan iets oudere spelers of wil je nog meer jonkies halen?
Een ervaren verdediger is zeker wel nodig maar een oudere roemeense spelmaker lijkt mij niet echt handig. Ik denk dat Van der Vaart, Sneijder, Litmanen toch wel bewezen hebben dat jonge spelmakers het erg goed doen bij Ajax. Plus je kan ze later nog doorverkopen voor een goede prijs.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax heeft wel de behoefte aan iets oudere spelers of wil je nog meer jonkies halen?
Spelers van 26 en 27 al oud noemenquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:53 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Een ervaren verdediger is zeker wel nodig maar een oudere roemeense spelmaker lijkt mij niet echt handig. Ik denk dat Van der Vaart, Sneijder, Litmanen toch wel bewezen hebben dat jonge spelmakers het erg goed doen bij Ajax. Plus je kan ze later nog doorverkopen voor een goede prijs.
Tjah dat krijg je he als spelers op hun 20'ste al weggaan bij Ajax.quote:
klopt ja.. Goian weet ik idd ook niet.. Dica lijkt me wel wat!quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:27 schreef Sethje het volgende:
Is Goian niet die gast die tegen Nederland scoorde? Dat is echt geen versterking.... Die Constantin en Dica daarentegen wel mijns inziens. Maar om nu een 27e jarige roemeen te gaan halen..... is ook niet echt des ajax
Even opgezocht en je hebt gelijk. Die gast hoef ik er absoluut niet bij. Ontzettend slechte speler en hij past absoluut niet bij Ajax.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:27 schreef Sethje het volgende:
Is Goian niet die gast die tegen Nederland scoorde? Dat is echt geen versterking....
Goian de 2de Colin?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Even opgezocht en je hebt gelijk. Die gast hoef ik er absoluut niet bij. Ontzettend slechte speler en hij past absoluut niet bij Ajax.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:33 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien dat Ajax helemaal geen interesse heeft in die Dorin Goian, maar gewoon Marius Constantin wil halen?
Net wat jij al zei op de vorige pag. Dat is echt zon speler met het vuur op zijn schoenen zeg maarquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:33 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien dat Ajax helemaal geen interesse heeft in die Dorin Goian, maar gewoon Marius Constantin wil halen?
Stond Constantin al niet eerder in onze belangstelling? Waardoor ging het toen ook al weer mis?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:37 schreef Sethje het volgende:
[..]
Net wat jij al zei op de vorige pag. Dat is echt zon speler met het vuur op zijn schoenen zeg maarwel lekker om een type "davids" erbij te krijgen
Daarbij is Marius Constantin linksbenig (of tweebenig), dus zit je de komende jaren goed. Johnny Heitinga en Gregory v/d Wiel rechts van het centrum en Marius Constantin en Thomas Vermaelen links van het centrum, ideaal! Met de winnaarsmentaliteit zit het wel goed en daarbij is hij nog maar net 23 jaar, betere optie dus dan die Dorin Goian.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:37 schreef Sethje het volgende:
[..]
Net wat jij al zei op de vorige pag. Dat is echt zon speler met het vuur op zijn schoenen zeg maarwel lekker om een type "davids" erbij te krijgen
Wat denk je van het financiële plaatje?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daarbij is Marius Constantin linksbenig (of tweebenig), dus zit je de komende jaren goed. Johnny Heitinga en Gregory v/d Wiel rechts van het centrum en Marius Constantin en Thomas Vermaelen links van het centrum, ideaal! Met de winnaarsmentaliteit zit het wel goed en daarbij is hij nog maar net 23 jaar, betere optie dus dan die Dorin Goian.
Beter niets dan een speler die ons niet beter maakt, dan kunnen we het geld beter op onze bankrekening laten staan!quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wat denk je van het financiële plaatje?
Nee zover ben ik ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Beter niets dan een speler die ons niet beter maakt, dan kunnen we het geld beter op onze bankrekening laten staan!
26 en 27 jaar is in de voetbal al oud ja, ze komen uit een ander land en zullen daaraan moeten wennen en ook aan de Ajax cultuur en natuurlijk de Nederlandse taal moeten leren. De meeste spelers uit Roemenie of die omgeving hebben 1 jaar nodig om een beetje zichzelf in het team te passen, kijk naar Grygera en Chivu.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:48 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
26 en 27 jaar is in de voetbal al oud ja, ze komen uit een ander land en zullen daaraan moeten wennen en ook aan de Ajax cultuur en natuurlijk de Nederlandse taal moeten leren. De meeste spelers uit Roemenie of die omgeving hebben 1 jaar nodig om een beetje zichzelf in het team te passen, kijk naar Grygera en Chivu.
Dus stel dat ze een contract van 3 jaar hebben dan zouden die gasten ook een stap hoger willen maken want voetballers zijn ambitieus.
Dan zijn ze 29 en 30, probeer dan nog maar eens een fatsoenlijk bedrag te krijgen voor spelers van deze leeftijd van Ajax om die posities.
Maar toch, het is beter om spelers rond de twintig aan te kopen, dan betaal je ook relatief minder en valt er ook meer aan te verdienen. Doe mij dus Marius Constantin maar!quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
Als ze 29 en 30 zijn dan kan je nog makkelijk een goed bedrag voor ze krijgen als ze echt goed zijn.
Want dan zijn ze juist in de kracht van hun leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |