quote:Ik zit best vaak op fora
En ook wel eens op youtube
Ik bekijk ook wel eens kut nieuws
maar daar staat alleen maar troep
En weet je wat te gek is
Dan kijk ik op site en die zie ik daar een topic
waarop nog niet is gereplyed
Ik heb de eerste post
De eerste post
Ik heb de eerste post
De eerste post
Ik heb de eerste post
En dat maakt mij heel erg blij
De eerste post
Die is van mij
Soms is het even zoeken en soms zit het mij mee
Dan reageer ik met lollerpost en dubbele punt D
Ontopic reageren dat ben ik vergeten
Maar ik heb de eerste post
En iedereen zal het weten
Ik heb de eerste post
De eerste post
Ik heb de eerste post
De eerste post
Ik heb de eerste post
En dat maakt mij erg blij
De eerste post
Die is van mij
Ik heb de eerste post
De eerste post
Ik heb de eerste post
De eerste post
Ik heb de eerste post
En dat maakt mij erg blij
De eerste post
Die is van mij
oh noes!!quote:Op maandag 3 december 2007 21:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://www.theshed.nl/kud/Kud%20-%20Eerste%20Post.mp3
[..]
Ja ik had de fipo ook nog eensquote:
Die post ik hierboven ook alquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:27 schreef miodzio het volgende:
Bert en Ernie go BRUTALtranen in me ogen van het lachen
Hij blijft te melig!quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:26 schreef Da_Ripper het volgende:
yo mensen, ik heb geen idee meer waar ik hem zag, maar misschien hebben jullie hem ook gezien.
Het filmpje duurde maar 30 sec. ofzo, je ziet een open-air metal concert, het publiek heeft een strook ruimte gemaakt en wanneer de muziek erin komt, rennen ze op elkaar alsof het een middeleeuwse battle is... iemand enig idee?
Bedoel je dit filmpjequote:Op donderdag 6 december 2007 23:26 schreef Da_Ripper het volgende:
yo mensen, ik heb geen idee meer waar ik hem zag, maar misschien hebben jullie hem ook gezien.
Het filmpje duurde maar 30 sec. ofzo, je ziet een open-air metal concert, het publiek heeft een strook ruimte gemaakt en wanneer de muziek erin komt, rennen ze op elkaar alsof het een middeleeuwse battle is... iemand enig idee?
Aaah, de coole reactie van die gast.quote:Op donderdag 15 november 2007 04:19 schreef Dragonetti het volgende:
http://www.nothingtoxic.c(...)or_During_a_Frisking
Omgquote:Op zondag 9 december 2007 14:22 schreef SlimShady het volgende:
deze trailer is echt ziekthe-machine-girl
Ok, ik wilde net gaan lunchen...quote:Op zondag 9 december 2007 14:22 schreef SlimShady het volgende:
Ik vond het wel meevallen eigenlijk, het zag er niet realistisch uit.quote:Op zondag 9 december 2007 14:22 schreef SlimShady het volgende:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Aaah, de coole reactie van die gast.![]()
![]()
ja, idd vreselijk die crocsquote:Op maandag 10 december 2007 02:31 schreef Branieschopper het volgende:
[ afbeelding ]
ik zag deze foto bij haar favorieten staan, toen ik een document ah zoeken was..
Mijn nicht .. Ik kan haar nooit meer normaal aankijken nu
Wat gebeurd hier nou precies?quote:Op maandag 10 december 2007 02:31 schreef Branieschopper het volgende:
[ afbeelding ]
ik zag deze foto bij haar favorieten staan, toen ik een document ah zoeken was..
Het is een metal gebruik, wat overigens maar heel zelden voorkomt.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:00 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Wat gebeurd hier nou precies?
Die wall of death..![]()
ik zie crocsquote:Op maandag 10 december 2007 02:31 schreef Branieschopper het volgende:
[ afbeelding ]
En bestaat dat al lang of...? Net zo'n veldslag idd, ghehe. Grappig verzonnenquote:Op dinsdag 11 december 2007 02:14 schreef -td6d- het volgende:
[..]
Het is een metal gebruik, wat overigens maar heel zelden voorkomt.
Meestal bij een gitaarsolo of iets dergelijks, de zanger maakt zon soort mozes gebaar (zee die uit elkaar gaat) en dan splitst iedereen zich dus op.
Op het hoogtepunt stormt iedereen naar elkaar toe en het eindigt in één grote moshpit, heerlijk
tof!quote:Op maandag 10 december 2007 23:20 schreef FFnog het volgende:
Ik heb een site gevonden met allemaal van die vage Japanse Filmpjes...
www.link2japan.com
geregisseerd door Chris Cunninghamquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:44 schreef hummie10 het volgende:
Cool topic dit ik kreeg dit raar filmpje toe gestuurd mischien wel al oud maar wel heel vaag
Rubber Johnny
![]()
![]()
![]()
Met de muziek van Aphex Twin natuurlijkquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
tof!thnx
[..]
geregisseerd door Chris Cunningham
Hij heeft nog wel meer coole clips geregisseerd maar das allemaal offtopicquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:23 schreef -td6d- het volgende:
[..]
Met de muziek van Aphex Twin natuurlijk
(nummer: afx237 V7 album: Drukqs [Disc 2])
Mooi manquote:
quote:Op maandag 10 december 2007 23:20 schreef FFnog het volgende:
Ik heb een site gevonden met allemaal van die vage Japanse Filmpjes...
www.link2japan.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |