gaat over de twee vrienden Aristides Quarles van Ispen en Wilbur Quant. Zowel in de eerste als in de tweede reeks komen ze door toeval enkele misdadigers op het spoor. Omdat ze door de volwassenen maar half worden geloofd, moeten ze zelf op onderzoek uitgaan, daarbij geholpen door Aristides' oudoom: 'opa' Reinier Quarles van Ispen. In de tweede serie worden ze bovendien bijgestaan door hun vriendinnetje Akkie Swaan. Welke serie ?
The series featured Geoffrey Bayldon as the title character, an eccentric, incompetent, dishevelled and smelly (but lovable) old 11th Century wizard who accidentally travels through time to the year 1970 and befriends a young red-headed boy, nicknamed Carrot (Robin Davies), who spends most of the rest of the series attempting to hide from his father and farmhand Sam. Welke serie?
Ik ben de kleur MAGENTA Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Welke Romein is bekend vanwege zijn gedichten aan Lesbia?
Ik ben de kleur MAGENTA Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Punten in deel 1061: PhysicsRules 3 ChopperMick 2 Cobra4 2 steekbal 1 U 1 RoofingBurner 1 steekbal 1 SaskiaR 2 Hawaii_Tim 1