Zeggen ze in iran ook.. Boeiend joh, gewoon geen andere mannen in hun reet neuken, wordt je ook niet publiekelijk opgehangenquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:10 schreef reem het volgende:
Lekker belangrijk, gewoon je aan de snelheidslimiet houden dan heb je nergens last van
Jij bent stoer!quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:23 schreef Spooky4u het volgende:
Nou, ik heb de kisten gezien, dat is dus 100% geen flitsapparatuur!
Ik zou geen boete willen riskeren van een eurootje of 100 alleen omdat ik dan 1,5 minuut eerder thuis ben. Aan de andere kant, hier rijden ze gewoon met 160 over een provinciale wegquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:14 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Zeggen ze in iran ook.. Boeiend joh, gewoon geen andere mannen in hun reet neuken, wordt je ook niet publiekelijk opgehangen
een misconceptie die nogal wat mensen makenquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:05 schreef reem het volgende:
[..]
Ik zou geen boete willen riskeren van een eurootje of 100 alleen omdat ik dan 1,5 minuut eerder thuis ben. Aan de andere kant, hier rijden ze gewoon met 160 over een provinciale weg![]()
Die staat ook in Almelo als je via de Wierdensestraat de stad binnenkomt.quote:Op maandag 5 november 2007 11:15 schreef Mokz het volgende:
In Enschede hebben ze grote groene (onopvallende) palen. Nou ja, in ieder geval 1.
http://img525.imageshack.us/my.php?image=flitspaalnm5.jpg
Die dus. (copy/pasten, imageshack.)
heb je niet goed gedaan dan, alstie er nog staatquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:11 schreef Thijz het volgende:
[..]
Die staat ook in Almelo als je via de Wierdensestraat de stad binnenkomt.
onopvallendquote:Op maandag 5 november 2007 11:15 schreef Mokz het volgende:
In Enschede hebben ze grote groene (onopvallende) palen. Nou ja, in ieder geval 1.
http://img525.imageshack.us/my.php?image=flitspaalnm5.jpg
Die dus. (copy/pasten, imageshack.)
* Thijz gooit alvast een rubberband en een blik benzine achterin...quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:25 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
heb je niet goed gedaan dan, alstie er nog staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |