Wel johquote:
Die heb ik op Youtube een keer of 30 teruggespoeld.quote:
Nee, belachelijk!quote:Op maandag 5 november 2007 19:43 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die heb ik op Youtube een keer of 30 teruggespoeld.
Brainless is nog steeds niet exit he?
Of in een greppel droppen en het dan dichtstorten met snelhardend asfalt?quote:Op maandag 5 november 2007 19:47 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen ze Dennix niet inruilen voor z'n zuster?
Misschien morgen?quote:Op maandag 5 november 2007 19:57 schreef Ole het volgende:
Waar blijft de actie nou ±^
Maar ze stonden toch feitelijk Dennis toch uit te lokken met z'n tweetjes? Parra dat Brain dan weer zo fliptquote:Op maandag 5 november 2007 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
![]()
![]()
wat een oergeluiden van Brian en Nadia.
De oorzaak was pure uitlokking door Huub, want het was niet eens een echte discussie ergens over.
Ik ga de hele dag voor een stream zitten zekerquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:21 schreef itsme het volgende:
jij gaat zeker alleen af op de tv uitzending![]()
Uit de uitzending klopt dat inderdaadquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:50 schreef Tommeke het volgende:
Maar ze stonden toch feitelijk Dennis toch uit te lokken met z'n tweetjes? Parra dat Brain dan weer zo flipt
ik weet niet wat ze hebben laten zien.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Uit de uitzending klopt dat inderdaad.
Maar als onze vriendelijke streamer het even uitlegt in plaats van commentaar te leveren zonder uitleg![]()
.
Dat was in principe ook hetgene wat ik uit de uitzending had begrepen, Huub en Dennis liepen wat stoer te doen, Brian ging meedoen Dennis te pesten en flipt vervolgens..quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:39 schreef avonne het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze hebben laten zien.
Eerst was er een discussie waar Dennis behoorlijk voor paal stond als suffertje dat van niks weet wat er om hem heen gebeurt en hoe er met hem gesolt wordt door Nadia en Luc.
Na de discussie volgt een rondje haantjesgedrag tussen Huub en Dennis (ging eigenlijk nergens over, alleen maar stoerdoen, Dennis hield zich daar uitstekend). Brian wilde ook mee doen.
Tenslotte wordt Dennis naar buiten gedirigeerd door Nadia, en Brian flipt en gaat achter Dennis aan. Slaat de deur aan gruzelementen waar Nadia en Dennis naast staan.
Dennis krijgt een splinter in zijn voorhoofd.
Ik weet niet wie in de uitzending als schuldige wordt aangewezen, maar de gevaarlijke gek was Brian.
Klopt als een bus, maar daardoor snap ik de opmerking van itsme nog steeds nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:39 schreef avonne het volgende:
ik weet niet wat ze hebben laten zien.
Eerst was er een discussie waar Dennis behoorlijk voor paal stond als suffertje dat van niks weet wat er om hem heen gebeurt en hoe er met hem gesolt wordt door Nadia en Luc.
Na de discussie volgt een rondje haantjesgedrag tussen Huub en Dennis (ging eigenlijk nergens over, alleen maar stoerdoen, Dennis hield zich daar uitstekend). Brian wilde ook mee doen.
Tenslotte wordt Dennis naar buiten gedirigeerd door Nadia, en Brian flipt en gaat achter Dennis aan. Slaat de deur aan gruzelementen waar Nadia en Dennis naast staan.
Dennis krijgt een splinter in zijn voorhoofd.
Ik weet niet wie in de uitzending als schuldige wordt aangewezen, maar de gevaarlijke gek was Brian.
eens met beide opmerkingen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt als een bus, maar daardoor snap ik de opmerking van itsme nog steeds niet. Het begon met het uitdagen van Dennis (door Huub), een moment later knalt die deur eruit. Logisch is dat niet
.
Trouwens, hij sloeg 'm er iet uit maar hij duwde de deur zo hard open dat hij kapot klapte op de buitenmuur (toch?).
Waarom? Omdat hij zo is.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:01 schreef Ole het volgende:
[..]
eens met beide opmerkingen.
Ik heb ook even gemist waarom Brian ineens zo omsloeg.
`quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij zo is.
Hij flipt heel vaak, maar weet zich 9 van de 10 keer wel te beheersen door diep adem te halen, wat spastisch te bewegen en dan weg te lopen.
Natuurlijk is er ook deze keer wel een aanleiding, maar of dat relevant is.... Amanda wilde hem weghalen en kalmeren, en dat mocht niet van hem. Of zo. Op het filmpje zie en hoor je Amanda en Brian praten. Volgens Brian flipte hij omdat Amanda hem "haantje" noemde. Daar kan hij dus niet tegen.
Precies, Mannie vraagt gewoon om problemen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:43 schreef Ole het volgende:
[..]
`
Zijn vrouwtje moet hem ook niet tegenspreken. Dat is natuurlijk heel dom van Mannie, om tegen Brian in te gaan. Dan is het ook heel normaal dat ie para wordt.
Nee ik snap het hoor, Brian kan hier he-le-maal niets aan doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |