abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54393183
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:09 schreef keijz het volgende:

[..]

De naam Van Gaal zei ook weinig mensen iets in 91
Daarom, en kwam op dezelfde manier binnen als Koster nu. Ik teken voor de UEFA Cup in 2009 en de Champions League in 2011
pi_54393556
Zo goed is het nog steeds niet maar er is wel enorm veel beleving en iedereen geeft alles. Dat is gewoon een plus punt.
pi_54393635
En zondag verliezen we en dan is het meteen weer kut

Kortom: Het zegt nog niet veel hoe we onder Koster spelen.
pi_54394794
Jongens Koster zet de goede mensen op de goede plaatsen maar hij is ook gedegradeerd met rkc terwijl hij gewoon middenmoot materiaal had.
lollig
pi_54394871
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 00:00 schreef ub40_bboy het volgende:
Jongens Koster zet de goede mensen op de goede plaatsen maar hij is ook gedegradeerd met rkc terwijl hij gewoon middenmoot materiaal had.
Dus? Ten Cate won met Barcelona de Champions League.

Zegt dus allemaal geen ene kut.
pi_54394928
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 00:03 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dus? Ten Cate won met Barcelona de Champions League.

Zegt dus allemaal geen ene kut.
Ten Cate was assistent trainer bij Barcelona en deed alleen trainingen. Bij ajax moest hij zich opeens bemoeien met de opstelling en met aankopen, dat ging fout. Koster was hoofd trainer bij rkc. Ik zeg ook niet dat Koster slecht is ik relativeer alleen een beetje.

[ Bericht 8% gewijzigd door ub40_bboy op 06-11-2007 00:11:35 ]
lollig
pi_54395179
Koster had echt geen middenmoot materiaal bij RKC hoor... Waar haal je dat nou weer vandaan?
pi_54395215
quote:
Rijkaard deed het ook niet zo goed bij Sparta .
Secrets never die. Only people.
pi_54395257
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 00:05 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ten Cate was assistent trainer bij Barcelona en deed alleen trainingen. Bij ajax moest hij zich opeens bemoeien met de opstelling en met aankopen, dat ging fout. Koster was hoofd trainer bij rkc. Ik zeg ook niet dat Koster slecht is ik relativeer alleen een beetje.
Dan snap ik helemaal niet waarom Ajax Ten Cate ooit heeft durven halen. Ik denk dus dat jij de functie van Ten Cate bij Barcelona onderschat.
pi_54395580
quote:
Toen RKC degradeerde was hij al een half jaar weg.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_54395712
Precies, en spelers als Sektioui, Vertonghen, De Ceulaer, Lemmens, Obodai kwamen pas nadat ze hem eruit gestampt hebben .
pi_54395946
hoelang gaan we het nog over het degraderen van RKC en het winnen van de CL door Barca hebben? Het lijkt wel alsof de grammafoonplaat blijft hangen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_54396399
Idd, op naar woensdag? Hoe is het met het middenveld van Feyenoord?

Emanuelson, Gabri en Maduro, hoe zullen zij het doen? Wanneer is Vermealen weer beter? Binnen 1 maand? En Leonardo?
  dinsdag 6 november 2007 @ 06:48:40 #239
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_54397255
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 00:55 schreef Aanvoerder het volgende:
hoelang gaan we het nog over het degraderen van RKC en het winnen van de CL door Barca hebben? Het lijkt wel alsof de grammafoonplaat blijft hangen.
Net zoals jij het elke keer interessant vindt , om te zeggen hoe dronken je wel niet bent
Ik ben inmiddels overleden
pi_54397302
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 06:48 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Net zoals jij het elke keer interessant vindt , om te zeggen hoe dronken je wel niet bent
Ah ah ah ah, meneer gaat op de man spelen. Slappe zak. Ik geef inderdaad altijd exact aan hoe dronken ik ben met hele statistieken erbij.

Lul niet zo zwak.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_54397685
Oeh, bitchfight!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_54397908
quote:
Ajax bijna rond met Dorin Goian en Nicolae Dicã
06-11-07

Dorin Goian en Nicolae Dicã zullen vrijwel zeker komende zomer, wellicht zelfs eerder, de overstap maken naar Ajax. Voetbalzone nam maandag contact op met de Roemeense krant én Golden Foot-partner Prosport, waar hoofdredacteur Alexandru Economu uitgebreid tekst en uitleg gaf over de huidige ontwikkelingen.

AjaxF-side.NL
De nationale krant kwam de afgelopen dagen zelf met de berichtgeving over de Amsterdamse interesse in het tweetal van Steaua Boekarest. Goian, een 26-jarige centrale verdediger, zou de opvolger van Jaap Stam moeten worden, terwijl Dica, een 27-jarige aanvallende middenvelder, de beoogde opvolger is van Wesley Sneijder.

“Beide spelers staan al maanden in de belangstelling van verschillende buitenlandse (top)clubs”, vertelt Econumu, die verder ook als televisiecommentator actief is. “Dat Ajax nu belangstelling toont is voor de spelers een absolute eer. Zo was er interesse uit Duitsland, Portugal en zelfs Spanje, maar Ajax geniet bij beide spelers de voorkeur.”

“In de thuiswedstrijd tegen Otelul Garati zaten verschillende buitenlandse delegaties op de tribune, waaronder voor de tweede opeenvolgende maal een Nederlandse. Ik kan niet met zekerheid zeggen of het een Ajax-delegatie betrof, maar het heeft er alle schijn van. Probleem is echter voorzitter Gigi Becali. Het is een moeilijke man die ten koste van alles de huidige ploeg wil behouden en dus miljoenen zal vragen.”

“Nogmaal, beide spelers doen er goed aan om in Nederland hun carrière voort te zetten. Dat is ook de wens van beide spelers. Met alle respect voor de overige buitenlandse clubs, maar Ajax is wel van een ander niveau. Ondanks de matige prestaties in Europees verband geniet de club nog veel aanzien in Roemenië. Wat ik tot dusver van de zaakwaarnemers heb vernomen heeft Ajax vergaande interesse”, aldus Economu.

Goian is bezig aan zijn vierde seizoen bij Steaua en heeft inmiddels vijftien interlands (drie treffers) achter zijn naam staan. De 1.94 meter lange verdediger speelde in het verleden voor bescheiden clubs als FCM Bacau en Ceahlaul.

Dica is alweer aan zijn vijfde seizoen bezig in de Roemeense hoofdstad en weet elk seizoen met regelmaat het net te vinden. De 21-voudig international (vier treffers), 1.81 meter lang, scoorde in 106 competitieduels een totaal van 50 treffers, waarvan vijf dit seizoen.
Neeeeeee he. Geen Goian . Die is zo traag als schenkstroop op kamertemperatuur, zoals iemand op AN zo mooi zei.
pi_54397962
Zijn we uitgebitchfighted?

Dica lijkt me wel wat In winterstop al? Zou wel vet zijn..
pi_54397970
quote:
Ontmoeting Blind met delegatie Vak 410 6 november 2007

Vorige week heeft een delegatie van Vak 410 Danny Blind ontmoet in café Soccer World. Dat meldt de supportersgroep in een nieuwsbrief. Aanleiding van de ontmoeting was het spandoek en de levensgrote vlag voor Blind in het competitieduel Sparta - Ajax (2-2). De fans hebben de oud-speler en oud-trainer van Ajax een ingelijste foto cadeau gedaan, die een plekje zal krijgen in het kantoor van Blind op Het Kasteel.

De technisch directeur van Sparta vertelde vele anekdotes aan de supporters en stond voor alle vragen open. Zo liet Blind weten dat hij echt spijt heeft van de periode rond het ontslag van Morten Olsen in het seizoen 1998-1999. Volgens de voormalige Ajax-aanvoerder was de voltallige Ajax-selectie het niet eens met het ontslag van de sympathieke Deen. Er werd echter geen blok gezet vanuit de spelersgroep en daar heeft Blind spijt van, vooral ook omdat hij destijds aanvoerder was.

De oer-Ajacied, die in mei 2006 werd ontslagen als trainer van Ajax, liet aan de Vak 410-delegatie verder weten dat de Amsterdammers lang hebben getwijfeld over een contractaanbieding voor Siem de Jong. Blind had al langer vertrouwen in de jonge middenvelder en door de opstelling van Ajax lukte het de Zeeuw zelfs bijna om De Jong naar Sparta te halen. Uiteindelijk kreeg De Jong alsnog een verbintenis. Tot slot verklaarde Blind tijdens de ontmoeting dat hij ooit zeker weer terugkomt bij Ajax.
.
pi_54397985
quote:
6/11/2007 - VVV krijgt toestemming voor thuisduel tegen Ajax in Duitsland
(Gepost door )

Het Algemeen Dagblad meldt dat zowel de KNVB als Ajax positief heeft gereageerd op het voorstel van VVV om het duel tegen Ajax in Duitsland af te werken. De club gaat nu op zoek naar een geschikt stadion. Met Monchengladbach is al gesproken. Het duel tegen PSV wordt waarschijnlijk ook in Duitsland gespeeld, het treffen tegen Feyenoord niet.
Vet .
quote:
Dinsdagmorgen meldt het medium Gran Calama dat zowel Ajax als PSV interesse hebben in het Chileense talent Carlitos (Carlos) Villanueva. De 19-jarige aanvaller speelt voor Audax Italiano.

Naast Ajax en PSV hebben Toulouse, River Plate en Palmeiras belangstelling voor de linkspoot met een uitstekende techniek. Het lijkt erop dat de voetballer ook achter de spitsen uit de voeten kan. Volgens de manager van de club is nog geen concreet bod gedaan. Audax vraagt ongeveer zes miljoen dollar.
  dinsdag 6 november 2007 @ 08:57:53 #246
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54397991
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 08:51 schreef Nashje het volgende:

[..]

Neeeeeee he. Geen Goian . Die is zo traag als schenkstroop op kamertemperatuur, zoals iemand op AN zo mooi zei.
Heb liever Marius Constantin, dat is echt een beest.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54398034
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 08:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heb liever Marius Constantin, dat is echt een beest.
Ken 'm niet, maar hoor er wel veel leuke verhalen over. Beukertje achterin is wat mij betreft welkom .
  dinsdag 6 november 2007 @ 09:02:39 #248
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54398062
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:01 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ken 'm niet, maar hoor er wel veel leuke verhalen over. Beukertje achterin is wat mij betreft welkom .
Beetje opvliegend, veel kaarten en bij ieder opstootje loopt hij voorop, maar verder wel een verdediger waar aanvallers niet graag tegen spelen. Zou hem er graag bij hebben!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54398099
Ik had het al gehoord van Blind ja. Fantastische gozer natuurlijk

Verder gaan we zondag weer winnen, hoe en met hoeveel interesseert me niet.
pi_54398117
We spelen toch in december rond Kerst tegen VVV? Mooie reden om de kerstdagen hier te ontlopen en even een paar daagies duitsland te doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')